آرشیو فروردین ماه 1400

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

انواع قصه گويي محتوايي چيست؟


ماجرا گويي مذهبي: داستان هايي ميباشند  سئو در مشهد كه رهبران دسته هاي مذهبي،براي اشاعه مذهب شان به مكان مقررات از آن به كار گيري مي نمايند.
ماجرا گويي در اردو: از جاي هاي اثر گذار براي ماجرا گويي در اردوهاست،اردوها به جهت فضاي گشوده شان و جاي طبيعي اش و دور و اطراف صميمي بودن برخلاقيت ماجرا گو ميافزايد و اورا در‌اين ارتباط امداد مي كند.


روايت گويي قومي: اين نوع ماجرا گويي ها در گرد هم آيي هاي اجتماعي،خيابان ها و بازارها جاري ساختن ميگيرد.و همينطور در منزل نيز قابل اجراست.
داستان گويي تماشاخانه اي: اين نوع داستان گويي ها در ساختمان هايي مانند تماشاخانه هاي حقيقي وواقعي به جاري ساختن در مي‌آورند.
ماجرا گويي نقالانه: نوعي از ماجرا گويي ميباشد كه كارش خوي و اجراي حكايت هاي شفاهي شاعرانه ميباشد و به نقل روايت ها و رويدادها تاريخي وستايش و ستايش نياكان و بزرگان و اسطوره هاي يك تمدن و تيم هاي قومي و فرهنگي و ملي ميپردازد.
ماجرا گويي كتابخانه اي: در‌اين نوع از ماجرا گويي،كتابداران در سا‌عتها معلوم و خاصي در كتابخانه براي خردسالان داستان مي‌گويند.
هدف ها ماجرا گويي در محتوا چه مي‌باشد؟امداد در سوي تربيت و رشد توان ذكر و سخنوري و احساسات و ذهن ها خردسال هاتقويت و رشد اقتدار قوه ي تخيل خردسالانتحريك و تشويق قوه ي ابداع و خلاقيت در خردسالانساخت علاقه به ادبيات در كودك هاياري به رويش اعتماد به‌نفس در خردسالان و عشق و علاقه مند كردن آن ها به عدل و داد و كمال و آزاديبرآورده كردن نيازها و اميال عاطفي خردسال ها و مهيا كردن آن ها براي يادگيري كردار و انسانيت و بشر خوب بودن.

۳۳ نكته سئو داخلي كه رتبه سايت شما را دگرگون خواهد كرد


seo وبسايت از دو نصيب seo داخلي (onpage سئو در مشهد ) و سئو آف پيج (سئوي خارجي) تشكيل ميشود . seo داخلي دسته فرآيندهايي ميباشد كه براي seo صفحه هاي داخلي وبسايت براي موتورهاي كاوش اجرا ميشود كه ارتقاي درجه و ارتقا ترافيك تارنما را بدنبال داراست. درين نوشته ي علمي شمارا با ۳۳ نكته كاربردي offpage آشنا خوا‌هيم كرد.
براي اينكه پست‌ها و صفحه هاي وب لاگ در حاصل كاوش قابل مشاهده باشند بايستي از بهينه سازي داخلي يا اين كه on-page بهينه سازي براي جذب موتورهاي كاوش استعمال نماييد تا به  آنان در فهم و شعور، آشنايي و مرتبه‌بندي مطالب امداد فرماييد. ما براي امداد به شما در حين اين روند يك ليست ساخت و ساز كرده‌ايم كه از روش آن هيچ زمان فرصتي براي با صرفه‌سازي صفحه هاي اينترنت يا اين كه پست‌هاي وب لاگ خويش را از دست نمي‌دهيد.
بهينه سازي داخلي چه است؟seo داخلي فرايندي ميباشد متشكل از با صرفه‌سازي صفحه ها به طور جداازهم از ايجاد محتوا براي كسب درجه بهتر در حاصل كاوش و ارتقاء ترافيك تارنما .
بهينه سازي داخلي مشتمل بر تاكتيك‌هايي ميباشد كه به مرتبه‌بندي يك برگه با به كار گيري از عبارات كليدي مقصود امداد مي‌نمايد.
در حاليكه بهينه سازي داخلي مرتبط با باصرفه‌سازي يك برگه از محتوا ميباشد البته بوسيله گونه هاي ديگر جستجوگرها نيز پشتيباني مي گردد.
seo داخلي به تنهايي ممكن ميباشد براي بدست آوردن مرتبه‌بندي بهتر كافي نباشد. بدين ترتيب شما نياز به استراتژي و بهينه سازي فني داريد تا محتواي ورقه شما بهتر جايگاه‌بندي گردد و وب سايت شما روي هم رفته ديدني‌خيس به حيث رسد.
در اينجا يك ليست ۳۳ نكته‌اي براي شما آورده‌ايم كه  مشمول تاكتيك‌‌هاي اصلي فني ميباشد كه براي پشتيباني seo داخلي خويش به آن نياز داريد.
پيشنهاد اينترنت راز: تاثير هاست مطلوب بر seo
ارزيابي ليست ۳۳ نكته‌اي سئوي داخليبهتر ميباشد پيش از نشر هرگونه برگه نو در وبسايت خويش از اين ليست به كار گيري فرمائيد. همينطور مي توانيد اين مفاد را درمورد محتواي گذشته منتشر گرديده خويش نيز انجام فرماييد.
۱.تحقيق در باب لغت ها كليدي را براي يافتن عبارات كليدي برتر ايفا دهيد

