آرشیو مرداد ماه 1400

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو سايت فروشگاهي خود را قدرتمند‌تر كنيد

شايد اين ايام كمتر كسي باشد  سئو در مشهد  كه اسم بهينه سازي را نشنيده باشد و از اهميت آن در دنياي ديجيتال و كسب و شغل هاي مجازي اطلاعي نداشته باشد. دست كم عده اي كه در حوزه آي تي درگير به كارند و در حرفه هاي كامپيوتري علم آموزي كردند، به طبع با اين ترفند داراي اسم و رسم و پركاربرد آشنا مي‌باشند.
سئو ( Search Engine Optimization ) يكي‌از پر استفاده ترين و دوست داستني ترين طريق هاي ارتقا يوزرها وبسايت براي فروش و درآمدزايي هاي اينترنتي و فضاي مجازي ميباشد.
در واقع تكنيك هاي بهينه سازي به شما ياري مي نمايند تا با سئو تارنما خويش سكو سايتتان را با لغت ها كليدي متبوع، در موتور هاي كاوش كاهش دهيد و در صفحه هاي اوليه اكران داده گرديد.اين قضيه ياري بزرگي براي تجارت هاي كوچك و استارتاپ ها است تا با توان وارد بازار شوند و اسم خويش را رمز لهجه ها بياندازند و مارك خويش را بسازند.يك كدام از الگوريتم هاي گوگل به اسم RankBrain اخلاق مخاطبين شمارا وقتي كه عبارات كليدي را كاوش مي نمايند آناليز مي نمايد تا متناسب با رفتارشان و مرتبه بندي، نتيجه ها باصرفه گرديده اي توليد نمايد .
به صورت نمونه در حالتي‌كه يوزرها بر روي نتايجي كه گوگل به طور پيشنهادي ارائه ميدهد كليك نمايند حتي در‌صورتي‌كه كه وب سايت درجه خير و خوبي هم نداشته باشد به جهت چك خلق يوزرها و تعداد بالاي تقاضا جايگاه وبسايت كاهش پيدا مي نمايد و رده سايت در موتور هاي كاوش بهبود مييابد . طبق اين الگوريتم، گوگل فرصت سپري گرديده در وبسايت ها را محاسبه مي نمايد و در شرايطي كه يوزرها فرصت متعددي را در سايتي صرف كرده باشند، پس احتمالا محتواي آن جواب گوي نياز هايشان بوده و در فيض به ندرت مقام تارنما در گوگل بهبود مييابد.

