ابزار Screaming Frog

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ابزار Screaming Frog


اسکریمینگ فراگ که به معنای لغوی قورباغه جیغ‌زن میباشد، یکی‌از دیگر از ابزارهای کاربردی seo هست سئو در مشهد که به مراد پژوهش ایرادات وبسایت به شغل می‌رود. این ابزار به راحتی بر روی سیستم شما قابل نصب میباشد و دامنه وب سایت را رسیدگی می‌نماید و می تواند پیوندهای داخلی و فرنگی که خلل دارا هستند را شناسایی کند. این نرم افزار تا ۵۰۰ پیوند را برای دامنه شما به طور تماما بدون پول ارزیابی می‌نماید.

ابزار آنلاین Brokenlinkchek.com
شما می توانید با ورود بدین وبسایت و وارد کردن ویژگی ها دامنه خویش، خیلی شل لینک و پیوند‌های شکسته سایتتان را شناسایی فرمائید. صرفا کاری که به‌این خواسته بایستی جاری ساختن دهید، وارد کردن اسم دامنه و کد امنیتی میباشد. بعد از آن دکمه Find Broken Link را بزنید و معطل بمانید تا لینک و پیوند‌هایی که نقص‌ دارا‌هستند، اکران داده شوند.

پلاگین Broken Link Checker اکستنشن کروم
برای به کار گیری از این پلاگین، کافیست آن را دانلود کرده و به مرورگر کروم خویش اضافه فرمائید. خلال این، Check My Links و سئو Minon نیز از سایر پلاگین‌های گوگل کروم می باشند که موقعیت پیوند‌ها را نظارت می‌نمایند.

گام دوم: اصلاح پیوند‌ شکسته
به مراد اصلاح پیوندهای حذف گردیده و شکسته، میتوانید یکی‌از نحوه‌های تحت را گزینش فرمائید:

لینک و پیوند‌های نو را جایگزین لینک و پیوند‌های شکسته فرمایید.
لینک و پیوند‌های شکسته را حذف نمائید.
و ولی نقطه پایان
در‌این نوشته‌ی‌علمی دریافتید که پیوند شکسته چیست و چرا بایستی خیلی سریع آنان‌را ازبین ببریم. پیوندهای شکسته در واقع به عبارتی نشانی‌هایی می باشند که بعداز کلیک بر روی آنها، به فیض‌ای نمی‌رسیم. به حافظه داشته باشید وجود لینک و پیوند شکسته در وبسایت، مانند سم مهلکی بر روی seo تارنما شما تاثیر بی واسطه خواهد داشت؛ به این ترتیب کوشش نمائید تا با به کار گیری از طریق‌های اصولی، آنان را از دربین ببرید و وب سایت خویش را از زخم‌های دور از شوخی در مدد نگه دارید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.