 
يك seo داخلي مخصوص از كشف كردن شايسته ترين كليد كلمه و واژه آغاز مي گردد، شايسته ترين كليد كلمه‌ها لغات يا اين كه اصطلاحاتي ميباشند كه:
به مورد اساسي يا اين كه مسئله محتوا داراي ربط ميباشد. واژه و كلمه كليدي مي بايست توضيحي ظريف از محتواي شما باشد.به صورت تر و تميز بوسيله كاربر متبوع كاوش مي شود. وسعت جستجوي واژه كليدي مي بايست به اندازه كافي تعالي باشد تا بتوانيد از بازار غرض ايده‌آل شما به تارنما شما ترافيك وارد نمايد.درحد رقابتي وب سايت شما ميباشد. تارنما شما مي بايست صلاحيت كافي براي فراتر بودن از مرتبه تارنما‌‌هاي ديگر كه تا قبل از اين درمورد آن واژه كليدي مرتبه‌بندي گرديده‌اند را داشته باشد.۲.يك واژه كليدي را براي محتواي خويش گزينش فرماييدبعداز تعيين واژه و كلمه كليدي مطلوب آن را به يك ورقه از مطالب وب سايت خويش تخصيص دهيد. بهتر ميباشد براي هر برگه يك واژه و كلمه كليدي مقصود تخصيص دهيد.
۳.يقين نتيجه ها نمائيد كه واژه كليدي اساسي به محتواي ديگري تخصيص نداشته باشدكلمه و واژه كليدي اساسي هيچوقت نبايد به بيشتراز يك شيت از محتوا در وبسايت شما تخصيص يابد. در شرايطي‌كه به عبارتي واژه كليدي را به بيشتراز يك ورقه تخصيص دهيد قادر است سبب بروز اشتباهات در كلمه ها كليدي خواهد شد. در سود موتورهاي كاوش نمي‌دانند كدام كاغذ از اهميت بيشتري شامل است بدين ترتيب هيچ ورقه‌اي را درجه‌بندي نمي‌نمايد. براي يافتن موضوعاتي از اين دست مي توانيد از يك محاسبه كننده محتواي تكراري به كار گيري نمائيد.
۴. ۳ تا ۵ واژه كليدي داراي ارتباط را براي محتواي خويش تعيين فرمائيدكلمه ها كليدي داراي ارتباط اصطلاحات و عباراتي مي باشند كه مترادف و هم معني مي باشند يا اين كه از حيث معنايي با كلمه و واژه كليدي مهم داراي ارتباط هستند. آنها گهگاه به عبارات كليدي LSI يا اين كه عبارات كليدي كه معنايي در آنها پنهان ميباشد ارجاع مي شوند. با به كار گيري از پژوهش ها لغت ها كليدي مي توانيد 3 تا 5 واژه كليدي پيدا فرمائيد كه مرتبط با كليد كلمه و واژه مهم شما مي‌باشند.

نحوه به كار بردن كلمات كليدي در سايت


يكي فاكتور هاي اساسي در بهينه سازي وب سايت طريق به عمل بردن لغت ها كليدي و به كارگيري مطلوب از واژه كليدي  سئو در مشهد در نگارش محتواي صفحه ها تارنما بر پايه ي آن عبارت يا اين كه كلمه و واژه ميباشد. اينكه چه كلماتي را برگزينيم و چه يك‌سري به طور كلي متن به كارگيري كنيم و يا اين كه لغت ها كليدي كه متشكل از چندين واژه و كلمه ميباشد را چه‌گونه و با چه تركيبي در شيت به كار گيري كنيم اهميت و اصول بخش اعظمي داراست.
بسيار از سئوكار ها زبده به‌اين مورد ها مي رسند و بعضي ديگر نيز با مطالعه مقاله‌ها و منابع داراي اعتبار اين نكات را آموزش ميبينند.
خيلي خوب ميباشد كه به يكديگر امداد كنيم كه داده ها و شناخته هاي خويش را به هم منتقل كنيم تا كمكي باشيم براي ديگرافراد در رونق بيزنس آنلاين آن ها.
همينطور در نوشته‌ي‌علمي چگالي ايده آل لغات كليدي در متن چقدر ميباشد؟ به يكي‌از مرسوم ترين سوال هاي شما جواب داده ايم كه تعداد و طريق به عمل بردن كلمه ها كليدي در محتوا را معين مي نمايداستراتژي هاي به كارگيري لغت ها كليدي در صفحه هاياين معنا به عنوا يكي‌از روند و شايد شالوده بهينه سازي داخلي يا اين كه on-page  است كه در اولِ روند بايستي در لحاظ گرفت.
براي تعيين عبارات كليدي شيت مهم و صفحه هاي داخلي مي بايست استراتژي معلوم و تعريف و تمجيد گرديده اي داشت.
نمي قدرت در اين باره بي انگيزه و فارغ از استراتژي بود و انتظار اعجاز داشت. همگي متخصصين ساخت محتوا پيش از اينكه دست به خودكار شوند و مطلبي را نگارش نمايند در آغاز حالت تارنما را تحليل مي نمايند ، رقبا را شناسايي مي نمايند ، لغت ها كليدي متبوع را استخراج مي نمايند و بعد مبادرت به نگارش هدفمند يك متن مي نمايند. در زمان نگارش خطوط و جمله ها نيز با تمركز بالا و به طور ماهر براساس استراتژي مشخصي لغت ها ما يحتاج را مي گنجانند تا علاوه بر اينكه به كاربر خويش داده ها نو و مهمي را منتقل مي نمايند بتوانند مرتبه هاي خير و خوبي را در گوگل و بقيه موتور هاي كاوش كسب كنند.
شايسته ترين واژه و كلمه كليدي صفحه هاي را تشخيص دهيداو‌لين گام درين ارتباط شناسايي و گزينش شايسته ترين واژه و كلمه كليدي براي صفحه ها ميباشد.
شما مي بايست مطالبي را منتشر فرماييد كه مربوط به مسئله مهم تارنما باشد و براي هر مقاله در آغاز مي بايست يك كليد كلمه در حيث بگيريد ، واژه و كلمه اي كه تعيين مي‌كنيد مي بايست كليد حل يك ايراد ، جواب به يك پرسش ، برطرف كننده نياز جمعي از مخاطبان و يا اين كه مورد ها شبيه باشد.
معمولا با محاسبه تارنما رقبا ميتوانيد تني چند از مهمترين لغت ها كليدي را متوجه گرديد.
همينطور با دقت به نوع بيزنس خويش و با به كارگيري از ابزار google trends  هم مي‌توانيد واحد سنجش اهميت هر كليدواژه را متوجه گرديد.

