آرشیو شهریور ماه 1400

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ميزان تاثير سن دامنه سايت در سئو

واژه و كلمه كليدي مارك گرديده يك عبارت ميباشد  سئو در مشهد  كه اسم تجاري وبسايت را در برمي‌گيرد. اين نوع كليدواژه‌هاي حاوي اسم مارك براي seo وب سايت بسيار اهميت دارا هستند و سبب شناخته شدن اسم برندتان بين عموم خواهند شد.
LSILasten Semantic Indexing سيستمي ميباشد كه موتورهاي كاوش براي تجزيه و نظارت كلماتي كه معمولاً در حوالي يكديگر به عمل مي روند استعمال مي‌نمايند. براين اساس مي توانند عالي به معنا هر كلمه در پاراگراف و در عبارت‌هاي زمانبر‌خيس پي ببرند و نتيجه ها داراي ارتباط‌تري به يوزرها ارائه دهند.
پيوند داخلي (internal link)به پيوند‌هايي كه درون خويش تارنما شما قرار دارا هستند و مقصدشان ورقه‌اي از صفحه هاي وب سايت خودتان ميباشد، پيوند داخلي ميگويند.
Deep Linkingروشي كه از پيوند‌هاي داخلي در محتواي اينترنت‌تارنما استعمال مي‌نمايد. در اصلً يك پيوند عميق، هر پيوندي از يك برگه در يك اينترنت‌وب سايت به يك برگه ديگر در به عبارتي اينترنت‌وبسايت ميباشد. اين گزينه در درخواست براي مبادرت يا اين كه در مقالاتي به كارگيري مي گردد، جايي كه از پيوند براي هدايت بازديدكننده به ورقه با محتواي آموزنده‌خيس استعمال مي شود.
Absolute Linkلينكي ميباشد كه براي لينك و پيوند داخلي به كار گيري ميگردد. در واقع مسير مطلق (يا اين كه بي نقص) را به يك پوشه، شيت HTML، تصوير يا اين كه هر چيز ديگري كه ممكن ميباشد بخواهيد در اينترنت‌تارنما خويش پيوند دهيد، علامت ميدهد. اين پيوند تحت عنوان بخشي از برچسب انكر گزينه استعمال قرار مي گيرد و از يك پروتكل، يك اسم دامنه، احتمالاً يك زيرشاخه و اسم پرونده، مدرك، شيت HTML، تصوير يا اين كه چيز ديگري ساخته شده ميباشد. در لينك و پيوند داخلي دو نوع مسير وجود داراست - يك كدام از مطلق و ديگري نسبي. با اين وجود هيچ آرم‌اي نيست كه يك كدام از حيث بهينه سازي نسبت به ديگري برتري داشته باشد.
پيوند‌هاي خروجي (OBL)Outbound link يا اين كه OBL لينك و پيوند‌هايي مي‌باشند كه از وبسايت شما به وبسايت‌هاي ديگري مي روند. اين پيوند‌ها مخاطب را از تارنما شما بيرون مي‌نمايند.

