محتواي كليپ يك منبع فوقالعاده درگير كننده براي سئو در مشهد يوزرها ميباشد. به كارگيري از كليپ تحت عنوان يك استراتژي تبليغاتي، ايدهاي فوقالعاده ميباشد. يوتيوب بلندمرتبهترين مقر ويديويي دنيا ميباشد كه قابليت و امكان اكران تبليغات ويديويي در اولِ ويديوها را به شما مي دهد. با به اشتراكگذاري ويدئو در يوتيوب و آپارات و ديگر وبسايتهاي اشتراك ويدئو ميتوانيد ترافيك بي واسطه بيشتري براي اينترنتوب سايت خويش ساخت و ساز فرماييد و شانس اين را داشتهباشيد كه عده اي كه ويديوي شمارا تماشا مينمايند، تبديل به مشتريتان شوند.
نتيجه گيري:در غايت، پژوهش اعمال گرفته علامت بخشيد كه فقط قابليت و امكان چشمشدن در تبليغات نميتواند ضمانت كننده توفيق يك اطلاع رساني در جذب استفاده كننده باشد، بلكه مجموعهاي از خصوصيتهاي مختلف در كنار هم نياز ميباشد تا تبليغ، آيتم اعتنا قرار گرفته و مخاطب را پيگير سازد. از طرف ديگر، بايستي به فهم اين موضوع برسيم كه صرفا معيار كليك تبليغ نميتواند ثابت نمايد كه به مقصود تجاريمان رسيدهايم بلكه، بعداز قانع ساختن مشتري به كليك، بايستي مراحلي كه موجب خريد استفاده كننده ميگردد نيز درنظر گرفتهخواهد شد. براي گرداندن چرخ يك كسب و كار به چيزي بيشتراز سرمايه نياز ميباشد و آن تبليغات ميباشد. در دنياي حقيقي بيزنس، يك مشتري بعداز ديدن تبليغات محصول ها شما، نظرش را به شش نفر خواهدگفت ولي در دنياي پرسر صداي مجازي، يك مشتري نظرش را به شش هزار نفر جابجايي ميدهد، براين اساس توفيق در بازاريابي به تبليغاتي كه در رابطه مارك و توليد ها خويش بكار مي گيريد گره خوردهميباشد.
- پنجشنبه ۳۱ تیر ۰۰ ۱۰:۰۵ ۲۶ بازديد
- ۰ نظر