الگوريتم مرغ مگس خوار چيست و چه مي كند


الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل چه مي باشد؟ سئو در مشهد اين نرم‌افزار در سال 2013 وارد گلشن وحش گوگل گرديده‌است، كاربرد اين الگوريتم با غرض باصرفه و فردي خيس كردن حاصل كاوش صورت گرفته ميباشد. انگيزه اسم گذاري اين الگوريتم به مرغ مگس خوار اين ميباشد كه‌اين پرنده از توجه و سرعت بالايي شامل است.وظيفه ي الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل اين ميباشد كه با اعتنا معاني كليد كلمه و واژه ها يا اين كه لغات كليدي همينطور صفحه ها اينترنت و وبسايت ها را براي موتورهاي كاوش و در غايت براي يوزرها باصرفه مي نمايد. با به كار گيري از اين الگوريتم نويسندگان و گسترش دهندگان اينترنت ديگر نيازي وجود ندارد از كليد كلمه و واژه هاي اجباري به كار گيري كرده و در سود وبسايت هاي خويش را به شكلي به طور كامل طبيعي با صرفه مي نمايند و در كنار آن اين قابليت و امكان را دارا‌هستند كه در ناوبري وبسايت از توسعه و گسترش ي اينترنت فني به كار گيري نمايند.
هدف ها الگوريتم مرغ مگس خوار چه مي‌باشد

در واقع الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل ورژن ي آپ ديت گرديده ي الگوريتم كافئين ميباشد كه در سال 2011 ارائه گرديده بود. اين الگوريتم حدود 90 درصد از كاوش هاي اينترنت در سراسر عالم را زير تاثير خويش قرار داده ميباشد، كارشناسان عقيده دارا‌هستند كه الگوريتم مرغ مگس خوار پيشرفت بزرگي در تكنولوژي جستجوي گوگل به‌حساب مي‌آيد.
جذاب ميباشد بدانيد كه الگوريتم مرغ مگس خوار سه مولفه يا اين كه فاكتور را محور اساسي عمل هاي خويش قرار داده ميباشد كه به شرح پايين مي باشند:
جستجوي خودمانياين الگوريتم به معناي كلمه ها و واژه و كلمه ها تاكيد داراست كه به استفاده كننده اين قابليت را ميدهد تا به هر زباني به جستجوي عبارت متبوع خويش بپردازد، درين در بين وظيفه ي هوش تصنعي و مصنوعي گوگل اين ميباشد كه مقاله متبوع يوزرها را ترجمه كرده و پيدا نمايد.
جستجوي فرديچنانچه كه شما يك شخص آماتور در مسئله كاوش در وب باشيد و براي يافتن مورد گزينه نظرتان با نقص‌ مواجه باشيد، الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل بر اين مورد تمركز كرده و همت مي نمايد كه كلمات و كلماتي را به زمينه متبوع كاربرمرتبط ميباشد را يافته و از اين نحوه به يوزرها ياري كرده تا سريع خيس به غرض خويش دست پيدا نمايند.
همينطور سفارش ميگردد: الگوريتم پاندا چه مي باشد و چه وظايفي دارا هستند
جستجوي صوتييكي از ديگر از شغل هاي خارق العاده ي اين الگوريتم بسط ي جستجوي صوتي ميباشد. اين همت منجر گرديده است كه گوگل يك قدم ديگر به گويش طبيعي و گويش محاوره ي انساني مجاورت خيس خواهد شد. كلاً ميتوانيم بگوييم تا قبل از عرضه ي الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل درخصوص جستجوي طبيعي و خودماني دارنده تحول بزرگي گرديده است چون تا قبلا تجربه ي چنداني در رابطه گويش بشر نداشته ميباشد. 
الگوريتم مرغ مگس خوار چه‌گونه جستجوي گوگل را تغيير‌و تحول بخشيد

با ورود الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل در فصل پاييز 2013 شاهد اين دستور هستيم كه‌اين الگوريتم تاثير بسيار چشمگيري بر روي ميليارد ها حاصل كاوش بر مكان گذاشته ميباشد. با ورود اين الگوريتم يوزرها برگه قادرند كه نتيجه ها فردي خيس و دوستانه تري را از جستجوي گوگل اخذ نمايند. اما دقت داشته باشيد كه جواب دهي ميكرو ثانيه اي گوگل به سوال ها متني فيض ي تغييراتي ميباشد كه در حين 20 سال حيات اين موتور كاوش پيش آمده ميباشد. امروزه نتيجه ها كاوش در گوگل ديگر برمبناي لغات كليدي شكل نمي گيرد و تمامي ي پرسش آيتم دقت واقع ميشود، بدين ترتيب الگوريتم مرغ مگس خوار امكان ادراك جستجويي را كه ما اجرا داده ايم دارااست و در نتايجي كه به يوزرها اكران مي‌دهد معناي متبوع را حيث مي نمايد. 
يك سري شيوه موءثر كه الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل در آينده بازاريابي و seo خواهد داشتموثر بودن محتواهمان گونه كه مي‌دانيد مرغ مگس خوار در پي اين ميباشد كه شايسته ترين جواب ها را به سوال هاي يوزرها بدهد. قصد اين الگوريتم اين بوده كه غرض اساسي يك كاوش را دريافته و بر مبناي آن جواب هاي دقيقي را ارائه نمايد. در صورتي در‌پي كسب رنكينگ بهتري در الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل مي باشيد مي بايست پاسخگوي نيازهاي يوزرها باشيد.
جستجوي معنايي براي دستيابي به حاصل ظريفجستجوي ظريف بر روي جملا‌ت بلند نسبت به كلمه ها كليدي بهتر اعمال خواهد گرفت. با به كارگيري از مرغ مگس خوار گوگل اين قصد را داشته كه به مكان جستجوي لغات كليدي از فهم و شعور كلي و بيشتري در كاوش سود مند خواهد شد. هنگامي كه الگوريتم با نتيجه ها كاوش غامض تري مواجه ميگردد مسئله را بهتر فهم و شعور خواهد كرد. اكنون گوگل بدين نكته واقف ميباشد كه يوزرها معمولا پيرو كلمه ها كليدي خاصي نبوده و بيشتر به‌دنبال فهم و شعور موضوعات بغرنج تري مي‌باشند. وقتي كه از كاوش صوتي به كارگيري مي توان به مكان جستجوي كلمات از جستجوي لغات خودماني به كار گيري مي گردد كه سبب مي گردد كلمه ها كاوش بلندتر و غامض خيس باشند.