ليست مهم ترين ابزار هاي سئو

وجود ابزارهاي مختلف  سئو در مشهد  در هر كاري به ما در بالابردن اعتنا و يا اين كه تسريع فرايند عمل ياري مي نمايد. بهينه سازي هم از اين گفته استثنا ندارد. با وجود ابزار seo مي قدرت مدير بهتري بر روي پروسه seo تارنما داشت. با امداد ابزار seo مي قدرت محاسبه ظريف تري از وبسايت ها و روند جاري ساختن seo ايفا اعطا كرد. در‌اين نوشته‌ي علمي با ابزارهاي تحليل بهينه سازي تارنما آشنا ميشويد كه به شما در كسب seo و در سود كسب سكو خوب وب سايت ياري مي نمايد.
در واقع ابزار بهينه سازي (سئو)، وبسايت‌ها يا اين كه نرم افزار هايي مي‌باشند كه بتوان از روش آن‌ها وبسايت را به حيث رعايت آحاد جوانب و زواياي متفاوت، نظارت و نظارت نمود. اكثر ابزار seo قادر است هزينه‌اي را در بر داشته باشد. نكته مهم در استعمال از ابزار بهينه سازي اين ميباشد كه، ابزارهاي بدون پول seo در برخي كاربردها مي توانند ماهر كار نمايند و نقاط ضعف و قوت رقباي شما‌را به شما، علامت دهد. به كارگيري از اشكال ابزار seo به صورت حتم ميتواند در ارتقا واحد سنجش بيزنس، سرمايه و گنج شما بسيار تاثيرگذار باشد و ياري شاياني به بيزنس شما نمايد.كليه اين موردها هنگامي ميسر خواهند شد كه، شما داده ها و دور انديشي كافي درباره ي ابزار بهينه سازي و وبسايت هاي بررسي seo داشته باشيد و صحيح هنگامي اين موردها به شغل شما خواهد آمد كه، بتوانيد وب سايت‌هاي رقباي خويش را محاسبه و نظارت كنيد. اكثري از اين ابزارهايي كه ارائه گرديده است، به وسيله وبسايت‌هاي حرفه اي آيتم به كارگيري قرار مي گيرند.
در‌حالتي كه كه صاحب و مالك يك بيزنس و يا اين كه وبمستر يك تارنما مي‌باشيد، فعاليت شما ايجاب مي‌نمايد‌ كه با گونه هاي ابزار seo، يك شناخت مختصري داشته باشيد. به شما توصيه ميشود براي كسب داده ها در حوزه تحليل بهينه سازي وبسايت نوشته ي علمي ما‌را مطالعه فرمائيد.
هر ابزار بهينه سازي كاربرد متفاوتي داراست. بعضا از در يافتن لغات كليدي، بعضي ديگر در انتخاب استراتژي لينكسازي فرنگي و بعضي ديگر در كشف كردن اشتباهات وب سايت شما ياري مي نمايد. اما مهم ترين استدلال استعمال از ابزار seo را مي قدرت ارزيابي وب سايت خويش و همچنين محاسبه تارنما رقبا، تهيه نمودن داده ها ظريف و همچنين داشتن آمار و گزارش دانست.
در كنار به كارگيري از ابزار seo بايستي يك چك درست از كلمه و واژه كليدي، پيوند، پيوند سازي، تبادل لينك و پيوند، بك پيوند و ساخت محتوا كه گزينه پسند يوزرها مي باشند، داشته باشيد تا به راحتي بتوانيد رقباي خويش را كنار زده و تارنما خويش را در سكو‌هاي فراتر جستجوي گوگل، قرار دهيد. به شما سفارش مي‌كنيم براي كسب داده ها در حوزه بك لينك و پيوند چه مي‌باشد نوشته‌ي علمي ما‌را مطالعه فرماييد.

20 راهكار سئو سايت 2020

رئيس ديجيتال  سئو در مشهد  ميان المللي Ringier AG اعلام‌كرد: اينجانب تامل مي‌كنم كه دامنه بهينه سازي براي توسعه و گسترش مشاهده كرد در سيستم ادله هاي ديگر توسعه مييابد.
او خاطر نشان كرد بالاتر از هدايت يوزرها به تارنما خويش با به كار گيري از درجه بندي بالا در نتيجه ها كاوش باشيد و صرفا به‌اين طريق تاءمل نكنيد.
چه طور مي‌توانيد براي محتواي خويش در بخش هاي پررنگ و شيوه هاي ارتباطي، بيشتر در معرض روءيت كرد باشيد؟ و كارهايي از اين قبيل براي اعتقاد و باور از دستيابي به مخاطبان مقصود.
Kristine SchachingerKristine Schachinger استراتژيست ديجيتال و مشاور seo اعلام‌كرد: براي اشخاصي كه محصولاتي دارا‌هستند كه مي توانند به فروش برسانند يا اين كه برندهايي كه ميتوانند از مزاياي چشم شدن فايده مند شوند، دستگاه هاي صدا ( home assistant ) را نمي اقتدار ناديده گرفت.
در غايت لازمه تمامي اين ها شايسته ترين محتوا در سريع ترين پلتفرم ميباشد براي ارائه به يوزرها از هر كجا كه آمده باشند.
Keith GoodeKeith Goode داراي تخصص ارشد بهينه سازي و داده ها امنيت اذعان كرد: تمام تجربه كاوش بايستي تخصص ما باشد، مقصود ما صرفا هدايت ترافيك وجود ندارد.
وي اضافه كرد: بايستي باور نتايج خواهد شد كه ما تجربه كاوش را با صرفه كرده ايم، اعم از بر اساس اينترنت يا اين كه نرم‌افزار يا اين كه هر حرفه آوري بلندمرتبه ديگر در آينده، تا بتوانيم كارآمد ترين و جالب ترين پيشنهادات را براي رفع نياز يوزرها، ادامه دهيم.
(ادامه مقاله تكنيك ها و نحوه هاي بهينه سازي تارنما 2021)
3. نشانگر داده هاي ساختاري كليدي ميباشدتكنيك هاي بهينه سازي 2020 و نشانگر داده هاي ساختاري كليدي ميباشديكي‌از تكنيك هاي seo 2021 اعتنا به داده هاي ساختاري ميباشد.
Marcus TandlerMarcus Tandler بنيان گذار و مديرعامل Ryte اعلام‌كرد: هر وقتي ممكن ميباشد از داده هاي ساختاري استعمال نماييد.
او خاطر نشان نمود: با دقت به اهميت هوش تصنعي براي گوگل، داده هاي ساختاري نيز از اهميت بيشتري برخوردار مي‌شوند.
در‌صورتي‌كه گوگل ميخواهد از تلفن هاي هوشمند به هوش تصنعي و مصنوعي منتقل گردد، داده هاي ساختاري نقش مهمي دارا هستند.
ولي در صورتي‌كه كرال ( خزيدن ) شدن داده ها ما يحتاج شما وقت گير باشد، اساسي وجود ندارد هوش تصنعي و مصنوعي شما چقدر عالي باشد، اين هيچ زمان بهتر نخواهد بود.
هوش تصنعي نياز به پردازش سريع مطالب و ارتباط ها آن‌ها با يكديگر دارااست.