چرا سئو در فروش تاثير فوق العاده اي دارد؟

فروش بيشتر مهمترين  سئو در مشهد  موضوع براي هر كسب و كاري اعم از سنتي و ديجيتالي ميباشد. ارتقا فروش اينترنتي نيز مانند هر بيزنس ديگري، مستلزم چشم شدن يا اين كه اصطلاحا در ديده بودن ميباشد. براي پر‌نور‌خيس ساختن اين مورد، اذن دهيد تا آن را در پوسته يك نمونه بياوريم. فرض نماييد مي خواهيد يك فروشگاه گشوده فرماييد. اولي و مهمترين قضيه‌اي كه آيتم اعتنا قرار مي‌دهيد به طبع جاي و شرايط دكان ميباشد. هر‌چه فروشگاه شما در جاي ‌هاي مالامال‌تردد و به هم ريخته‌خيس شهر باشد، به طبع برايتان مناسب‌خيس ميباشد؛ به دليل آنكه اصطلاحا پاخور خير داشته و احتمال فروش و كسب فايده را برايتان يكسري برابر مي‌نمايد. هويدا ميباشد كه دكان‌اي بر خيابان اساسي بسيار بيشتر از فروشگاه‌اي شبيه در كوچه پس كوچه، مشتري دارااست.در فضاي وب نيز همين‌سيرتكامل ميباشد؛ با اين تفاوت كه حالت دكان شما با ابزاري مثل خيابان مهم يا اين كه كوچه پس كوچه معقول نميشود. در بيزنس اينترنتي، وضعيت مغازه (سايت) شمارا، رده و درجه آن گزينش مي‌نمايد. هرچه فروشگاه آنلاين شما (چه بازرگاني و چه خدماتي) منزلت و جايگاه بالا‌تري داشته باشد، حتما مشتريان بيشتري نيز خواهد داشت؛ و اين ارتقاء مشتري، در معناي ارتقاء فروش و كسب منفعت بيشتر ميباشد. اكنون، اين موتور كاوش (گوگل) ميباشد كه منزلت و جايگاه وب سايت شمارا انتخاب مي‌نمايد و اين عمل را نيز با در لحاظ به چنگ آوردن استاندارد‌ها و ترازو‌هايي كه seo اسم دارااست جاري ساختن ميدهد.seo براي كاوش و مشاهده هر‌چه بيشتر، بسيار اصلي و مفيد ميباشد؛ البته قيمت حقيقي وواقعي آن، چيزي بالاتر ميباشد. بطور كلي، seo‌ي عالي به يك‌سري استدلال در ارتقا فروش اهميت فراوان دارااست:
منجر ساخت و ساز متكي بودن و اعتبار ميگرددتجربه بهتري را براي يوزرها رقم مي زنددر صورتي‌كه در ورقه اوليه نباشيد بازي را باخته ايدبه ارتقا ترافيك و بازديد باعث ميشودنسبتا به صرفه و ارزان ميباشديك استراتژي بلند‌بازه زماني محسوب ميشوددر‌حالتي كه مي خواهيد فروش خير و خوبي داشته باشيد بايستي وبسايت خويش را seo فرمائيد:امروزه با دقت به پيشرفت دانش و اينترنتي شدن معامله ، سئوي وب سايت شايسته ترين و موثرترين مورد براي فايده و فروش بيشتر ميباشد. وقتي كه وب سايت شما بهينه سازي گرديده باشد يعني از حيث موتورهاي كاوش وب سايت خير شناخته خواهد شد و در بالاترين درجه در جستجوي گوگل قرار گيرد بي‌‌ترديد مطمئن باشيد شما كارتان را صحيح جاري ساختن داده‌‌ايد و در حوزه‌‌اي كه كار داريد شايسته ترين مي‌باشيد. آن مجال مي بايست صرفا نگراني شما رساندن به موقع توليد ها و يا اين كه سرويس ها به كاربرانتان باشد . براي مثال در شرايطي كه شما يك اينترنت سايتي را فعال‌سازي كرده‌‌ايد كه در آن فروش رايحه و ادكلن اعمال مي‌دهيد و از روش وبسايت خويش فروش خير و خوبي نداريد seo براي شما شايسته ترين آيتم ميباشد.
هرچقدر هم ظاهرا و محتويات وب سايت خويش اهميت دهيد و هرچقدر هزينه نماييد تا‌زمانيكه وبسايت بوسيله كاربرانتان قابل مشاهده نباشد منفعت‌‌‌اي نخواهد داشت. خيلي اساسي ميباشد كه تارنما شما براي يك بشر seo گرديده باشد.

چرا بايد به سئو سايت اهميت بدهم؟

آكادمي وبسيما با پباده سازي   سئو در مشهد عصر جامع بهينه سازي اين مجال را براي شما عزيزان مهيا نموده است كه مراحل يادگيري را در كمترين فرصت ممكن و به طور به طور كامل ماهر به نقطه پايان برسانيد.
سوالهاي متداول seoدرين قسمت به سوالاتي كه عموما درخصوص بهينه سازي پرسيده مي گردد و گرفتاري اشخاص در طول شناخت با اين حوزه ميباشد جواب داده ايم:
1- چهت نيل به جايگاه 1 گوگل چقدر مجال موردنياز ميباشد؟جواب بدين پرسش براي هر تجارت و سايتي متعدد خواهد بود؛ بسته به واحد سنجش اعتبار و شغل هاي قبلي وبسايت شما، كلماتي كه غرض گذاري نموده ايد و موقعيت رقبا اين مجال گزينش گردد. ممكن ميباشد در يك حوزه بتوان در 3 ماه توفيق هاي مهمي كسب كرد اما در حوزه ديگري بيشتراز 1سال فرصت ما يحتاج باشد.
2- بها سرويس ها seo چقدر ميباشد؟بهينه سازي يك كالا وجود ندارد بلكه تيم اي از سرويس ها تخصصي ميباشد در سود نميتوان بها مشخصي براي همگي تارنما ها در لحاظ گرفت. اما ميتوان سرويس ها seo را در تيم بندي هاي مختلفي مشتمل بر سئو وبسايت، بازاريابي محتوا، لينك و پيوند سازي و … قرار بخشيد و براي هرمورد هزينه مشخصي اعلام نمود.
گام نخستين نظارت ظريف وبسايت و تصميم گيري در زمينه‌ي سرويس ها مايحتاج ميباشد كه برهمين اساس ميتوان تقريب صحت از ارزش ارائه نمود.
3- چه تضميني چهت نيل به مرتبه 1 گوگل داريد؟يكي‌از مهم‌ترين درخواست هاي صاحبكار ارائه ضمانت چهت نيل به مرتبه 1 در عبارات كليدي مقصود ميباشد در حاليكه اين شغل به طور كامل نادرست و حتي غيررسمي ميباشد. هيچ تضميني براي گزينش ظريف مرتبه شما در برهه زماني مشخص و معلوم نيست به دليل آنكه اطلاعاتي از به روز هاي بعدي گوگل و ترازو شغل رقبا در اختيار وجود ندارد. در واقع ارائه ضمانت به صاحب كار شانس تاييد پروژه را ارتقا مي‌دهد اما همان گونه كه خويش گوگل نيز بارها اعلام نموده است اين طرز نوعي از كلاه برداري ميباشد.

