مبانی طراحی وب سایت: صفحه هدف

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

مبانی طراحی وب سایت: صفحه هدف

تا قبل از این راجع‌به التفات نشان رفتن سئو در مشهد یک سایت رایا پارس به سمت ahrefs بازار متبوع و مقصد حرف کردیم . کلید اساسی تبدیل وبسایت به یک ابزار بازاریابی غالب حذف حداکثر مانع ها جانور دربین مشتریان شما و آنچه می بایست در زمان بازدید خویش از تارنما شما ایفا دهند است. ما مدام در امر مداقه پیاده سازی بصری برای کامل شدن تجربیات مخاطب و بالعکس سخن کنیم، و چنانچه وبسایت شما برای تصاحب کردن استعلام ارزش و دادوستد رااندازی گردیده باشد مجال آن رسیده که در آن تغییر و تحول ساخت فرمائید. با این اکنون، مدام ما یحتاج وجود ندارد پیاده سازی دوباره تارنما بنیادی باشد به خصوص درصورتی که نسبتا تازه باشد. درصورتی که ترافیک اخذ میکنید ولی خیر تبدیل ها را نه شاید برگه فرود یا این که مقصود رویکرد گشای اختلال شما باشد .
تفاوت کاغذ غرض در یک تارنما ساده چیست؟
ورقه غرض یا این که یک ورقه در سایت شما و یا این که در کل یک وب سایت شیت دار بر روی یک دامین جدا میباشد. خلاف پیاده سازی معمول اینترنت ، هر جنبه از یک شیت مقصود بر تبدیل ها یعنی هدایت مشتری به اجرا آن چه شما رغبت دارید . متمرکز میباشد.
همان گونه که از اسم آن پیداست، برگه مقصود جایی میباشد که مشتری بعد از کاوش برای یک واژه کلیدی آغاز در آن فرود می اید و بازدید می نماید. در فیض بایستی به اندازه کافی دیده نواز و جالب باشد تا اعتنا آنان‌را از به عبارتی لحظه که ورقه لود میگردد جلب نماید. عموم اکثر وقت ها در عادات مرور در اینترنت بسیار بی تاب و ناشکیب میباشند و حتی یک ثانیه تعقل یکسری ثانیه ای برای خسته کردنشان و در سود رخنه‌ وبسایت کافی میباشد. به همین عامل میباشد که دعوت برای بازدید او‌لین چیزی میباشد که آن ها میبینند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.