چرا بايد به گوگل دنس اهميت داد؟


درحال حاضر كه مي دانيد رقص گوگل چه ميباشد سئو در مشهد و ابداً چرا به وجود آمده، وقت آن رسيده كه از عامل اهميت اين الگوريتم تاثيرگذار در درجه‌بندي پرده برداريم. در‌اين مرحله، قصد داريم داستاني كه در پيشگفتار به شما گفتيم را پاره اي جلوتر ببريم.
درصورتي كه وسعت متعددي از محتواي نو و گران بها را به تارنما خويش اضافه فرمائيد البته به مكان بهبود رده، شاهد اُفت شديد درجه وبسايت شديد، در گام‌بعدي چه ميكنيد؟
او‌لين چيزي كه ممكن ميباشد به ذهنيت شما رسد، اين ميباشد كه‌اين كاهش سكو يك رخداد منفي يا اين كه غيرطبيعي ميباشد. پس براي اينكه جايگاه تارنما خويش را به موقعيت نخستين برگردانيد، دست به شغل هاي مختلفي مي‌زنيد.
به عنوان مثالً ممكن ميباشد محتواي خويش را بازنويسي نمائيد يا اين كه به صورت مجموع آن را حذف فرماييد. شايد هم در وبسايت‌هاي ديگر استارت به پيوند‌سازي و حتي خريد بك‌لينك و پيوند فرمائيد. مجموع اين امور را به‌اين آرزو اجرا مي‌دهيد كه گوگل دوباره مرتبه وب سايت شما‌را به موقعيت اوليه برگرداند. البته دست نگه داريد!
نوسان و جا به جايي جايگاه در دنياي بهينه سازي تارنما، يك فرمان تماماً طبيعي ميباشد. در‌حالتي كه بعداز به‌روزرساني وبسايت رده‌تان تنزل پيدا كرد، اين كاهش سكو را به پاي به‌روزرساني تارنما خويش (از جملهً افزودن محتوا يا اين كه برگه نو) نگذاريد. اين بالا و كم شدن درجه وب سايت سود الگوريتمِ رقصِ گوگل ميباشد.
پس مهم ترين نكته‌اي كه مي بايست درباره‌ي الگوريتم رقص گوگل به خيال بسپاريد اين ميباشد كه بالا و كم شدن‌هاي ناگهاني گوگل صرفا به جهت تغيير‌و تحول در سيستم جايگاه‌بندي گوگل ميباشد و ارتباطي به خوب يا اين كه بد بودن محتواي شما ندارد.
صحبت پايان در باب رقص گوگلالگوريتم Google Dance هنوز هم براي اكثري از اشخاص ناشناخته و اسرارآميز ميباشد. همين عدم دورانديشي سبب ميگردد كه اكثري از كارشناسان بهينه سازي نوسان‌هاي شديد مرتبه وبسايت‌شان را يك سيگنال منفي به اكانت آورند و دست به شغل هاي خطرناك يا اين كه حتي تكنيك‌هاي كلاه سياه در بهينه سازي بزنند.
ولي بايستي بدانيد كه غرض مهم گوگل از عوض كردن درجه وب سايت شما به طور ناگهاني، فقط و فقط به بحران كشيدن محتواي وب سايت و گزينش رده حقيقي و واقعي آن ميباشد. بعداز اين بالا و زير پرش‌هاي طوفاني، آهنگِ رقص گوگل به نصيب‌هاي آهسته‌ش مي‌رسد و پيرو آن، مقام شما هم در حاصل كاوش ثبت ميشود.
بعداز همين هم اكنون فراهم باشيد، تا زمانيكه به سن رقص دعوت شديد شايسته ترين اكران خويش را پيش ديده تماشاچيان اعمال نماييد.

