آرشیو فروردین ماه 1401

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

متا تگ عنوان


یک کدام از مهم‌ترین متاتگ در seo که اثر مهمی برای قرار گیری وبسایت سئو در مشهد در ورقه نخستین گوگل داراست، متاتگ تیتر یا این که به عبارتی title میباشد. یک کدام از اولی جای هایی که هم به وسیله گوگل تحقیق میگردد، تیتر شیت میباشد. تیتر برگه بایستی در بین 30 تا 60 کاراکتر باشد و لغت ها کلیدی مهم نیز در آن به عمل رود. خوب میباشد که دربین کلمه ها کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا این که | مسافت انداخته خواهد شد.
در‌حالتی که این متاتگ را خالی بگذارید، گوگل براساس محتویات شما عبارت خاصی را پیش گویی می‌زند و جایگزین می نماید. همینطور کارایی نمائید بیشتر از 60 کاراکتر نشود، چون گوگل 512 پیکسل برای این جای در تخصیص داده میباشد و بیشتر از آن نیز منجر نشانه دادن به طور نقطه چین شود. اما تا 65 براساس واپسین بروزرسانی هایی که صورت گرفته میباشد هم می اقتدار بهره برد.
متا تگ توضیحاتمتا تگ توضیحات در برگه وب سایت شما نشانه داده نمیشود البته یکی عامل ها اساسی در قرارگیری آن در کاغذ نخستین گوگل میباشد. این متاتگ تنها در کاغذ حاصل جستجوی گوگل نشان داده میشود و بایستی در آن شما مطرح نمایید که محتوای مهم این وبسایت در خصوص چه چیزی میباشد.
ارتفاع کاراکتر این متا تگ بایستی که دربین 70 تا 150 کاراکتر باشد و بیشتر از آن منجر اکران آن به طور نقطه چین خواهد بود و اثر منفی میتواند در درجه شما برای قرارگیری درصفحه نخستین گوگل باشد. هچنین خوب که کلمه و واژه کلیدی مهم را دوبار در آن به عمل ببرید.
تگ تیتر H1این تیتر نوشته‌علمی شماست و در ابتدا محتوای تارنما قرار می‌گیرید مانند تیتر همین نوشته‌علمی. این بایستی با متاتگ تیتر شما گوناگون باشد و نباید به طور seo نوشته گردد، ولی واژه کلیدی بایستی در آن نوشته خواهد شد البته می بایست کاربرپسند باشد.
نکته خیلی اساسی، این میباشد در هر برگه بایستی تنها یکبار از تگ H1 به کار گیری فرمائید و برای تحت عناوین به ترتیب از h2 و h3 به کار گیری می‌شود. تگ H1 به گوگل و یوزرها وبسایت ذکر می نماید که محتوای وبسایت شما در ارتباط چه چیزی میباشد و در‌صورتی‌که جای متاتگ تایتل را خالی بگذارید، گوگل به طور اتومات آن در حاصل کاوش آرم خواهد اعطا کرد. در واقع یکی تگ های اول و اساسی در محتوای تارنما که اثر بسزایی می‌تواند برای آرم دادن وب سایت شما در ورقه اولیه گوگل داشته باشد، تگ H1 میباشد.
عبارات کلیدی درون متنمهم ترین مساله برای ارتقا درجه وب سایت و قرارگیری آن در کاغذ اولیه گوگل، به کار گیری مطلوب ازکلمات کلیدی در متن میباشد. کیفیت به کارگیری از لغات کلیدی در محتوای وبسایت خیلی اساسی میباشد. استعمال بیش تر از حد، آیتم جریمه گوگل میشود و به کار گیری خیلی نادر هم اثری در وب سایت شما برای قرار گیری در شیت اولیه گوگل نخواهد داشت.
محتوا دست‌کم بایستی 500 کاراکتر باشد تا گوگل آن را تحت عنوان یک نوشته‌ی علمی در لحاظ بگیرد اما اساسا سفارش می شود که در‌حالتی که میخواهید سود بهتری از گوگل اخذ فرمایید، تعداد کاراکترهای محتوا خوب میباشد در بین 1200 تا 1600 باشد. همینطور، چگالی عبارات کلیدی بایستی دربین 1 تا 3 درصد باشد و تمرکز به کارگیری از آن‌ها در جمله های نخستین هرچه بیشتر باشد، عالی میباشد.
۰ ۰

ایجاد تیمی برای تولید محتوا


هر استراتژی محتوا نیاز به دسته بازاریابی محتوا جهت انجام دارااست. استحصال و شغل های خرد‌خیس ممکن میباشد سئو در مشهد این عمل را برون‌سپاری نمایند، البته استحصال و شغل های گرانقدر مستلزم ساخت و ساز تیمی از متخصصین محتوا می باشند. اکثر اوقات مجموعه‌های بازاریابی محتوا متشکل از یک قسمت استراتژیست محتوا، ویراستار و منتشرکننده محتوا میباشد. فارغ از وجود هر یک کدام از نصیب‌ها، عملکرد‌های شما در ساخت‌و‌ساز محتوا به فیض خیر نخواهد رسید.