استفاده از موبايل براي درج آگهي در سايت

سيرتكامل‌اي ديگر از تبليغات اينترنتي در كنار سئو در مشهد درج اطلاع رساني در وبسايت، تبليغات از روش اپ‌ها و نرم افزار‌هاي گوشي هوشمند ميباشد كه طرز‌هاي معمولي و همگاني ارزان بها را در كوتاه‌ترين فرصت براي يوزرها آماده مي‌نمايد.
درج اطلاع رساني در وبسايت به طرز كليك كردن  
يك كدام از‌ديگر از طريق‌هاي درج اطلاع رساني در وب سايت، طريق كليك كردن ميباشد؛ درين طريق به ازاي هر كليك بر روي تبليغ مندرج، هزينه اخذ ميشود. 
براي درج اطلاع رساني در وبسايت به شيوه كليك كردن، گزينش كلمه ها كليدي مطلوب و كاربردي بسيار اهميت داراست، اين طرز، در بين بقيه شيوه‌ها راندمان بالاتري داشته و به همين برهان كساني كه درپي تبليغات گيرا و سودآور مي‌باشند، بيشتر از طريق كليك كردن به كار گيري مي‌نمايند. 
درج اطلاع رساني در وب سايت به طريق كليك كردن نياز به ماهر است و مي بايست به وسيله دسته‌هاي تبليغاتي و ماركتينگ اينترنتي مانند وبسايت راياماركتينگ، صورت بپذيرد.
ساخت محتوا براي درج اطلاع رساني در وبسايت چه اهميتي داراست؟ 
آشنايي عبارات كليدي، نحوه به كار گيري از عبارات كليدي و برچسب‌ها، ساخت و ساز محتواي seo محور، و ... براي مثال مسائلي ميباشد كه براي ساخت محتواي مطلوب و پربازده جهت درج اطلاع رساني در وب سايت ضرورت داراست؛ پس صرفا چسباندن اعلام بر ديوار تارنما‌هاي داراي شهرت و دوست داستني و اينترنت‌گاه‌هاي تبليغاتي، كفاف نميدهد. 
مهمترين نصيب، نوع پباده سازي و ساخت تبليغاتي ميباشد كه مي خواهيد بر روي تارنما‌ها درج شود. 