مزاياي استفاده از كلمات كليدي LSI چيست؟


همانطور كه در اولِ متن تيتر كرديم،  سئو در مشهد  سالانه هزاران كاوش در گوگل اجرا مي شود كه هيچ زمان از گذشته كاوش نشده‌اند. به همين انگيزه، گوگل الگوريتم پيشين خويش را بهبود داد تا بتواند لغات كليدي را بهتر ادراك نمايد. گنجاندن لغات كليدي LSI در محتوا، موضوع محتواي شما‌را ارتقا مي دهد و مزاياي تحت را به ياور داراست:
اين لغت ها سكو تارنما شما‌را در موتورهاي كاوش ارتقا مي دهند: به كارگيري از كلمه ها كليدي LSI در متن شما، به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد تا كاغذ شما‌را بهتر فهم و شعور كرده و توان مرتبه بندي آن را ارتقاء دهند.كلمه ها كليدي معنايي، رابطه محتواي شما‌را بهبود ميبخشند: اضافه كردن لغت ها داراي ارتباط همينطور به شما اعتقاد و باور مي دهد كه محتواي خويش را فقط به خيال و خاطر لغات كليدي، يا اين كه لبريز كردن عبارات كليدي، لود نكنيد.كلمه ها داراي ربط تعداد اشخاصي را كه محتواي شما‌را پيدا‌‌ مي‌نمايند ارتقاء‌‌ ميدهد: لغت ها كليدي LSI همينطور به شما ياري‌‌ مي‌نمايند تجربه جستجوي بهتري را براي يوزرها مهيا نمائيد كه به نوبه خويش، به معناي بهبود در كارداران متفاوت مرتبه بندي، مانند فرصت صرف گرديده در يك كاغذ، نرخ پريدن و... ميباشد.با اعتنا به موردها تيتر گرديده، سود گيري از لغت ها كليدي LSI در متن مي تواند بسيار تاثيرگذار و موثر باشد. در كنار اين مزايا آيا مي‌قدرت ذكر كرد كه به كارگيري از عبارات LSI معايبي نيز دارا هستند؟ در جواب بدين سوال مي‌اقتدار تيتر كرد كه عبارات كليدي LSI لزوماً هيچ نقصي ندارند، البته شيوه نمايه سازي، محدوديت‌هايي دارااست. به صورت نمونه:
اين نحوه لغات را در حيث نمي‌گيرد و تك تك حروف ربط و كلام اضافه را از دربين مي برد.در‌اين طرز، عبارات داراي ربط به يك مفهوم در لحاظ گرفته مي شوند و تمايزي در ميان‌ آنها توليد نخواهد شد.ايده‌هاي مهم و كنايه را تشخيص نمي‌دهد. در بعضا موردها، ممكن ميباشد مضمون‌ كلمه ها با معناي متن، منطبق نداشته باشد.LSI چه گونه فعاليت مي‌نمايد؟همان گونه كه بديهي ميباشد، كامپيوترها دارنده حالتي گنگ مي باشند. به‌اين معني كه‌ آن ها فهم و شعور ذاتي از رابطه ها في مابين كلماتي كه ما در حرف به فعاليت مي بريم، ندارند. از جمله در گويش فارسي دو واژه و كلمه ريز و كوچك هر دو نسبتاً به يك مفهوم مي باشند البته رايانه دركي از اين زمينه و رابطه ها مفهومي ‌در ميان عبارات ندارند مگر اين كه به‌ آنها گفته گردد و اين معنا براي آن تعريف‌و‌تمجيد گردد. مشكلي كه وجود دارااست اين ميباشد كه قابليت و امكان اين كه كليه اين مفاهيم براي رايانه تمجيد گردد نيست و اين فرمان نيازمند گذراندن زمان و هزينه بسيار متعددي خواهد بود.
LSI اين زمينه را با استعمال از فرمول‌هاي غامض رياضي براي استخراج رابطه ها دربين لغت ها و لغات از دسته اوراق جان دار حل مي‌نمايد. به گويش معمولي، در صورتيكه LSI را روي گروه‌اي از اوراق مرتبط با فصل‌ها جاري ساختن كنيم، احتمالاً كامپيوتر‌‌ قادر است تعدادي نكته را كشف نمايد:
نخستين اين كه در گويش انگليسي Fall هم معني Autumn و به معناي فصل‌پاييز ميباشد.دوم، كلماتي مانند فصل، فصل‌تابستان، فصل زمستان، فصل پاييز و فصل بهار همگي از ديد معنايي با هم داراي ارتباط مي باشند.سوم، Fall از لحاظ معنايي به دو دسته گوناگون واژه و كلمه مربوط‌‌ مي گردد.آن گاه موتورهاي كاوش‌‌ مي توانند با استعمال از اين داده ها، پرس‌و‌جوي‌بار ظريف و نتيجه ها جستجوي داراي ارتباط‌تري را ارائه دهند. پايه فعاليت LSI درباره ي كليه دسته‌ها به طور يكسان و به طور بالا تعريف و تمجيد ميگردد و بدين ترتيب به موتورهاي كاوش براي ارائه يك متن داراي ربط‌خيس امداد مي‌نمايد. به اين ترتيب پر‌نور ميباشد كه با حل ايرادات كاوش با اين نحوه، گوگل از فناوري كلمه ها كليدي LSI براي فهم بهتر متن‌ها ياري ميگيرد. همينطور بديهي ميباشد كه هم خواني ظريف پرس‌وجوها، راهي غير قابل متكي بودن براي موتورهاي كاوش براي بازگرداندن ورقه ها مربوطه ميباشد. به علاوه ما هر روز به عينه مشاهده ميكنيم كه موتور جستجوي گوگل، واژگان مترادف و هم معني را شعور مي‌نمايد.

كلمه كليدي چيست و ابزارهاي آنلاين يافتن كلمات كليدي كدامند؟


تاكنون در رابطه بهينه سازي زياد كلام گفتيم سئو در مشهد و از اهميت لغت ها كليدي بارها شنيده ايم. واژه و كلمه كليدي در بهينه سازي بسيار اصلي بوده و درواقع آنچه كه باعث يافته شدن شما در صفحه ها موتور جست و جو ميگردند، همين واژه و كلمه ها ميباشند. از اين رو ميباشد كه گفته ميشود، يك ورقه براي چشم شدن بايستي با صرفه گردد. ولي براي آنكه بهتر بتوانيد با اهميت كلمه ها كليدي آشنا گرديد، ما يحتاج ميباشد كه‌اين مضمون‌ را به نيكي بشناسيد.واژه كليدي چه ميباشد؟اينترنت سايتي كه به خير باصرفه گرديده باشد، با به عبارتي گويش بازديدكننده بالقوه خويش حرف مي نمايد و با لغت ها كليدي براي جست و جوگر، به رساندن جست و جوگران به وبسايت امداد مي نمايد. لغت ها كليدي يكي عنصرها مهم بهينه سازي ميباشند.به عبارت ديگر، شما مي بايست بدانيد كه چه طور اشخاص در پي توليدها، سرويس ها يا اين كه اطلاعاتي مي‌باشند كه شما ارائه مي دهيد. به‌اين شكل ميباشد كه شما ميتوانيد مسير وصال به سايت خويش را آسوده كنيد. در غير اين شكل، آن‌ها به بقيه صفحه ها در نتيجه ها گوگل سوق داده ميگردند و اين يعني ياري به رقبا براي قرار به دست آوردن در سكو هاي برتر.به همين ادله تهيه و تنظيم ليستي از كلمه ها كليدي يكي‌از اولي و مهم‌ترين فرآيند در فعاليت سئو موتور كاوش ميباشد. عبارات كليدي و seo در امر با اجراي يك كمپين بازاريابي، به خير و خوبي عمل مي نمايد. از‌آنجا‌كه كلمه ها كليدي بنياد بقيه سعي هاي شما در مسئله بهينه سازي مي باشند، بها مجال و سپرده گذاري را دارا‌هستند تا اعتقاد نتايج نمائيد كه آنها دقيقا مخاطبان را به شما ميرسانند. يافتن واژه و كلمه كليدي مطلوب، يك فرآيند دقيق ميباشد كه ادراك اصول آن مستلزم فراگيري و تمرين ميباشد.