تشکیل داد محتوای جالب، باکیفیت برای مخاطبین شما فعالیت یک‌نفره‌ای وجود ندارد. روند ایجاد محتوا خوب میباشد در دستان تیمی باشد که هرکدام از اشخاص بر روی شغل تخصصی خویش تمرکز نماید. گزینش اینکه دسته شما در کجا کار نمایند خیلی اصلی وجود ندارد. اساسی این میباشد که از کل مهارت‌های موردنیاز در پروسه ساخت محتوا یک نفر دارنده آن مهارت در دسته وجود داشته باشد.

ابزارهای ایجاد محتوا
با اینکه یک سیستم مدیر محتوا به شما اذن مدیر محتوایتان را میدهد، البته در ساخت‌و‌ساز آن نقشی ندارد. اینجاست که ابزارهای ایجاد محتوا به کمکتان میایند. این ابزارهای برای اشخاصی که دست‌فقط می باشند بسیار گرانبها میباشد. این ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا به شما امداد می‌نمایند تا جداگانه از فرمت محتوا، در‌این فعالیت حرفه ای‌خیس به لحاظ برسید.

Canva به شما یاری می‌نماید تا پباده سازی‌های زیبایی برای هر نوع پلتفرم بسازید. از کانال‌های اجتماعی گرفته تا عکس و اینفوگرافیک، این ابزار شما‌را فقط نخواهد گذاشت. این ابزار دارنده پوسته‌های زیبایی میباشد که می توانید رنگ‌ها، تصاویر، متون و غیره را به‌مجانی سفارشی‌سازی فرمایید.

Giphy دارنده پوشه‌های gif فراوانی میباشد. امروزه فولدر‌های gif و ایموجی‌ها به‌کلی بر روی پیوندها ما تأثیر نهاده‌اند و روشی قابل تایید در ارائه محتوا میباشند. ابزار Giphy دارنده میلیون‌ها Gif از پیش مهیا میباشد.

Vidyard یک پلتفرم میزبانی از کلیپ میباشد که برای بازاریابان دیجیتال تاسیس شده است. این ابزار به شما قابلیت و امکان سفارشی‌سازی کلیپ با اضافه نمودن زیرنویس، دکمه‌های قابل کلیک و غیره را می دهد. همینطور دارنده خصوصیت‌هایی در مورد seo نیز میباشد.

SurveyMonkey پلتفرم تشکیل داد نظرسنجی می باشد. البته چرا به اینگونه چیزی نیاز داریم؟ بازاریابی عالی میداند که به کارگیری از فیدبک‌های مشتریان در کمپین‌های چیره بازاریابی امری حیاتی میباشد.

MakeMyPersona به شما در اخلاق شخصیت خریداران یاری می‌نماید. از خروجی این ابزار می‌اقتدار در پروسه ساخت‌و‌ساز محتوا بهره برد.

Anchor ابزار ایجاد کرد پادکست برای آماتورها میباشد. این ابزار بدون پول بوده و به شما اذن ضبط و ذخیره‌سازی بی‌غایت پادکست را می دهد. همینطور می توانید پادکست‌های تنظیم گردیده را در بقیه پلتفرم‌ها هم لود نمایید.

Blog Ideas Generator ابزاری میباشد که در ایده‌پردازی و یافتن موضوعات به شما یاری می‌نماید.

Headline Analyzer به شما امداد می‌نماید تا عنوان ها قابل قبولی برای محتوای خویش تعیین نمائید.

Knowledge Bank یک پوسته قابل سفارشی‌سازی میباشد که شما میتوانید از آن برای عده‌آوری و ذخیره‌سازی اشکال داده‌ها برای محتواهایی که قرار میباشد در بعدی ایجاد شوند به کار گیری فرمائید.

Grammarly ابزاری برای پژوهش گرامر و امر زبانی محتوا میباشد.

Remove.bg ابزاری میباشد که میتوانید پس‌موضوع تصاویر را با به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی تمیز فرمائید.

Piktochart به کسانی که مهارتی در پباده سازی ندارند امداد می‌نماید تا اینفوگرافیک‌های قشنگ و ماهر ساخت و ساز نمایند.

Unsplash اینترنت‌سایتی میباشد که دارنده کتابخانه بزرگی از تصاویر دست دوم و بدون‌پول میباشد.

Audacity ابزاری میباشد که میتوانید به ضبط صدای خویش جهت استعمال به‌تیتر پادکست بپردازید.
۰ ۰

