مسائل مهم درباره نگهداری کاربران در سایت

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

مسائل مهم درباره نگهداری کاربران در سایت


لاف گو نباشید!آنچه که تحت عنوان سرویس ها خویش برای یوزرها سئو در مشهد توضیح می دهید می بایست با آنچه که اعمال می دهید یک کدام از باشد.برای مثالً سایتی که فروش آنلاین جامه اجرا می‌دهد عکسی خوشگل از جامه ها بگذارد و در ارتباط با فرآورده و سایز و خصوصیات خرقه توضیحاتی بنویسد که مشتری به طور کاملً ترغیب به خرید گردد. مشتری هزینه جامه را که ارزش پاره ای هم وجود ندارد به طور آنلاین پرداخت می نماید و چشم به راه وصال خرقه به درب خانه می گردد. پس از پیشنهاد و تحویل خرقه به مشتری، جامه با جنسی که چگونگی بسیار پایینی داراست به دستش میرسد. این مورد سبب ساز میشود که‌این بیزنس فقط برای بازه کوتاهی بتواند کار نماید و تأثیر نیکی روی لحاظ یوزرها بر وبسایت و آن کمپانی نمی گذارد.تا به درحال حاضر برایتان اتفاق افتاده میباشد که در قرعه کشی کمپانی کرده باشید اما روزی که قرار بوده قرعه کشی صورت بپذیرد خبری از مشوق نشود؟این کاری میباشد که اکثری از تارنما ها و استحصال و امور برای جذب مشتری اعمال می‌دهند و در انتها هم خبری از پاداش وجود ندارد! این فعالیت سبب می‌شود شما تحت عنوان شرکتی که صرفا به منفعت خویش فکر میکند در ذهن بمانید.پس کاری را به یوزرها وعده دهید که حقیقتاً از پس آن بر می‌آیید و آن گاه بر خلاف آن اعمال نشود.
5. محصولاتی که قیمت خرید داشته باشندمحصول ها و خدماتی که ارائه می دهید برای چه گروه از عده ای میباشد؟ آیا خودتان در شرایطی‌که به آن‌ها احتیاج داشتید با این ارزش آن را تهیه و تنظیم می کردید؟خویش اینجانب بارها گردیده در وب سایت ها محصولاتی را چشم ام و حتی قصد خرید داشته ام البته با دیدن بها های تعجب آور و غریب آنها تارنما را بسته ام و در وبسایت دیگر درپی چیزی که احتیاج داشتم گشته ام. این حالت برای خویش شما هم اتفاق افتاده میباشد و می‌توانید یوزرها را شعور نمائید. مراد این وجود ندارد که به خودتان زیان بزنید! بایستی بها حقیقی وواقعی را در تارنما قرار دهید و مخارج دیگر را در فروش تولیدها خویش جبران نکنید. در‌صورتی‌که ارزش های خیر داشته باشید مطمئن باشید گشوده هم به سراغ شما می‌آیند و HEO وب سایت باورنکردنی را در‌این نصیب تجارب خواهید کرد.
6. قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت مهیا باشدنام مطلوب و دامنه مطلوب برای وبسایت بسیار عنایت داراست. دامنه ای گزینش فرمایید که به طور کاملً معین باشد که به چه شکل به طور فارسی یا این که انگلیسی نوشته گردد. حروف انگلیسی به جهت تلفظ های گوناگون در بعضی حروف میتواند در شرایطی که که خطا وارد خواهد شد مخاطب را به سایتی دیگر برنده شود. این یعنی دسترسی به تارنما شما مشقت بار میباشد و کاربرانتان را از دست می دهید. خلال این اسم مطلوب سبب می‌شود عالی در ذهن بمانید و هر جا به سرویس ها شما نیاز شد به راحتی شمارا به خیال می‌آورند.نکته ی دیگری که برای در دسترس بودن وبسایت دارای اهمیت میباشد مداقه گزینش هاست و یا این که سرور منحصربه‌فرد میباشد. فضای ابری که تحت عنوان هاست یا این که سرور از شرکتی خریداری میکنید می بایست از دید خدمت دهی مطمئن باشد بطوری که هیچ زمان تارنما شما از دسترس بیرون نشود و یا این که به اصطلاح down نشود. در حالتی که مخاطب با سایتی که down گردیده مواجه گردد ممکن میباشد تصویر فرضی‌اش از تارنما به وبسایت وخیم و یا این که اختلال دار تبدیل گردد. در سود به طبع در گزینش و خرید فضای ابری موردنیاز برای وب سایت خویش آلرژی به خرج دهید تا با اینگونه مشکلاتی روبرو نشوید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.