 
يافتن شايسته ترين لغات كليدي براي seoاكثر اشخاص خطاها يكساني در زمينه‌ي يافتن شايسته ترين لغات كليدي مرتكب ميشوند:
آنها صرفا يك توشه درباره‌ي عبارات كليدي تحقيق مي نمايندبراي تهيه و تنظيم ليست لغت ها كليدي وقت صرف نمي‌كننددر صدر روي كلمه ها بسيار پرطرفدار و بسيار رقابتي سپرده گذاري مي نماينددر اصل، پژوهش ها لغت ها كليدي براي seo موتور جست و جو مي بايست به صورت مداوم صورت بپذيرد. لغات كليدي سابق بايستي به طور زمان اي بررسي دوباره شوند و عبارات كليدي رقابتي با لغات وقت گير خيس كه آنان را خاص خيس مي نمايد، جايگزين شوند. بدين شكل شما مي‌توانيد به روش بسيار مفيدي، بازديدكنندگاني كه ميدانند دقيقا چه مي‌خواهند را به سمت خويش جذب نمائيد.همينطور مورد نياز ميباشد تا تنوع را در ليست تنظيم عبارات كليدي خويش رعايت فرماييد، دنيا ميباشد و بيشمار واژه كليدي كه مفهومي يكسان دارا هستند. چنانچه از به عبارتي عبارات كليدي شبيه رقباي خويش استعمال نماييد، متمايز نخواهيد شد. خير فقط بايستي ابزارهاي تازه جستجوي عبارات كليدي را آزمون كرده و نتيجه ها را پيگيري فرماييد، بلكه بايستي دريابيد كه چه چيزي شمارا پررنگ مي نمايد؟ استفاده كننده دقيقا پيرو چه مي باشد و به چه شكل ميتوانيد به نياز وي جواب دهيد. جواب بدين سوال هاي ميباشد كه مي‌تواند شما‌را به راحتي به ليستي از كلمه ها كليدي براي بهيه سازي موتور جست و جو برساند.
لغات كليدي زمان بركلمه ها كليدي وقت گير لغات وقتگير خيس و معين تري ميباشند كه بازديدكنندگان احتمالا در نقطه خريد معين و يا اين كه هنگام به كار گيري از جستجوي گفتاري، بيشتر از آنان استعمال مي نمايند. در صدر يه خرده خيره كننده به حيث ميرسد، ولي در شرايطي‌كه بدانيد چه طور از آنها استعمال نماييد ميتوانند براي رساندن كاربر به شما بسيار نفيس باشند.مثلا درصورتي كه شما فروشگاه اينترنتي كتاب نوپايي داريد، ممكن ميباشد به جهت رقابت بيشتراز اندازه در كلمه و واژه كليدي "كتاب" به راحتي در موضع هاي برتر كاغذ حاصل موتور جست و جو قرار نگيريد. ولي در صورتي به صورت نمونه روي كلمه و واژه "دكان كتاب آنلاين در طهران" عمل فرماييد، مي‌توانيد با سرعت بيشتري در نتيجه ها برتر موتورهاي جست و جو قرار گيريد. از سوي ديگر كاربراني كه دقيقا درپي دكان كتاب آنلاين در طهران باشند، شل خيس شما‌را پيدا خواهند كرد.
با استعمال از عبارات كليدي كوتاه، رقابت براي سكو بندي شديد بوده، ولي بازديدها دور از هم و رجوع سرمايه نادر ميباشد. با پياده سازي هوشمندانه لغت ها كليدي دنباله دار و زمانبر، ممكن ميباشد ترافيك كمتري داشته باشيد، البته راندمان سپرده گذاري شما به نسبت متناسب بيشتر خواهد بود. به‌اين شكل شما دقيقا استفاده كننده متبوع خويش را جذب خواهيد كرد و آن كاربر بسيار مجاورت خيس به مبادرت فعاليت ميباشد.

 
ابزارهاي آنلاين يافتن لغات كليديهمانگونه كه گفتيم، ابزارهاي مختلفي وجود دارا هستند كه شما ميتوانيد از آن‌ها براي يافتن لغت ها كليدي استعمال فرماييد. درپي ما شما‌را با يك سري آيتم از شايسته ترين ابزارهاي آنلاين يافتن لغات كليدي آشنا خوا هيم كرد.
سايت keywordtool.ioيكي ابزارهاي آنلاين يافتن لغات كليدي، تارنما keywordtool.io ميباشد. شما ميتوانيد با مراجعه به‌اين تارنما، واژه و كلمه كليدي متبوع خويش را در نوار جست و جو تايپ كرده و آن‌گاه با ليستي از لغت ها كليدي وقت گير مواجه گرديد. شما ميتوانيد به‌اين شكل پرتكرارترين لغات و كلمه و واژه هاي كليدي وقتگير را پيدا كرده و ورقه متبوع خويش را با صرفه سازيد.
ابزار app.neilpatel.comاسم ديگر ابزار آنلاين براي كشف كردن واژه كليدي مطلوب، ابزار app.neilpatel.com ميباشد. شما به ياري اين ابزار هم ميتوانيد شايسته ترين واژه هاي كليدي را پيدا نماييد و هم وبسايت خويش را چك فرماييد. بعداز داخل شدن بدين تارنما، كافي ميباشد تا جيميل خويش را وارد كرده و اكانت كاربري بسازيد. بعد از آن مي‌توانيد از امكاناتي كه در چنگ شما قرار مي‌گيرد، به كار گيري فرمائيد.
Google keyword plannerاين ابزار، يك كدام از قسمت هاي گوگل ادوردز ميباشد و قادر است يكي منابع مطلوب براي تحقيق در رابطه واژه و كلمه كليدي باشد. شما بدين شكل مي‌توانيد به كلمه ها كليدي كه بيشتر به وسيله يوزرها جست و جو ميشوند دست پيدا نمائيد. البته قابل ذكر ميباشد كه براي دسترسي به‌اين ابزار مي بايست از اين نام مجاز نمي باشد به كارگيري فرمائيد.