مسائل مهم درباره نگهداری کاربران در سایت


لاف گو نباشید!آنچه که تحت عنوان سرویس ها خویش برای یوزرها سئو در مشهد توضیح می دهید می بایست با آنچه که اعمال می دهید یک کدام از باشد.برای مثالً سایتی که فروش آنلاین جامه اجرا می‌دهد عکسی خوشگل از جامه ها بگذارد و در ارتباط با فرآورده و سایز و خصوصیات خرقه توضیحاتی بنویسد که مشتری به طور کاملً ترغیب به خرید گردد. مشتری هزینه جامه را که ارزش پاره ای هم وجود ندارد به طور آنلاین پرداخت می نماید و چشم به راه وصال خرقه به درب خانه می گردد. پس از پیشنهاد و تحویل خرقه به مشتری، جامه با جنسی که چگونگی بسیار پایینی داراست به دستش میرسد. این مورد سبب ساز میشود که‌این بیزنس فقط برای بازه کوتاهی بتواند کار نماید و تأثیر نیکی روی لحاظ یوزرها بر وبسایت و آن کمپانی نمی گذارد.تا به درحال حاضر برایتان اتفاق افتاده میباشد که در قرعه کشی کمپانی کرده باشید اما روزی که قرار بوده قرعه کشی صورت بپذیرد خبری از مشوق نشود؟این کاری میباشد که اکثری از تارنما ها و استحصال و امور برای جذب مشتری اعمال می‌دهند و در انتها هم خبری از پاداش وجود ندارد! این فعالیت سبب می‌شود شما تحت عنوان شرکتی که صرفا به منفعت خویش فکر میکند در ذهن بمانید.پس کاری را به یوزرها وعده دهید که حقیقتاً از پس آن بر می‌آیید و آن گاه بر خلاف آن اعمال نشود.
5. محصولاتی که قیمت خرید داشته باشندمحصول ها و خدماتی که ارائه می دهید برای چه گروه از عده ای میباشد؟ آیا خودتان در شرایطی‌که به آن‌ها احتیاج داشتید با این ارزش آن را تهیه و تنظیم می کردید؟خویش اینجانب بارها گردیده در وب سایت ها محصولاتی را چشم ام و حتی قصد خرید داشته ام البته با دیدن بها های تعجب آور و غریب آنها تارنما را بسته ام و در وبسایت دیگر درپی چیزی که احتیاج داشتم گشته ام. این حالت برای خویش شما هم اتفاق افتاده میباشد و می‌توانید یوزرها را شعور نمائید. مراد این وجود ندارد که به خودتان زیان بزنید! بایستی بها حقیقی وواقعی را در تارنما قرار دهید و مخارج دیگر را در فروش تولیدها خویش جبران نکنید. در‌صورتی‌که ارزش های خیر داشته باشید مطمئن باشید گشوده هم به سراغ شما می‌آیند و HEO وب سایت باورنکردنی را در‌این نصیب تجارب خواهید کرد.
6. قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت مهیا باشدنام مطلوب و دامنه مطلوب برای وبسایت بسیار عنایت داراست. دامنه ای گزینش فرمایید که به طور کاملً معین باشد که به چه شکل به طور فارسی یا این که انگلیسی نوشته گردد. حروف انگلیسی به جهت تلفظ های گوناگون در بعضی حروف میتواند در شرایطی که که خطا وارد خواهد شد مخاطب را به سایتی دیگر برنده شود. این یعنی دسترسی به تارنما شما مشقت بار میباشد و کاربرانتان را از دست می دهید. خلال این اسم مطلوب سبب می‌شود عالی در ذهن بمانید و هر جا به سرویس ها شما نیاز شد به راحتی شمارا به خیال می‌آورند.نکته ی دیگری که برای در دسترس بودن وبسایت دارای اهمیت میباشد مداقه گزینش هاست و یا این که سرور منحصربه‌فرد میباشد. فضای ابری که تحت عنوان هاست یا این که سرور از شرکتی خریداری میکنید می بایست از دید خدمت دهی مطمئن باشد بطوری که هیچ زمان تارنما شما از دسترس بیرون نشود و یا این که به اصطلاح down نشود. در حالتی که مخاطب با سایتی که down گردیده مواجه گردد ممکن میباشد تصویر فرضی‌اش از تارنما به وبسایت وخیم و یا این که اختلال دار تبدیل گردد. در سود به طبع در گزینش و خرید فضای ابری موردنیاز برای وب سایت خویش آلرژی به خرج دهید تا با اینگونه مشکلاتی روبرو نشوید.
۰ ۰

منظور از Disavow چیست؟ نحوه بی اثر کردن لینک‌های مخرب و اسپم


Disavow چیست و به چه معناست؟
Disavow چیست؟ همان گونه که گفتیم Disavow یکی طرق بی تاثیر کردن لینک و پیوند‌های مخرب میباشد. Disavow ابزاری سئو در مشهد میباشد که گوگل در مشت وبمسترها قرار داده میباشد تا بتوانند با اثرات لینک و پیوند‌های مخرب و تکنیک‌های seo کلاه سیاه که رقبا روی تارنما آن ها جاری ساختن می‌نمایند رویارویی نمایند.

برای Disavow کردن پیوند‌های مخرب ایتدا می بایست وبسایت خویش را بطور منظم رصد فرمایید تا بتوانید پیوند‌های مخرب را شناسایی فرمائید. بعد به امداد ابزار Disavow این پیوند‌ها را به گوگل معرفی نمائید تا گوگل آن ها را بی تاثیر نماید.

پیوند‌های مخرب چه لینک و پیوند‌هایی میباشند؟
بک لینک و پیوند ها در شرایط‌های مختلفی می توانند مخرب باشند و روی seo وب سایت اثر منفی داشته باشند. برای مثال:

ممکن میباشد دو وب سایت بیشتراز حد به هم پیوند بدهند. تبادل پیوند بصورت غیرطبیعی از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. در اینصورت الگوریتم‌های بهینه سازی گوگل این غیرطبیعی بودن را تشخیص خواهند بخشید و ممکن میباشد باعث به جریمه وب سایت شما خواهد شد.