براين اساس، علاوه بر علم‌هاي تكنيكي درباره ي موضوعات سيستمي و اپليكيشن‌نويسي و درج ديتا، ساخت محتواي متناسب با مورد، خلاقانه و جالب و گيرا كه در عين معرفي اصولي، نكات لازم و اساسي براي يوزرها را در بر بگيرد و در عين‌هم اكنون گويا مفاد مورد نياز در باب زمينه تبليغ باشند و در خلاصه‌ترين ساختار، بديهي‌ترين داده ها را ارائه دهند، قسمت ضروري ميباشد كه واحد سنجش اثرگذاري و راندمان تبليغات را گزينش مي‌نمايد.
درج اطلاع رساني در تارنما، از روش ساخت محتواي متني و رپورتاژ، محتواي گرافيكي و تصويري، موشن گرافي و نمايه‌هاي پويا، محتواي صوتي يا اين كه ويديوئي اعمال مي‌پذيرد.
• از تبليغات خويش چه انتظاري داريد؟
• مي خواهيد چه تصويري از خويش در حيث مخاطبين به مكان گذاريد؟
• قصد درج اطلاع رساني در كدام وب سايت‌ها و بلاگ‌ها، داريد؟
• چه پيامي را ميخواهيد با يوزرها از روش تبليغات اينترنتي في مابين بگذاريد؟
و ... سوال هاي بخش اعظمي از اين قبيل، استراتژي تبليغات اينترنتي و طريق‌هاي درج اطلاع رساني در تارنما و بازاريابي آنلاين را انتخاب مي‌نمايد.

بك لينك رايگان چه تأثيري روي سئوي سايت دارد؟

در بالا مي بايست يك لينك و پيوند را براي شما سئو در مشهد تعريف و تمجيد نماييد و در واقع بك لينك و پيوند ها به مراحل گفته مي‌گردد كه در آن صاحب و مالك يك تارنما نشاني وب سايت و اسم وب سايت شما‌را در وبسايت خودش قرار ميدهد اين شغل منجر ميشود كه تارنما شما در موتور هاي جست و جو اعتبار بالاتري كسب نمايد. مقصود از قرار دادن بك لينك و پيوند ارتقاء ترافيك وب سايت ميباشد و هرچه اعتبار وب سايت شما فراتر باشد و ترافيك بازديد كننده بيشتري داشته باشيد در درجه هاي بالاتري تارنما شما نماد داده شود.
  ارتقا اعتبار و بهبود مرتبه تارنما
قرار به چنگ آوردن پيوند وب سايت شما در وبسايت هاي مطرح قادر است از حيث ارتقا آمار يوزرها نيز مطلوب باشد و در واقع يوزرها با مشاهده لينك و پيوند وب سايت شما در وبسايت هاي مطرح بدين نكته پي مي بند كه تارنما شما نيز از اعتبار و جايگاه قابل قبولي بر خوردار ميباشد، به همين ادله با كليك روي لينك و پيوند ها به وبسايت شما مراجعه مي نمايند. هرچه كه يوزرها بيشتري از روش بك لينك و پيوند ها به وبسايت شما مراجعه نمايند اعتبار تارنما شما نزد موتور جست و جويبار گوگل خوب و بيشتر مي‌شد. اين ارتقاء اعتبار به بهبود سكو وبسايت شما در نتيجه ها كاوش امداد ميكند. در سود سكو تارنما شما در جست و جوي‌بار گوگل فراتر و عالي ميشود.

چگونه از ميكروبلاگينگ، براي گسترش اينستاگرام خود استفاده كنيم؟

پلتفرم‌هاي وب لاگ نويسي، چيزهاي جديدي نيستند. سئو در مشهد البته مبحث داغي، اخيرا در كانال‌هاي اجتماعي، باب شده است به اسم: ميكروبلاگينگ. اسمي كه در پيشين، براي وب لاگ‌هاي تامبلر(tumblr.com)، آيتم به كار گيري قرار مي‌گرفت و در اصطلاح، به معناي نحوه‌ي ساخت و ساز محتواي كوچك و ساده، براي به روز‌هاي روزمره ميباشد.
 
