7 دلیل شکست در سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

7 دلیل شکست در سئو


7 استدلال باخت در seo که فی مابین مدیران وبسایت ها بسیار رایج میباشد را در‌این مقاله تحقیق میکنیم تا با خودداری سئو در مشهد از آنان بتوانید چگونگی فعالیت و فیض را بهبود ببخشید. شما برای نظارت چگونگی seo و این که آیا عدم فیض گیری کارتان مرتبط با نصیب seo میباشد یا این که خیر بایستی یک سری آیتم را تحقیق فرمائید تا بتوانید انگشت اتهامتان را سمت دسته seo بگیرید و آنان‌را تقصیرکار بدانید! به دنبال به‌این 7 نادرست گرانقدر در seo میپردازیم و آن‌ها‌را نظارت میکنیم.

این هفت گزینه از خطاها بهینه سازی ، بسیار اصلی و تاثیرگذار میباشند که شما و یا این که دسته سئوی شما با جاری ساختن آن بازدارنده از توسعه و گسترش عمل خواهید شد.

محدودیت عمل
چندین سال پیش شما با تولید یک گروه لغات کلیدی مطلوب و همینطور ساخت و ساز پیوند های زیاد و کیفیت خوب می توانستید به بهینه سازی و seo کیفیت خوب خیر و خوبی برسید ولی امروز می بایست بسیار فعال خیس و زرنگ خیس از پیشین فعالیت فرمایید. همچنان لینک و پیوند ها عنایت بالایی دارا‌هستند و لغات کلیدی نقش مهمی را بازی می نمایند البته این ها کافی نیستند. لغات کلیدی فقط نصیب کوچکی از دنیای مدرن بهینه سازی را مشتمل بر می گردند!

شما بایستی به ساختار وبسایت، کارآیی و بقیه خصوصیت های یک وبسایت بهتر هم اعتنا نمایید به این دلیل‌که این عامل ها در سئوی شما تاثیرگذار می باشند. در واقع سال هاست که طراحی وب هم بر بهینه سازی اثر می‌گذارد و شما برای حصول توفیق بایستی از کلیه جهات سایتتان را مهیا و سئو نمایید.

برای پباده سازی عالی تارنما و دور اندیشی از نکات اساسی در این مورد می‌توانید یکی مطالب وبسایت سازان با تیتر 14 نکته قابل توجه در ساخت سایت را رسیدگی فرمائید.


پیشرفت بیشتراز حد!
با اعتنا به آنچه که در او‌لین قسمت از 7 نادرست تبارک در بهینه سازی ذکر شد ممکن میباشد این برداشت را کرده باشید که عمل های مرتبط با قسمت بهینه سازی را هم بایستی به طور کامل جاری ساختن دهید و دفاع فرمایید. آری صراحت دارد! ولی یک مورد ی بسیار اساسی در اینجا وجود داراست آن هم این که‌این فعالیت احتیاج به مجال و میزان دارایی ی متعددی دارااست. شما همواره بایستی یک سری نفر و در واقع یک گروه را برای پیگیری بهینه سازی و seo داشته باشید و هرچه وظایف بیشتری را به آنان محول نمایید، پول بیشتری هم می بایست پرداخت نمائید.

در حالتی‌که میزان دارایی ی کافی برای جاری ساختن همگی فاکتورها را دارید، این عمل را جاری ساختن دهید البته چنانچه از پس مخارج شغل بر نمی آیید، خوب میباشد به طور متمرکز فعالیت فرمائید. مراد این میباشد که قسمت های کمتر را بی نقص و با تمرکز ایفا دهید و تمرکز بیشتری روی آن‌ها گذارید.

عدم دقت به پیشنهاد ها و درخواست های وبمستر ها
عدم هماهنگی و اعتنا شما به مسئولین و نیروی کار نصیب بهینه سازی میتوانید عاملی باشد که شمارا به بیراهه برده میباشد! زمانی که کارشناسانی را برای فعالیت در‌این حوزه استخدام نموده اید، پس بایستی به سفارش ها و منظور هایشان اعتنا نمائید. در صورتیکه آنان تعدادی فعالیت یا این که تغییر و تحول را از شما درخواست کردند، انجامشان دهید تا با درنگ و ایده ی آنان بتوانید بسط نمائید و به جلو بروید.

از اعمال درخواست آنها به دلایل گوناگون فرار و گریز نکنید مثلا یک سفارش دیگر به آن‌ها ندهید و سماجت به تغییر دادن نظرشان نکنید! به جهت عدم اطمینانتان از توفیق از ایفا امور راز گشوده نزنید! کارایی فرمائید به علم و تجارب ی آنها پشت گرمی فرمائید تا خودتان به دست خودتان نابود نشوید!
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.