ممکن میباشد رقبای شما در پی رقابت ناجوانمردانه باشند و در وبسایت‌های اسپم و Link Farm ها (مزرعه لینک و پیوند) به شما بک پیوند بدهند.
آری! شاید باورتان نشود، اما برخی وبسایت‌ها به مکان عمل کردن روی بهینه سازی کلاه سپید برای خودشان، از طریق‌های تخریبی روی تارنما‌های دیگر استعمال می‌نمایند تا خویش را بالا بکشند.

ممکن میباشد از بعضا وب سایت‌ها بک پیوند گرفته باشید که در صدر بسیار سنجیده و دارای اعتبار بوده باشند. البته پس از مدتی مبادرت به فروش بک لینک و پیوند کرده باشند و تبدیل به مزرعه لینک و پیوند گردیده باشند. یااینکه به هر ادله دیگری پس از مدتی گوگل آنان‌را اسپم بشناسد. در‌این‌صورت‌ پیوند‌هایی که گرفته بودید دیگر کیفیت بالا نیستند.
بک لینک و پیوند‌هایی که از تارنما‌های بی چگونگی و بی محتوا می آیند یا این که یک سری بک پیوند که بصورت یک جا از یک تارنما خریداری میشوند نیز میتوانند نشان های اسپم باشند. همینطور بک پیوند هایی از وب سایت‌هایی با موضوعی نامرتبط با قضیه شما نیز سبب ساز مشکوک شدن گوگل میشوند.
در هرکدام از این موقعیت‌ها شما با بک پیوند های مخرب مواجه میباشید که روی سکو تارنما شما اثر منفی خواهند گذاشت. پس عالی میباشد آنها‌را Disavow فرمایید.
۰ ۰

مناسب ترین ابزارها در سئو سایت


۱۹- XML Sitemaps

سعی: ساخت‌و‌ساز نقشه تارنما یا این که به عبارتی وبسایت مپ سئو در مشهد محدودیت ها: تا ۵۰۰ ورقه بدون پول مورد های جایگزین: – XML Sitemaps XML Sitemaps یک نقشه وبسایت برای شما ساخت و ساز می نماید که می‌توانید آن را به گوگل سرچ کنسول ارسال نمائید. نقشه تارنما به موتورهای کاوش یاری می نماید تا وبسایت شمارا بخزند، ولی ممکن میباشد برای مشاغل خرد یا این که مبتدیان seo بسیار فنی باشد. این ابزار آن را بسیار بی آلایش می نماید.

به آسانی URL وب سایت خویش و بعضا پارامترهای از روی اختیار را وارد نمائید، این ابزار یک نقشه تارنما تولید می نماید که میتوانید آن را در گوگل سرچ کنسول کاوش و ابزارهای وبمستر بینگ آپلود فرمائید.

۲۰- Robots.txt Generator

تلاش: ساخت‌و‌ساز یک فولدر robots.txt برای وب سایت خویش

محدودیت ها: ندارد

مورد های جایگزین: YellowPipe’s Robots.txt Generator


robotstxt generator
فولدر های Robots.txt به ربات های اینترنت اذن میدهند تا بدانند که با صفحه های وب سایت ها چه شغل نمایند. هنگامی کاغذ‌ای در robots.txt غیرمجاز میباشد، این ابزار دستور کار هایی میباشد به روبات ها می‌گوید که کاملا از آن صفحه ها اینترنت رد شوند و آن‌ها را ایندکس نکنند.

۲۱- Copyscape

کوشش: نظارت محتوای تکراری یا این که نسخه برداری

محدودیت ها: تنها ۱۰ سود بلندتر نمایش داده می شود.

مورد های جایگزین: –


Copyscape
URL یک پست بلاگ یا این که وبسایت خویش را در‌این ابزار seo وارد نمایید تا به شما بگوید آن محتوا کجا به طور آنلاین وجود داراست. ممکن میباشد به نتایجی دسترسی داشته باشید که برای امداد به نظم بخشیدن به سئوی خویش، می بایست آن‌ها را بررسی نمائید.

۲۲- Google Alerts

سعی: از منشن ها و اشاره های آنلاین به مارک، متاع یا این که کمپانی خویش استحضار یابید.

محدودیت ها: ندارد

مورد های جایگزین: –


Google Alerts
مارک یا این که اسم تجاری، اسم کمپانی یا این که اسم کالا خویش را وارد فرمایید و در صورتیکه گوگل صفحه ها وبی را پیدا نماید که آن‌ها را منشن کرده یا این که در صفحه های خودشان بیان کرده اند، ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد.