چرا سايت ساز هاي استاتيك نقش مهمي در آينده وب سايت ها

در ساخت سايت هاي دايناميك  سئو در مشهد  از تكنولوژي هايي مانند دات نت، Perl، JSP، ASP Cold Fusion، و PHP به كار گيري مي‌شود، و پياده سازي آن به طوري ميباشد كه در حقيقت كاغذ اي نيست و فقط با درخواست استفاده كننده توليد ميگردد. تارنما هايي مي‌باشند كه به ياري نرم افزار نويسي اينترنت و سيستم مدير محتوا ساخت و ساز گرديده و محتواي اين وبسايت ها بوسيله صاحبان آن‌ها قابل بروز رساني و تغيير و تحول ميباشد. از تكنولوژي هاي Ajax و Silverlight نيز فايده ميبرند. برتري سايت دايناميك نسبت به وبسايت استاتيك اين ميباشد كه اطلاعات و صفحه ها آن قابل اضافه شدن قابل تغيير تحول ميباشد. وب سايت هاي دايناميك ،وب سايت هايي ميباشند كه دارنده مدير محتوا (CMS (Content Management System مي باشند. گرافيك وبسايت و قابليت و امكان مدير نوشته ها را به مخاطب مي‌دهد. ساخت سايت دايناميك امروزه بسيار دوستداشتني گرديده و به مديران وب سايت ها اقتدار فراواني براي بازنويسي و بروز رساني داده ها مي‌دهد.خاصيت تارنما هاي دايناميك• كاوش در محتوا وب سايت سريع و كارا ميباشد• همت بالا• قابليت تغيير تحول در داده ها و گرافيك بوسيله داراي وب سايت رئيس كابران و انتخاب سطح هاي دسترسي در كل تارنما به طور جامع به وسيله سيستم• همه صفحه هاي تازه برپايه پيش فرض هايي كه از پيشين تعريف‌و‌تمجيد گرديده اند ساخت مي گردند• براي توسعه و گسترش اطلاعاتي در CMS نياز به تغييرات بنيادي وجود ندارد در سود هزينه اي ندارد• همه لينك ها به صورت خودكار آپديت رساني مي گردند• فضاي نسبتا زياداين نوع وبسايت ها براي سازمان ها و افرادو يا اين كه كمپاني هايي مي‌باشند كه نياز آپديت رساني وب سايت به طور روزمره، هفتگي و يا اين كه به تغيير و تحول داده ها و به ماهيانه دارا‌هستند. در واقع سيستم رئيس محتوا اين قابليت و امكان را به اشخاص مي‌دهد تا سواي داشتن داده ها فني و تخصصي در قضيه ساخت وب سايت بتوانند به راحتي در دست گرفتن داده ها، محتوا، دكورا سيون و... وب سايت خويش را شخصا جاري ساختن دهند.چون رئيس محتواي تارنما بسيار راحت ميباشد و نياز به فردي كه آشنا با پباده سازي و اپليكيشن نويسي وب سايت ميباشد ندارد و هر فردي ميتواند به راحتي از آن به كار گيري كند.استراتژي هاي seo براي سئو سايتهاي دايناميكقرار دادن دست‌كم يك لينك و پيوند استاتيكدر صورتيكه در تارنما دايناميك يك پيوند از نوع استاتيك در دسترس و مكان گذاري خواهد شد. دراين‌صورت تارنما هاي دايناميك خيلي شل براي يوزرها در دسترس خيس ميباشند و موتورهاي كاوش سريعتر ميتوانند آن را ايندكس كنند، چون موتورهاي كاوش لينكهاي استاتيك را سريعتر از لينكها دايناميك ايندكس مي كنند.
قرار دادن تگهاي لغات كليدي به طور دايناميكدر حالتي كه تگهاي عبارات كليدي براي هر كاغذ دايناميك قرار داده گردد ، قابليت و امكان مدير تگهاي لغات كليدي را به مديريت وبسايت خواهد اعطا كرد ودر شكل به كارگيري درست از آن، به سئو سايتهاي دايناميك ياري مي نمايد.