اكثر مواقع، يوزرها از بلاگ نويسي، يا اين كه ميكروبلاگ؛ كه نوعي وب لاگ نويسي كوچك ميباشد، به كار گيري مي‌نمايند. البته امروزه، اكثر وب لاگ‌نويس‌ها، براي ساخت و ساز محتوا، به تلفيقي از اين دو طرز، روي مياورند تا بيشترين برخورد را از مخاطبين غرض خويش، اخذ نمايند. 
ميكروبلاگينگ چه چيزي است؟ميكروبلاگينگ، به تارنما‌هاي كانال‌هاي اجتماعي كارآمدي، مانند اينستاگرام، (instagram.com)گفته مي‌گردد؛ كه مي‌قدرت در آن، آپ تو ديت‌هاي سريع اجرا بخشيد و محتواهاي اصلي را با مخاطبين خويش، بين گذاشت. اين شيوه، شباهت بخش اعظمي به نوشته ي علمي‌هاي كوچكي، كه براي وب لاگ خويش مي‌نويسيد، داراست. 
چرا اينستاگرام؟ زيرا اين پلتفرم، سفره‌ي فراهم‌اي‌ست، كه به مكان اين‌كه مجال متعددي را، براي قرائت يك بلاگ بدون نقص، سپري كنيم؛ به راحتي مي‌قدرت متن‌هاي كوتاه در آن منتشر كرد؛ ضمن اين‌كه عموم، اين روز ها عشق و علاقه‌ي متعددي به يادگيري داده ها تازه، دارا هستند. اين فرمان، اينستاگرام را تبديل به پلتفرمي بي‌نقص، درباره ي ايجاد محتواي ميكروبلاگ، و به اشتراك گذاري آن، نموده است. علاوه بر اين، ميكروبلاگ به شما اذن ميدهد كه به طور همزمان، تمركز خويش را روي موضوعات مختلفي، معطوف نمائيد. كه در شرايط معمولي و در پست‌هاي ساده بلاگ، اين امكان نيست.
مطالعه نوشته‌علمي پند جادويي ميكروبلاگينگ، براي بيزينس‌هاي گردآوري و جور شما!
 را به شما سفارش ميكنيم.براي مثال، در شرايطي‌كه وب لاگ شما، منحصر به فرد نكات بلاگ نويسي، تبليغ مارك يا اين كه ترندهاي خلاقانه‌ي تجاري و... ميباشد؛ هنوز هم ميتوانيد از اينستاگرام، براي آپ تو ديت روزمره‌ي پست‌هاي خويش، ارسال پست‌هاي خنده‌دار و... به كار گيري فرمائيد. به دليل آن كه اينگونه مواقعي، بها مستقل‌اي دارا هستند.

مولفه‌هاي لازم براي توليد محتوا در مشهد

در‌اين بخش به مولفه‌هاي مايحتاج براي ايجاد محتوا سئو در مشهد اشاره خوا‌هيم كرد. براي اجراي ساخت و تهيه محتوا در مشهد مي بايست نخست سراغ دو مولفه اساسي براي استارت اين فعاليت رفت. در آغاز مي بايست بدانيم زمينه ساخت محتوا چه است و در مرحله بعدي بدانيم مقصود از ايجاد آن چه مي باشد؟ بعداز اين مرحله كه قضيه ايجاد محتواي ما معلوم شد مي بايست به سراغ آناليز طيف مخاطبان مورد متبوع برويم. ممكن ميباشد در بالا مورد مقداري گنگ به لحاظ رسد البته با بيان يك نمونه اين مورد براي شما بديهي‌خيس شود. فرض فرمائيد قرار ميباشد شما در باب بيزنس خاصي در مشهد يك محتوا تنظيم نمائيد. به عنوان مثال تجارت فروش ميوه‌هاي كم آب در شهر مشهد. براي معرفي اين بيزنس مي بايست به سراغ طيف مخاطبان خويش در مشهد برويد و تحليل نمائيد كه‌اين اشخاص بيشتر از چه جنسيتي ميباشند؟ معدل تحصيلات اين اشخاص در چه سطح ميباشد؟ و يااينكه آيا مي توان عده اي از محله‌هاي مشخصي بدين تجارت ميل بيشتري آرم ميدهند؟