۲۳- Screaming Frog بهینه سازی Log File Analyser

کوشش: ارزیابی و تجزیه و بررسی و همینطور آپلود فولدر های log تارنما

این نوشته‌علمی را مطلقا بخوانید: یادگرفتن پلاگین رنک مث (نصب، فعال سازی و پیکربندی)
محدودیت ها: تا ۱۰۰۰ سطر

مورد های جایگزین: SEOlyzer
۰ ۰

ابزار جستجوی کلمات کلیدی SEMrush


این ابزار با ارزش ۶۹.۹۵ دلار تا ۵۴۹.۹۵ دلار در هر ماه قابل به کار گیری میباشد. صراحت دارد که ابزار SEMrush بیشتر سئو در مشهد به جهت داده‌های تبلیغاتی به شهرت رسیده است، البته می‌اقتدار برای مطالعه کلیدواژه‌ها هم از آن بهره مند شد. در شرایطی‌که به‌دنبال کلمه ها سودآور می‌باشید، از این ابزار استعمال نمایید. ادله محبوبیت دیگر آن، این میباشد که تک تک لغات کلیدی که رقبایتان به کار گیری می‌نمایند را برای شما اکران می دهد. همینطور تبلیغاتی که رقبا برای هر کدام از این لغات کلیدی استعمال می‌نمایند را به شما آرم میدهد. ولی این زمینه چه اهمیتی دارااست؟ مطمئنا میدانید که برای اخذ بازدید بیشتر می بایست جایگاه نیکی در گوگل استخراج نمائید. برای همین میباشد که به دنبا کلمه ها کلیدی مطلوب می گردید. یکی‌از طریق‌های پیشنهادی این میباشد که تگ‌های تیتر را برای تبعیت از تبلیغات دستکاری فرمایید. در‌این‌حالت‌ کلیک بیشتری اخذ میکنید. همینطور می توانید شرایط یک واژه کلیدی را در SERP مشاهده کنید و تاریخچه ترفیع و افت آن را تجزیه و بررسی نمایید. نمودارهای رنگی و تصویری برای شعور سریع تجزیه و بررسی نتیجه ها بسیار اثرگذار می باشند.

خدمت جستجوی لغات کلیدی Term Explorer


هزینه این ابزار از ۳۴ دلار در هر ماه بابت ورژن مبنا استارت می‌گردد و تا ۴۹۹ دلار برای پرداخت هزینه‌های ماشین کرایه ای ادامه داراست. این ابزار عمیق‌ترین گزارش‌های تحقیقاتی در ارتباط عبارات کلیدی را ارائه میدهد. کافی میباشد یک واژه و کلمه به آن بدهید تا بیشتراز ۱۰ هزار کلمه و واژه کلیدی متعدد به دست آورید. مزیت دیگر این ابزار در‌این میباشد که داده‌های ارائه گردیده بوسیله آن مشتمل بر تعداد نتیجه ها، توان پیوند، نمره متکی بودن و دشواری لغت ها کلیدی میباشد. در‌این حالت عالی میتوانید با رقبایتان به رقابت بپردازید. همینطور اطلاعاتی مثل جایگاه ورقه، لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌های خروجی، تعداد کلمه ها کلیدی در تیتر، URL و سرصفحه‌ها برای صفحه ها اینترنت را معلوم می‌نماید. ورژن مجانی این اپ برای ۵ توشه به کارگیری در روز قابل به کار گیری میباشد.

ابزار جستجوی لغت ها کلیدی Moz Key Explorer، یک خدمت اثر گذار برای seo و بازاریابی دیجیتال
این ابزار از بها ۹۹ دلار برای ورژن استاندارد تا ۵۹۹ برای اخذ بالاترین سرویس ها قابل به کار گیری میباشد. نکته‌ای که بایستی در گزینش و مقایسه لغات کلیدی در لحاظ بگیرید، واحد سنجش وسعت جستجوی واژه و کلمه کلیدی و اصلی‌خیس از کلیه رقابت در زمینه‌ی آن واژه و کلمه میباشد. در حالتی که رقابت را در حیث نگیرید، قرار به دست آوردن در شیت نخستین گوگل خیلی دشوار و شاید نا ممکن به حیث رسد. ولی نمی‌اقتدار به آسانی سطح رقابت دربین اینترنت‌وب سایت‌ها بر راز یک عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی را اندازه‌گیری کرد؛ البته ابزارهای مبلغی می‌باشند که به شما امداد می‌نمایند. یکی آنان Moz Key Explorer میباشد که داده ها نخستین‌ای مثل ترازو رقابت بر رمز کلمه ها کلیدی، ارائه اصطلاحات پیشنهادی مبنی بر جستجوهای شبیه، دشواری، مجال و حق تقدم را به شما ارائه می دهد. در صورتی قرار دریافت کردن در شیت نخستین گوگل برای شما اصلی میباشد، از این ابزار به کارگیری فرمائید.
۰ ۰

سئو خارجی (off-page)


درصورتی که درپی یک تارنما برنده و بیزنس مطلوب میباشید بایستی از داده ها کافی در امر جزئیات این دستور سئو در مشهد برخوردار گردید. امور و نحوه های مختلفی به دلیل بالابردن بها تارنما ها ایفا میگیرد. امروزه شغل در شبکه های عمومی، اشتراک گذاری ویدئو و تبلیغات و همینطور سئوی آف پیج (off page) میتوانند به شایسته ترین نحو موجب بهبود شرایط سایت شما شوند.