چرا استفاده از كلمه كليدي در محتوا اهميت دارد؟


چرا به كار گيري از كلمه و واژه كليدي در محتوا اهميت داراست؟سئو در مشهد  شما بازديدكنندگان وب سايت خودتان را مستقيما از گوگل اخذ مي كنيد.گوگل در واژه هاي گوناگون وب سايت شما‌را مرتبه بندي ميكند.براي مثال ممكن ميباشد يك ورقه از وب سايت شما در يك يا اين كه تعدادي واژه كليدي به شيت اوليه گوگل بيايد.در غايت اين لغت ها كليدي وب سايت شما ميباشند كه در گوگل سكو بندي ميگردند البته مبني بر محتواي وب سايت شما.
پس خيلي اهميت داراست كه شما از چه واژه و كلمه كليدي هايي در چه تعداد و در كجاي محتوايتان استعمال مي كنيد. پيرو اين محتوا به شما تماما فراگيري خواهم بخشيد كه به چه شكل اين امور را به نحو احسن ايفا دهيم.
Lsi واژه و كلمه كليدي چه ميباشد ؟همان گونه كه گفته شد ما در هر URL يا كاغذ از يكسري واژه و كلمه كليدي مي‌توانيم استعمال كنيم البته آيا اين كار خير ميباشد يا اين كه خير!
هرچه صفحه هاي تارنما شما در واژه كليدي مرتبط با آن محتوا بي نياز خيس باشند ، احتمال اينكه مرتبه اي بهتر كسب نماييد بيشتر ميباشد.به عنوان مثال :
در صورتي در دو URL محتلف در دو دامنه مختلف بخواهيم روي واژه كليدي {سئو} فعاليت كنيم ، شيت اي از ديد گوگل نفيس خيس خواهد بود كه دامنه متفاوت و بيشتري از واژه كليدي ارائه دهد.مثلا  واژه و كلمه كليدي هاي دو شيت اي چنين ميباشد :
URL1
بهينه سازيبهينه سازي وب سايتسرويس ها seoURL2
seoتاريخچه بهينه سازيسرويس ها seoداراي تخصص بهينه سازيپيشنهاد seoتكنيكال بهينه سازيآف پيجآن پيجواژه كليديگوگل در مرتبه بندي به دامنه كلمه و واژه كليدي URL ها نگاه ميكند و هر چه وب سايت درين دامنه عبارات بي نياز خيس باشد آن را به مرتبه هاي فراتر هدايت ميكند.اما اين تنها يك فاكتور از بي غايت فاكتور هاي ديگه براي آناليز كيفيت محتواست. پس به همين دل خوش نكنيد و با ما ياور باشيد.
پرسش : آيا LSI مدام مي بايست مشتمل بر كلمه و واژه كليدي اساسي محتوا باشد ؟
نه :‌ الگوريتم هاي گوگل از هوش تصنعي و مصنوعي استعمال ميكنند و متوجه ميگردند زماني شما از كلمه و واژه آن پيج به كارگيري مي‌كنيد اين واژه و كلمه به seo مربوط ميباشد.
چگالي كيورد keyword density چه است ؟چگالي عبارات كليدي يعني واحد سنجش فراواني و بكار رفتن آن كلمه و واژه در محتوا.طبق تحقيقي كه متخصصان بهينه سازي اجرا دادند ، واژه كليدي بهتر ميباشد ميان ٪۱ تا ۵٪ از تمام محتوايمان باشد.
براي مثال براي محتواي ۱۰۰۰ واژه و كلمه خواهيم توانست از ۱۰ تا ۵۰ توشه از كلمه و واژه كليدي به كار گيري كنيم.
ولي استعمال از لغات كليدي براي اين ميباشد كه گوگل تشخيص دهد محتواي شما‌را در چه مجموعه بندي اي سكو بندي كند. پس در حالتي كه در محتوايي نياز شد شما بيشتراز ۵٪ به كارگيري فرمائيد هم اشكالي ندارد و گوگل كيفيت محتواي شمارا از فاكتورهاي ديگري آزمايش ميكند.
اينجا به عبارتي جايي ميباشد كه ما سئوكارها مي‌گوييم مي بايست براي مخاطب بنويسيد . زيرا گوگل خوي يوزرها را از محتواي شما تشخيص مي‌دهد ، در صورتي از واژه كليدي  انقدر زياد به كار گيري نمائيد كه مخاطب در اين باره اذيت خواهد شد ، اين محتوا يك امتياز منفي از گوگل اخذ خواهد كرد.
پنالتي واژه و كلمه كليدي keyword stuffing چه است؟كيوردها علاوه بر بهبود بازديد تارنما شما مي‌توانند سبب ساز كاهش بازديد وب سايت شما نيز شوند.ولي چطوري ؟
زماني كه از كيورد ها زياد به كار گيري نمائيد ، طوري كه متن شما دربرگيرنده ۵۰٪ يا اين كه فراتر از آن كيورد باشد × اين يعني در نظرنگرفتن خواننده ي محتوا و اين مفاد براحتي براي گوگل قابل تشخيص ميباشد كه آن شيت را مشتمل بر جريمه يا اين كه به عبارتي پنالتي كيورد استافينگ خواهد كرد.
كيورد ريسرچ يا اين كه تحقيق واژه كليديتا اينجا براي شما از معنا واژه كليدي گفتم ، ولي اينكه كلمه ها كليدي را از كجا پيدا كنيم و چه لغات يا اين كه جملاتي واژه و كلمه كليدي حوزه تجارت ما مي باشند نياز به پژوهش ها بسيار دارااست.
خبر خوش اينجاست كه وبسايت ها و ابزار هايي مي باشند كه‌اين پژوهش ها را از موتورهاي كاوش ايفا داده اند و ما با يك كليك بي آلايش مي‌توانيم ، لغت ها كليدي حوزه تجارت خودمان را پيدا كنيم و از آن‌ها در محتوا و صفحه هاي متعدد سايتمان به كارگيري كنيم.
معرفي شايسته ترين ابزارهاي تحقيق واژه كليديوبسايت keywordtool.ioابزار keywordtool.io براي تحقيق واژه كليدي بدون‌پول ميباشد البته براي مشاهده فاكتورهاي رقابت واژه و كلمه كليدي ، وسعت كاوش و… نياز به خريد حساب داريد.
وبسايت mangoolsوبسايت منگولز ابزار هاي مختلفي در seo دارااست كه يكي ابزارهاي آن kwfinder ميباشد كه يك كدام از شايسته ترين و كاملترين ابزار هاي تحقيق واژه و كلمه كليدي در نوع خويش ميباشد.