 با ارزيابي اين مفاد و سوالاتي از اين قبيل مي‌اقتدار آغاز به ساخت و ساز محتوا در مشهد به شرط رعايت مفاد ذيل نمود:
رعايت اصل seo: يكي‌از مهم ترين اصول در تهيه و تنظيم گونه هاي و اقسام محتواها، رعايت اصل seo و اجراي آن ميباشد. سئو به معناي seo مطالب وب سايت ميباشد. به اين شكل كه يك كلمه و واژه كليدي مهم و چندين كلمه ها كليدي داراي ربط براي يك محتوا در لحاظ گرفته مي‌گردد. شخصي كه به ايجاد محتوا ميپردازد مي بايست ضوابط مرتبط با استعمال از اين لغت ها را بداند و آنان‌را به صحت در محتواي خويش رعايت نمايد. بنابراين محتوا در موتورهاي كاوش مانند گوگل، جايگاه و رتبه بهتري خواهد يافت و ديده استفاده كننده زودتر خواهد رسيد. به گويش بي آلايش‌خيس وقتي كه استفاده كننده در هم اكنون جستجوي واژه كليدي متبوع خويش در بستر وب ميباشد، مطالب يا اين كه محتواهايي كه‌اين ضوابط و اصول را عالي و بيشتر رعايت كرده باشند، در جايگاه‌هاي فراتر و در كاغذ اوليه گوگل اكران داده خواهند شد. پس رعايت اصل seo را فراموش نكنيد. 
رعايت اصول نگارشي: براي اينكه محتواي شما بدون نقص باشد، بايد اصول نگارشي و امر لهجه فارسي را در محتواي خويش به صحت رعايت نماييد. بقيه مفاد مرتبط با اصول نگارشي را نيز در محتواي خويش در حيث بگيريد. در‌اين‌حالت‌ كاربر به محتواي شما دلگرم گردد. 
براي اينكه بتوانيد مخاطبان خويش را در مشهد جذب نماييد و ساخت‌و‌ساز محتوا نمائيد، بايستي با اعتنا به مسئله ساخت و ساز محتوا، شهر مشهد را به خير بشناسيد و از جغرافياي آن، محله‌هاي آن و بقيه ويژگي ها شهر مشهد به نيكي باخبر باشيد تا بتوانيد ساخت‌و‌ساز محتواي اثر گذار و مفيدي داشته باشيد تا بتواند روي كاربر تاثير خير داشته باشد.
به آداب و رسوم فرهنگي شهر مشهد دقت ويژه نماييد: براي ايجاد محتواي اثر گذار در هر شهر بايستي به آداب و رسوم هر شهر دقت ويژه فرمائيد و مطلقا اين موردها را در محتواي خويش نظر نماييد و در لحاظ بگيريد.

براي توليد محتواي صحيح از چه كسي كمك بگيريم؟

براي ساخت محتواي درست مي‌قدرت از متخصص ساخت محتوا
 ياري گرفت. داراي تخصص ساخت محتوا شخصي ميباشد سئو در مشهد كه به طور تخصصي به نوشتن و ايجاد محتوا ميپردازد. همينطور متخصص ساخت و ساز محتوا تك تك وضعيت بيان شده را محتواسازي در لحاظ گرفته و رعايت مي‌نمايد كه در اين حالت مي توانيد مطمئن باشيد كه يك محتواي بهتر و كيفيت عالي و با تاثيرگذاري بالا به شما داده شود. البته براي اينكه با كارشناسان ساخت محتوا همياري نمائيد بايستي سراغ كمپاني‌هاي سازنده محتوا و يا اين كه كمپاني‌هاي فروش ساخت و ساز محتوا برويد. براي اين عمل كافي ميباشد اسامي اين مجموعه‌ها را در وب كاوش نمائيد. براي اين عمل كافي ميباشد در بخش كاوش عبارت  كمپاني‌هاي توليدكننده محتوا و يا اين كه كمپاني‌هاي فروش ايجاد محتوا  وارد فرماييد. خواهيد روءيت كرد كه اسامي اين مجموعه‌ها به راحتي با يك جستجوي معمولي معين شود.ميتوانيد با ورود به اينترنت‌تارنما اين مجموعه‌ها، همه سرويس ها و امكاناتي كه درين تارنما‌ها قابل ارائه ميباشد را ملاحظه كنيد. از جمله كمپاني رايا ماركتينگ را گزينش مي كنيم كه با ورود به اينترنت‌تارنما آن از كليه خدماتي كه در آن ارائه ميگردد، آگاه مي شود. در اين مجموعه خدماتي همانند ساخت و ساز محتوا متني، تصويري، موشن گرافيك، محتوا صوتي به ياروهمدم ساخت پادكست‌هاي صوتي با تعرفه مشخص و معلوم جاري ساختن مي‌گردد. اين فعاليت پايين لحاظ متخصص ساخت محتوا و ارزيابي ويراستارهاي seo شكل خواهد گرفت كه در راندمان عمل شما تاثير بي‌نظيري خواهد داشت.

ميكروبلاگينگ، يكي از چهار ترند محبوب شبكه‌هاي اجتماعي!