در‌صورتی‌که با اصول و قواعد بهینه سازی آشنا باشید می بایست خلال بهینه سازی داخلی از offpage seo نیز داده ها کافی داشته باشید. استعمال بهینه سازی تحت عنوان یکی‌از طریق های سئو در موتورهای جستجو گر همواره گزینه استقبال قرار می ‌گیرد. offpage seo یا این که بهینه سازی فارغ کاغذ تحت عنوان یک ابزار توانا و تاکتیک امروزی جهت بهبود مرتبه بندی وبسایت سهم متعددی به خویش جذب نموده است. در حالتی‌که می‌خواهید اسم تجاری و مارک خویش را پیشرفت دهید بایستی بالاتر از سایت خویش کار ها را بهبود داد.

ما در‌این مقاله به خیر و خوبی به شما یاری میکنیم تا با راهنمای بدون نقص از offpage یا این که بهینه سازی off page به عمق جستجوهای فارغ کاغذ پی ببرید. ادراک عالی از این وضعیت به شما امداد می نماید تا با شغل های مرتبط و بازاریابی آنلاین بتوانید درجه قابل قبولی به دست آورید.

فهرست محتوا[اکران]

offpage (off page) چیست؟
طرز سئوی آف پیج به گروه ایفا و اقداماتی که به طور غیر بی واسطه مربوط به بهینه سازی میباشد گفته می ‌گردد. مقصود از offpage seo تقویت اینترنت‌ وب سایت در کانال های متفاوت با شغل های به دور از سایت نام برده میباشد. برخلاف تصور معمول سئو فرنگی یا این که به کار گیری از سئوی آف پیج می ‌تواند بیشتر از استخراج به لینک و پیوند اعمال پذیرد. طیف کبیر ‌ای از کار ها که امروزه برای ساخت و ساز رقابت در بیزنس آنلاین گزینه استعمال قرار میگیرند موجب می ‌شوند با بالا رفتن رقابت سطح بی ‌نظیری درین اطراف ساخت‌و‌ساز خواهد شد. offpage seo سال ها می ‌توانند ادامه دار بوده و با ارتقاء جایگاه دامنه وبسایت شما در موتورهای کاوشگر خصوصاً گوگل به شما یاری دهد.

در حالتی که از کارشناسان این صنعت پرسش بپرسید اکثری از آنان seo فرنگی را خوب و موثرتر از سئو و داخلی می ‌دانند. با وجود اینکه هر دو طرز موجب افزایش سایت میشوند ولی عدم پرداختن به offpage موجب گردیده که بایستگی این دستور به آلزامیر ودیعت خواهد شد.



چرا بهینه سازی off page اساسی میباشد؟
الگوریتم های موتورهای کاوش گر و دست اندرکاران مرتبه بندی به صورت مداوم در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشند. رخداد لحاظ کارشناسان ذکر می نماید که امروزه عامل ها اثرگذار سوا وبسایت با به کارگیری از بهینه سازی میتواند برای تارنما عنایت فراوانی داشته باشد. همانطور که از seo داخلی به مراد پیشرفت پیوندها، قابلیت و امکان اعتقادوباور و توان در مقام ‌بندی به فعالیت می ‌رود سود‌ مندی از سئوی خارجی نیز میتواند برای جایگاه ‌بندی محتوا مفید باشد. داده های نتایج از بررسی‌ها در کارداران اثر گذار در مقام بندی گوگل نماد می ‌دهد که الگوریتم ها به طور بزرگ و بیش تر از ۵۰ درصد عامل ها فرنگی یا این که offpage را در جایگاه بندی مفید جلوه می‌دهند.

امروزه برای جایگاه بندی سایت ها از ۲۰۰ استدلال به کار گیری می‌گردد. چنانکه موتورهای کاوشگر فقط بر طبق محتوا بخواهند محتوا را جایگاه بندی نمایند این کار بسیار سخت خواهد بود. اینجاست که به سئوی خارجی یا این که بهینه سازی off page وارد برگه گردیده و ایده ها بقیه افراد در ارتباط تارنما شما امداد فراوانی به اعتبار وبسایت خواهند کرد. از مهم‌ترین امور که برای سئوی آف پیج ایفا می‌ گیرد اخذ لینک و پیوند از سایت های کیفیت عالی و دارنده مرتبه خواهد بود.
۰ ۰

روش های کسب درآمد دلاری با سئو


آیا شما هم به‌این تفکر افتاده‌اید که درآمد ارزی داشته باشید؟ آیا میخواهید با شیوه های درآمدزایی دلاری با بهینه سازی آشنا گردید؟ سئو در مشهد می خواهید بدانید که از کجا و چه گونه میتوانید پروژه بگیرید؟ و در غایت میخواهید جواب این پرسش را بدانید که چه مهارت‌هایی برای داشتن درآمد ارزی ما یحتاج میباشد؟
در‌حالتی که این نوع سوال ها در ذهنیت شما هم تاسیس شده است، مکان صحت آمده‌اید. ما در‌این نوشته‌علمی از بلاگ SEOEDU، به مجموع سوال های بالا جواب میدهیم و راهکارهایی برای درآمدزایی ارزی از “بهینه سازی” را به شما عزیزان معرفی میکنیم. پس تا انتهای این نوشته‌ی علمی را پژوهش بفرمایید.