در حالتي‌كه درين وبسايت اكانت كاربري گشوده فرمائيد تا ۱۰ روز مي توانيد از ابزارهاي آن مجاني استعمال نمائيد.
وبسايت wordtrackerوبسايت وردتركر هم يك ابزار بدون‌پول و خوب براي تحقيق عبارات كليدي به حساب مي آيد.افزونه اين وبسايت براي گوگل كروم نيز جان دار ميباشد كه مي‌توانيد آن را نصب و فعال نماييد تا مدام براحتي به آن دسترسي داشته باشيد.
وبسايت wordcountبراي آناليز كيورد هاي مو جود و فراواني آن ها در يك متن نياز به يك وبسايت ماهر بنام ورد كاونت خواهيد داشت.اين وبسايت حتي به شما كيوردهاي تك ، دو و سه سيلابي يك محتوا را هم آرم مي‌دهد و بي نقص هم بدون پول ميباشد !
استراتژي كلمه و واژه كليديگزينش و تدوين استراتژي واژه و كلمه كليدي يكي مهم‌ترين شغل هاي يك سئوكار ميباشد كه براي استارت بايستي با مفاهيم پايين آشنا گرديد :
وسعت كاوش يا اين كه Search Volumeتعداد تك تك جستجوي واژه كليدي معمولا بصورت per month – per year يا اين كه per day به حساب آوردن مي‌شود.براي اينكه بخواهيم استراتژي مطلوب را پيدا كنيم بايستي معيار ورودري ظريف براي هر واژه كليدي را بدانيم
معيار مشقت يا اين كه رقابت در واژه كليدي Competitationيك كدام از فاكتورهاي اساسي در دكورا سيون استراتژي بهينه سازي تارنما محاسبه معيار رقابت و رنج آن واژه و كلمه كليدي ميباشد.
ترند بودن آن كلمه و واژه كليدي TRENDترند بودن در سال يا اين كه ماه هاي خاصي از سال نيز ياري ميكند تا ما بتوانيم استراتژي بهتري براي كيوردهاي خودمان در حيث بگيريم.
ولي چه گونه استراتژي واژه و كلمه كليدي را آغاز كنيم ؟
پس از اينكه تحقيق واژه و كلمه كليدي يا اين كه به عبارتي كيورد ريسرچ را براي تجارت اجرا داديم به محاسبه ۳ شاخص بالا مي‌پردازيم.با يك سري پرسش تحت شايسته ترين استراتژي را براي توفيق در كمترين فرصت تعيين مي كنيم.
چه كلماتي جستجوي بيشتري را به وب سايت ما هدايت ميكند؟كدام يك از اين كلمه ها (سرچ ولوم بالا ) رقابت كمتري دارا هستند ؟كدام يك در ترند ها يا اين كه مجاورت ترند هاي فصلي و ماهانه قرار دارا‌هستند؟حق تقدم هاي ممكن :
كلماتي كه سرچ بيشتري دارا‌هستند و رقابت كمتر و در ترند نيز قرار دارا‌هستند حق تقدم اوليه ما ميباشند.
كلماتي كه سرچ بيشتري دارا هستند و رقابت كمتر در ترند قرار ندارند حق تقدم دوم
كلماتي كه سرچ كمتري دارا‌هستند و رقابت كمتر ودر ترند قرار دارا‌هستند حق تقدم سوم
كلماتي كه سرچ كمتري دارا‌هستند و رقابت كمتر و در ترند قرار ندارند حق تقدم چهارم
كلماتي سرچ بيشتري دارا هستند و رقابت بيشتر و در ترند قرار دارا هستند يا اين كه خواهند گرفت حق تقدم پنجم
كلماتي كه سرچ بيشتري دارا هستند و رقابت بيشترو در ترند قرار ندارند حق تقدم ششم
به ترتيب باقي حالات را به همين شكل در حق تقدم بندي قرار مي‌دهيم.
نكته بسيار اساسي در چينش استراتژي :
كسب و امور باهم گوناگون اند.استراتژي براي تارنما هاي بچه و تارنما هاي ديرين كه يك‌سري سال كار دارا‌هستند فرق ميكند.همينطور استراتژي براي وب سايت هايي مثل فروش كولر گازي / بخاري / جامه (ترند سال) و… گوناگون ميباشد.فقط به شش موقعيت بالا بسنده نكنيد چرا‌كه غرض اينجانب با اين نمونه ، فهم بهتر شما در استراتژي واژه و كلمه كليدي بود.
سوالهاي متداول عبارات كليديكلمه و واژه كليدي چه است؟ ⭐
به عبارتي كلماتي مي باشند كه ما از آن ها بازديد مي گيرم.اين كلمه ها مي‌توانند دربرگيرنده تك واژه ، تعدادي واژه و كلمه يا اين كه حتي پاراگراف باشند ! كلمه ها كليدي از ديد مخاطب كاوش كننده هم كلماتي هستتند كه استفاده كننده را به برگه ي آيتم نظرشان مي‌رسانند.
واژه كليدي در كجاي محتوا به فعاليت برود بهتر ميباشد ؟ ⭐
واژه و كلمه كليدي بهتر ميباشد در جاهاي تحت مصرف شود :
تايتلعنا وين (هدينگ ها)متا ديسكريپشن ( توضيحات متا)URL محتواگزاره نخستينمتن مهمنام عكسALT تصوير شاخصنام كليپكلمه و واژه كليدي بهتر ميباشد چنددفعه مصرف شود ؟ ⭐
ما كلمه و واژه كليدي را در بخش هاي متفاوت شيت استفاه مي كنيم.تكرار بيشتراز حد كلمه ها كليدي در گزاره و حتي متن ، ممكن ميباشد براي شما جريمه هايي بهمراه داشته باشد.ولي تا جايي كه مخاطب در قرائت محتواي شما در گير اختلال نشود مي‌توانيد از لغت ها كليدي به كار گيري فرماييد.به تكرار لغات كليدي چگالي نيز گفته مي گردد كه بعضا از متخصصان بهينه سازي معتقدند بايستي ميان ۱ تا ۵٪ تك تك متن باشد.
استراتژي واژه و كلمه كليدي چه مي‌باشد ؟ ⭐
ارزيابي و تدوين شايسته ترين شيوه براي به چنگ آوردن بازديد بيشتر در كمترين مجال از موتورهاي كاوش را استراتژي واژه و كلمه كليدي مي‌گوييم. ولي براي معلوم كردن اين استراتژي نياز به ابزارها و همينطور فاكتور هاي كلمه و واژه كليدي داريم كه در‌اين فراگيري به آن اشاره كرديم.