منظور از Disavow چیست؟ نحوه بی اثر کردن لینک‌های مخرب و اسپم

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

منظور از Disavow چیست؟ نحوه بی اثر کردن لینک‌های مخرب و اسپم


Disavow چیست و به چه معناست؟
Disavow چیست؟ همان گونه که گفتیم Disavow یکی طرق بی تاثیر کردن لینک و پیوند‌های مخرب میباشد. Disavow ابزاری سئو در مشهد میباشد که گوگل در مشت وبمسترها قرار داده میباشد تا بتوانند با اثرات لینک و پیوند‌های مخرب و تکنیک‌های seo کلاه سیاه که رقبا روی تارنما آن ها جاری ساختن می‌نمایند رویارویی نمایند.

برای Disavow کردن پیوند‌های مخرب ایتدا می بایست وبسایت خویش را بطور منظم رصد فرمایید تا بتوانید پیوند‌های مخرب را شناسایی فرمائید. بعد به امداد ابزار Disavow این پیوند‌ها را به گوگل معرفی نمائید تا گوگل آن ها را بی تاثیر نماید.

پیوند‌های مخرب چه لینک و پیوند‌هایی میباشند؟
بک لینک و پیوند ها در شرایط‌های مختلفی می توانند مخرب باشند و روی seo وب سایت اثر منفی داشته باشند. برای مثال:

ممکن میباشد دو وب سایت بیشتراز حد به هم پیوند بدهند. تبادل پیوند بصورت غیرطبیعی از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. در اینصورت الگوریتم‌های بهینه سازی گوگل این غیرطبیعی بودن را تشخیص خواهند بخشید و ممکن میباشد باعث به جریمه وب سایت شما خواهد شد.

ممکن میباشد رقبای شما در پی رقابت ناجوانمردانه باشند و در وبسایت‌های اسپم و Link Farm ها (مزرعه لینک و پیوند) به شما بک پیوند بدهند.
آری! شاید باورتان نشود، اما برخی وبسایت‌ها به مکان عمل کردن روی بهینه سازی کلاه سپید برای خودشان، از طریق‌های تخریبی روی تارنما‌های دیگر استعمال می‌نمایند تا خویش را بالا بکشند.

ممکن میباشد از بعضا وب سایت‌ها بک پیوند گرفته باشید که در صدر بسیار سنجیده و دارای اعتبار بوده باشند. البته پس از مدتی مبادرت به فروش بک لینک و پیوند کرده باشند و تبدیل به مزرعه لینک و پیوند گردیده باشند. یااینکه به هر ادله دیگری پس از مدتی گوگل آنان‌را اسپم بشناسد. در‌این‌صورت‌ پیوند‌هایی که گرفته بودید دیگر کیفیت بالا نیستند.
بک لینک و پیوند‌هایی که از تارنما‌های بی چگونگی و بی محتوا می آیند یا این که یک سری بک پیوند که بصورت یک جا از یک تارنما خریداری میشوند نیز میتوانند نشان های اسپم باشند. همینطور بک پیوند هایی از وب سایت‌هایی با موضوعی نامرتبط با قضیه شما نیز سبب ساز مشکوک شدن گوگل میشوند.
در هرکدام از این موقعیت‌ها شما با بک پیوند های مخرب مواجه میباشید که روی سکو تارنما شما اثر منفی خواهند گذاشت. پس عالی میباشد آنها‌را Disavow فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.