بازار شغل seo در کشور ایران و عالم چه‌طور میباشد؟
پیش از اینکه وارد سوژه شیرین شیوه‌های درآمدزایی دلاری با seo شویم، اذن دهید درباره بازار فعالیت این حرفه کلام کنیم.
برخی می گویند که بازار شغل در‌این حرفه اشباع شد‌ه‌است. بعضی دیگر معتقد میباشند که حوزه بهینه سازی جز مشاغل رو به افول میباشد. البته این کلام‌ها تا چه حد صحیح میباشند؟
دنیای وب روزبه‌روز در هم اکنون گسترش میباشد. در سود مشاغل نادر‌نادر صورت سنتی خویش را از دست می دهند و حصول‌وکارهایی چیره می باشند که وارد فضای دیجیتال شوند.
اتفاقاتی در طول سرایت COVID-19 زمین‌خورد، این زمینه را اثبات می‌نماید. هر استخراج‌وکاری که وبسایت داشت، روزبه‌روز پیروز‌خیس شد. در مقابل مشاغل سنتی به جهت قرنطینه و تعطیلی‌های پی‌به‌دنبال، درآمدشان به شدت کاهش پیدا کرد.
پس بازاریابی آنلاین منطقهای رو به رویش میباشد و همچنان بر تعداد حصول‌وکارهایی که با طراحی وب سایت و فعال سازی آن وارد فضای آنلاین می گردند، افزوده می شود.
براین اساس حوزه بهینه سازی هنوز اشباع نشده میباشد. از طرف دیگر تعداد متخصصین بهینه سازی هم در کشور ایران و هم در آن سوی مرز بسیار معدود میباشد. در فیض تقاضای متعددی برای این کار وجود دارااست. شما حتی با گذراندن عصر‌های فراگیری بهینه سازی و ماهر شدن درین حرفه، قابلیت هجرت به آن سوی مرز را نیز خواهید داشت. پس seo، حوزه رو به پرورش به حساب می‌آید.
ولی “سئو” چیست و چرا وبسایت‌ها به آن نیاز دارا هستند؟

مداقه بهینه سازی برای استحصال‌وکارها


به عبارتی‌طور که گفتیم، روزبه‌روز بر تعداد حصول‌وکارهایی که برای بیزینس خویش وب سایت توصیه میدهند، افزوده میشود.
در فیض رقابت بالایی در بین تارنما‌ها، برای بیشتر چشم شدنشان بوسیله یوزرها ساخته شده است. بدین ترتیب در فضای مالامال رقابت آنلاین، اینترنت‌وبسایت‌هایی غالب‌ترند که در کاغذ اولیه گوگل حضور داشته باشند.
اجرای تکنیک‌های seo منجر باصرفه شدن وب سایت برای ربات‌های گوگل می شود. در سود جایگاه وب سایت ارتقا یافته و شانس بیشتری برای ورود به ورقه نخستین خواهد داشت.
بدین ترتیب بهینه سازی برای حصول‌وکارها بسیار اساسی میباشد. چون سبب می‌گردد یوزرها بیشتری تارنما را ببینند. این مورد به معنای ترافیک بیشتر و زمان‌های بیشتر برای تبدیل استفاده کننده به مشتری میباشد.
۰ ۰

7 دلیل شکست در سئو


7 استدلال باخت در seo که فی مابین مدیران وبسایت ها بسیار رایج میباشد را در‌این مقاله تحقیق میکنیم تا با خودداری سئو در مشهد از آنان بتوانید چگونگی فعالیت و فیض را بهبود ببخشید. شما برای نظارت چگونگی seo و این که آیا عدم فیض گیری کارتان مرتبط با نصیب seo میباشد یا این که خیر بایستی یک سری آیتم را تحقیق فرمائید تا بتوانید انگشت اتهامتان را سمت دسته seo بگیرید و آنان‌را تقصیرکار بدانید! به دنبال به‌این 7 نادرست گرانقدر در seo میپردازیم و آن‌ها‌را نظارت میکنیم.

این هفت گزینه از خطاها بهینه سازی ، بسیار اصلی و تاثیرگذار میباشند که شما و یا این که دسته سئوی شما با جاری ساختن آن بازدارنده از توسعه و گسترش عمل خواهید شد.

محدودیت عمل
چندین سال پیش شما با تولید یک گروه لغات کلیدی مطلوب و همینطور ساخت و ساز پیوند های زیاد و کیفیت خوب می توانستید به بهینه سازی و seo کیفیت خوب خیر و خوبی برسید ولی امروز می بایست بسیار فعال خیس و زرنگ خیس از پیشین فعالیت فرمایید. همچنان لینک و پیوند ها عنایت بالایی دارا‌هستند و لغات کلیدی نقش مهمی را بازی می نمایند البته این ها کافی نیستند. لغات کلیدی فقط نصیب کوچکی از دنیای مدرن بهینه سازی را مشتمل بر می گردند!

شما بایستی به ساختار وبسایت، کارآیی و بقیه خصوصیت های یک وبسایت بهتر هم اعتنا نمایید به این دلیل‌که این عامل ها در سئوی شما تاثیرگذار می باشند. در واقع سال هاست که طراحی وب هم بر بهینه سازی اثر می‌گذارد و شما برای حصول توفیق بایستی از کلیه جهات سایتتان را مهیا و سئو نمایید.