مهم ترين نكات سئو در سال 2020

شما ميتوانيد صفحه ها  سئو در مشهد   خويش را با يك هدر گران قدر و مهم در صدر و چند ساب هدر در پي مرتب سازي فرماييد. با  اين عمل دسترسي يوزرها و همينطور موتورهاي كاوش به صفحه ها تيم بندي گرديده و سازمان يافته شما بسيار شل خيس گردد. اين آيتم به گوگل ياري مي نمايد تا تيتر ظريف مطالب و عنوان ها صفحه هاي شما‌را به اكران بگذارد. براين اساس فراموش نكنيد كه دست كم يك توشه از واژه كليدي خويش در هدر و ساب هدر استعمال فرمائيد.

6. از واژه كليدي در اسم تصاوير و تگ Alt (اسم جايگزين) به كار گيري نمائيدبراي اينكه گوگل و ديگر موتورهاي كاوش بيشتر از گذشته به محتواي صفحه هاي شما دسترسي داشته باشند، توصيه ميكنيم در مطالب خويش از تصاوير به كار گيري فرماييد. البته مي بايست تصاوير خويش را نيز حمل كننده كلمه ها كليدي فرماييد. براي اين آيتم بايستي دو شغل ايفا دهيد. يكي‌از اينكه واژه و كلمه كليدي را در اسم مهم پوشه عكس قرار دهيد و دوم اينكه واژه و كلمه كليدي را در تگ Alt عكس جايگزاري نمائيد. تگ Alt منحصراً منحصر موتورهاي كاوش است. تگ Alt مانند يك مهر بر روي تصاوير تصويب ميگردد البته چشم نميشود و در حالتي كه كه تصاوير نتوانند بارگذاري شوند، متن تگ Alt نمايان مي‌گردد.
بدين ترتيب از اسم گذاري هاي بي ربط و غامض دوري و به مكان آن، در اسم گذاري ها از واژه و كلمه كليدي استعمال فرمائيد. با اين شغل مي‌توانيد تصاوير خويش را در تب تصاوير (Images) در موتورهاي كاوش نيز تصويب نمائيد.
يكي‌از ديگر از روش هايي كه گوگل متوجه مورد مقاله شما ميشود، نشاني URL ميباشد. قطعاً كلمه و واژه كليدي خويش را در نشاني ورقه اينترنت متبوع خويش به فعاليت ببريد. اينگونه كاري خير فقط تيم بندي مطالب شما‌را بسيار شيك خيس و سازمان يافته خيس مي نمايد، بلكه شناسايي آنها را نيز بسيار شل مي نمايد. در موقعيت معمولي در‌صورتي‌كه URL صفحه ها را خودتان تعيين نكنيد ممكن ميباشد از اسامي پيش فرض و يا اين كه كل حروف جان دار در تيتر اساسي مقاله به كارگيري شوند. براين اساس در تايپ كردن URL خويش به دو نكته دقت نماييد. نكته اوليه اينكه واژه كليدي در آن قرار گرفته گرديده باشد و نكته دوم اينكه تا حد قابليت اين نشاني كوتاه باشد. كوتاهي نشاني سبب ساز خوانايي بيشتر آن مي‌گردد.

8. از لينك و پيوند هاي داخلي به كار گيري فرمائيد (Internal Links)مطالب كيفيت بالا و پر ارزش خويش را در صفحه ها متفاوت اينترنت سايتتان معرفي فرمائيد. مطالب مهمي كه نقش مهره هاي مهم محتواي وبسايت شما‌را دارا‌هستند تعيين فرمائيد و پيوند آنان‌را در مطالب كهن و نو قرار دهيد. براي اين شغل خوب ميباشد هر از گهگاه مطالب ديرين را مرور كرده و با قرار دادن اين پيوند ها آنها‌را آپ ديت نمائيد.

طراحي سايت با سئو

پاسخ صادقانه اين ميباشد  سئو در مشهد  كه بستگي به استراتژي بهينه سازي وبسايت شما داراست. قاعدتاً استعمال از چندكلمه كليدي و ارتقا بازديد عمل خيلي بزرگي براي كسب و كار شما جاري ساختن نمي‌دهد البته با يك استراتژي بهينه سازي كاركشته كه فقطً براي بيزنس شما و هدايت اشخاص و بازديدكنندگان به داده ها مطلوب و همينطور استعمال از كلمه ها كليدي وقتگير قادر است براي كسب و كار شما سودآور باشد.
فرض فرمائيد شما يك كارگاه ايجاد كفش داريد و مي خواهيد محصولاتتان را در وبسايت فروشگاه آنلاين خويش به فروش برسانيد. قاعدتاً معيار وسعت جستجوي كلماتي مثل «كفش پاشنه بلند مشكي» به نسبت واژه و كلمه «كفش» كمتر ميباشد البته مي‌بايست به تفاوت استفاده كننده تصور كنيد. معمولاً كاربراني كه كلمه ها كليدي زمانبر‌تري را جست‌وجو مي‌نمايند بيشتر احتمال داراست تا مشتري بالفعل شوند تا كاربراني كه كلمات تك واژه‌اي را سرچ مي‌نمايند، چون اين استفاده كننده دقيقاً مي داند دنبال چه محصولي ميباشد.
اگرچه هيچ تضميني بر طبق جذب ترافيكي كه از كلمه ها كليدي زمانبر به دست مي آوريد نيست البته با اين هم اكنون شانس شمارا به نسبت استعمال از عبارات كليدي همگاني ارتقا ميدهد.
يكي‌از معضل‌هاي seo اين ميباشد كه مطمئن گرديد مشتريان و بازديدكنندگان بالقوه هنگامي كه وارد وبسايت شما مي شوند، اقداماتي را كه شما مي خواهيد را جاري ساختن مي دهند يا اين كه نه؟ فراموش نكنيد ارتقاء كليك و ترافيك بسيار بهتر ميباشد البته مقصود آخري شما ساخت‌و‌ساز درآمد و ارتقاء فروش ميباشد.
وب سايت خويش را هدفمند فرماييد و هدف ها وب سايت خويش را در گوگل آناليتيك تهيه و تنظيم نماييد و مرتباً بر آنان بررسي فرماييد. چنانچه تعداد ترافيك شما ارتقاء يافت البته فيض‌اي نگرفتيد، فرصت آن ميباشد كه تجديد نظري در طراحي وب خويش نماييد.