برای پباده سازی عالی تارنما و دور اندیشی از نکات اساسی در این مورد می‌توانید یکی مطالب وبسایت سازان با تیتر 14 نکته قابل توجه در ساخت سایت را رسیدگی فرمائید.


پیشرفت بیشتراز حد!
با اعتنا به آنچه که در او‌لین قسمت از 7 نادرست تبارک در بهینه سازی ذکر شد ممکن میباشد این برداشت را کرده باشید که عمل های مرتبط با قسمت بهینه سازی را هم بایستی به طور کامل جاری ساختن دهید و دفاع فرمایید. آری صراحت دارد! ولی یک مورد ی بسیار اساسی در اینجا وجود داراست آن هم این که‌این فعالیت احتیاج به مجال و میزان دارایی ی متعددی دارااست. شما همواره بایستی یک سری نفر و در واقع یک گروه را برای پیگیری بهینه سازی و seo داشته باشید و هرچه وظایف بیشتری را به آنان محول نمایید، پول بیشتری هم می بایست پرداخت نمائید.

در حالتی‌که میزان دارایی ی کافی برای جاری ساختن همگی فاکتورها را دارید، این عمل را جاری ساختن دهید البته چنانچه از پس مخارج شغل بر نمی آیید، خوب میباشد به طور متمرکز فعالیت فرمائید. مراد این میباشد که قسمت های کمتر را بی نقص و با تمرکز ایفا دهید و تمرکز بیشتری روی آن‌ها گذارید.

عدم دقت به پیشنهاد ها و درخواست های وبمستر ها
عدم هماهنگی و اعتنا شما به مسئولین و نیروی کار نصیب بهینه سازی میتوانید عاملی باشد که شمارا به بیراهه برده میباشد! زمانی که کارشناسانی را برای فعالیت در‌این حوزه استخدام نموده اید، پس بایستی به سفارش ها و منظور هایشان اعتنا نمائید. در صورتیکه آنان تعدادی فعالیت یا این که تغییر و تحول را از شما درخواست کردند، انجامشان دهید تا با درنگ و ایده ی آنان بتوانید بسط نمائید و به جلو بروید.

از اعمال درخواست آنها به دلایل گوناگون فرار و گریز نکنید مثلا یک سفارش دیگر به آن‌ها ندهید و سماجت به تغییر دادن نظرشان نکنید! به جهت عدم اطمینانتان از توفیق از ایفا امور راز گشوده نزنید! کارایی فرمائید به علم و تجارب ی آنها پشت گرمی فرمائید تا خودتان به دست خودتان نابود نشوید!
۰ ۰

ابزار Screaming Frog


اسکریمینگ فراگ که به معنای لغوی قورباغه جیغ‌زن میباشد، یکی‌از دیگر از ابزارهای کاربردی seo هست سئو در مشهد که به مراد پژوهش ایرادات وبسایت به شغل می‌رود. این ابزار به راحتی بر روی سیستم شما قابل نصب میباشد و دامنه وب سایت را رسیدگی می‌نماید و می تواند پیوندهای داخلی و فرنگی که خلل دارا هستند را شناسایی کند. این نرم افزار تا ۵۰۰ پیوند را برای دامنه شما به طور تماما بدون پول ارزیابی می‌نماید.

ابزار آنلاین Brokenlinkchek.com
شما می توانید با ورود بدین وبسایت و وارد کردن ویژگی ها دامنه خویش، خیلی شل لینک و پیوند‌های شکسته سایتتان را شناسایی فرمائید. صرفا کاری که به‌این خواسته بایستی جاری ساختن دهید، وارد کردن اسم دامنه و کد امنیتی میباشد. بعد از آن دکمه Find Broken Link را بزنید و معطل بمانید تا لینک و پیوند‌هایی که نقص‌ دارا‌هستند، اکران داده شوند.

پلاگین Broken Link Checker اکستنشن کروم
برای به کار گیری از این پلاگین، کافیست آن را دانلود کرده و به مرورگر کروم خویش اضافه فرمائید. خلال این، Check My Links و سئو Minon نیز از سایر پلاگین‌های گوگل کروم می باشند که موقعیت پیوند‌ها را نظارت می‌نمایند.

گام دوم: اصلاح پیوند‌ شکسته
به مراد اصلاح پیوندهای حذف گردیده و شکسته، میتوانید یکی‌از نحوه‌های تحت را گزینش فرمائید:

لینک و پیوند‌های نو را جایگزین لینک و پیوند‌های شکسته فرمایید.
لینک و پیوند‌های شکسته را حذف نمائید.
و ولی نقطه پایان
در‌این نوشته‌ی‌علمی دریافتید که پیوند شکسته چیست و چرا بایستی خیلی سریع آنان‌را ازبین ببریم. پیوندهای شکسته در واقع به عبارتی نشانی‌هایی می باشند که بعداز کلیک بر روی آنها، به فیض‌ای نمی‌رسیم. به حافظه داشته باشید وجود لینک و پیوند شکسته در وبسایت، مانند سم مهلکی بر روی seo تارنما شما تاثیر بی واسطه خواهد داشت؛ به این ترتیب کوشش نمائید تا با به کار گیری از طریق‌های اصولی، آنان را از دربین ببرید و وب سایت خویش را از زخم‌های دور از شوخی در مدد نگه دارید.
۰ ۰