10 نكته تاثيرگذار براي بهبود رتبه سايت

همانگونه كه در ابتدا اشاره شد، مديران  سئو در مشهد  بيزنس ها مستلزم چشم شدن مي‌باشند و براي اين خواسته هر سيرتكامل تلاشي مي نمايند تا ارتقاء بهينه سازي تارنما خويش را تجربه نمايند. البته در‌اين مسير بايستي كارداران مبنا اي و اثر قسمت را هم بشناسند و به موقع از آن‌ها استعمال نمايند. نحوه هاي بهبود seo وبسايت در گام نخستين عبارتند از:
۱- پايداري هاست و بهبود سئوي وبسايتبدون‌شك در جواب بدين سوال كه به چه شكل بهبود بهينه سازي تارنما را تجربه دهيم مي قدرت اظهار‌كرد قرار به دست آوردن اينترنت‌تارنما بر روي يك ميزباني مطمئن و استوار كه اصطلاحا Uptime بالايي هم داراست، ميتواند تحت عنوان يك كدام از كارداران اصلي در بهبود سئوي وب سايت در لحاظ گرفته گردد.
اين دستور باعث مي گردد كه بازه فرصت در دسترس بودن تارنما بالا رفته و براي ربات‌هاي گوگل كه هر توشه در لاگ‌هاي خويش در دسترس بودن يك وبسايت را چك مي‌نمايند، امتياز مثبتي اخذ نمايند. براي ربات‌هاي گوگل دسترسي به وب سايت در هر فرصت و در فيض هر كاوش نكته حائض اهميت و حائز ‌اهميتي ميباشد.
اين فرمان هنگامي محقق شود كه خريد هاست خويش را از يك خدمت دهنده مطلوب تهيه و تنظيم كنيد و بالاترين سطح پايداري يا اين كه به عبارتي Uptime را با دقت به پايين‌ايجاد كرد طاقت فرسا‌افزاري و قابل انعطاف‌افزاري بهتر، اخذ نمائيد.تارنما‌هايي با سرعت پاسخگويي بالا، نسبت به وبسايت‌هاي نمايد به‌مراتب شانس بيشتري در مرتبه‌بندي موتورهاي كاوش دارا‌هستند. با تنظيم يك هاست عالي كه سرعت لود مطلوبي براي اينترنت‌وبسايت ارائه مي دهد، بهبود مرتبه seo وبسايت را تجربه نمائيد.
دقت داشته باشيد سرعت بار گذاري مطلوب يك وب سايت سبب ساز گردد كه مخاطب ميل بيشتري به مشاهده وبسايت و توقف وقت گير زمان در آن داشته باشد و اين خويش به تنهايي سبب پرورش امتياز بهينه سازي تارنما گردد.

سئوكار حرفه اي وردپرس كيست؟

اين صرفا يك مثال از آناليز هايي ميباشد   سئو در مشهد  كه با به كارگيري از گوگل آناليتكس ميتوانيد ايفا دهيد. محاسبه هاي اكثري در سمت و سوي بهبود تجربه كاربري در تارنما با اين ابزار گرانبها و بدون پول مي‌توانيد جاري ساختن دهيد.
ابزار هاي حرفه‌اي ديگري مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند كه با به كار گيري از اين ابزارهاي كاربردي ميتوانيد به طور حرفه‌اي يك وبسايت را در سوي بهبود بهينه سازي نظارت و چك فرمائيد.


4.بررسي و نظارت رقبايكي از ديگر از كارهايي كه هر seo شغل حرفه‌اي به آن اشراف دارااست ارزيابي رقبا ميباشد. مي بايست بتوانيد رقباي مهم وب سايت گزينه نظرتان را پيدا و آنها را محاسبه نماييد.
اكثري از دوستان ميپندارند چك رقبا در seo يعني آناليز بك لينك و پيوند هاي وبسايت آن‌ها. در صورتي بررسي و آناليز رقبا عظيم خيس از اين حرفاست.
محاسبه رقبا يعني بايستي بدانيد آن‌ها در چه لغات كليدي بالا مي‌باشند. چرا بالا مي باشند و شما چه كارهايي مي بايست ايفا دهيد تا در حاصل جست و جو به آنان برسيد.
در آغاز مي بايست گروه اي از لغت ها كليدي كه آنان پرورش فعاليت كرده اند را پيدا نمائيد. براي اين شغل مي‌توانيد از google keyword planner به كار گيري فرماييد. بعداز كشف كردن كلمه ها كليدي آنها عالي ميباشد آن هايي كه سرچ بالايي دارا‌هستند را شناسايي نمائيد. بعد آن لغات كليدي را در گوگل جست و جو فرماييد تا متوجه گرديد رقيبتان كجاي حاصل جاي دارد.
در حالتي‌كه حقيقتا درجه خير و خوبي دارااست و همينطور واژه يا اين كه عبارت كليدي مالامال بازديدي ميباشد به درد شما مي‌خورد كه روي آن شغل فرمائيد و در دراز دوران رشد سپرده گذاري فرماييد.