توييتر چه ميباشد؟توييتر(twitter.com
)، سرويسي منحصر دوستان، سئو در مشهد خانواده و همياران ميباشد؛ تا از روش آن، با يك‌ديگر رابطه برقرار كرده؛ با ارسال سريع پيام‌ها، به هم متصل باشند. سوالي كه غالبا درين پلتفرم پرسيده گرديده؛ يا اين كه به آن‌ جواب داده مي‌گردد؛ اين ميباشد: فعلا، چه كاري ميكني؟در عصري معاش ميكنيم؛ كه گردباد تكنولوژي‌ و تغييرات اجتماعي‌ست. رفته رفته، علاقمندي عموم به مكالمه، تعامل و اشتراك ايده به طور آنلاين؛ بيشتر از طريق‌هاي سنتي گپ و اذعان كرد، مي‌شود.

با اعتنا به اهميت اين‌كه مي بايست فضايي براي اين مشاجره‌هاي آنلاين، وجود داشته باشد؛ امروزه پلتفرم‌هايي، براي همياري، شل بودن، تعامل دو طرفه، كمپاني در مشاجره‌هاي اجتماعي و متصل ماندن به طور همزمان به سراسر جهان، به وجود آمده‌ ميباشد.  اما يك كدام از ديگر از خصوصيت‌هاي اساسي اين پلتفرم‌ها، بايستي اين باشد كه ضمن قانوني بودن، عموم نيازي به پرداخت پول، براي كمپاني در آن، نداشته باشند.كانال‌هاي اجتماعي، در اصطلاح به اپليكيشن‌ها، پلتفرم‌ها و رسانه‌هايي گفته ميشود؛ كه به يوزرها اذن‌ي تعامل، رابطه دريافت كردن و در مقابل، جواب به پيام ديگرافراد را نيز مي دهند. اين نرم افزار‌ها، گفتگوهايي دو طرفه را، برنامه ريزي مي‌نمايند و سراسر وب را، در دست استفاده كننده قرار ميدهند.
خب، درصورتي كه همگي عموم، به اين‌راه‌هاي ارتباطي آنلاين، روي بياورند و آن‌ را به يك طريق‌ي ارتباطي جدا تبديل نمايند، چه مي بايست كرد؟ از يك سو، شما بايستي چه نماييد؟ به آنها ملحق گرديد؟ و در‌حالتي كه بخواهيد به آنان ملحق گرديد، از كجا مي بايست آغاز فرمائيد؟در سال‌هاي پيشين، تعدادي ترند در كانال‌هاي اجتماعي باب شدند: ميكروبلاگينگ، وب لاگ‌ها، ويديوها و كانال‌هاي اجتماعي!
1- ميكروبلاگينگ/توييترميكروبلاگينگ، تعالي‌ترين ترندي‌ست كه در يك سري سال پيشين، با حضور كاركشته توييتر تحت عنوان پيشگام اين عرصه، علاقمندان اكثري را، به خويش جلب كرده است. توييتر در هر پيام، به استفاده كننده اذن‌ي ارسال 140 كاراكتر گوناگون را مي دهد؛ تا آن را با فالوور هايشان، يا اين كه بقيه عده اي‌كه ممكن ميباشد به توييت‌هاي آن موضوع، علاقمند باشند؛ به اشتراك بگذارند.
با اعتنا به‌اين‌كه توييتر، با گاز به 3 ميليون استفاده كننده دست يافت؛ معين ميباشد كه داراست كم كم، موج مهم كانال‌هاي اجتماعي را، به خويش جلب مي‌كند. توييتر، در هر پيام، داده ها كوتاه ولي لبريز محتوايي را كه به دنبالش مي‌گشتيد، با شما دربين ميگذارد. به‌اين شكل، شما دقيقه به دقيقه، قابليت و امكان تعامل با عموم عالم را خواهيد داشت.
مطالعه نوشته‌ي علمي چه گونه از ميكروبلاگينگ، براي بسط اينستاگرام خويش به كار گيري كنيم؟ به شما توصيه ميكنيم.
پس توييتر، به عبارتي چيزي‌ست كه به دنبالش مي‌گشتيد. از وبسايت توييتر، ديدن فرمائيد؛ در آن‌ اسم‌نويسي كرده و پروفايل خاص خويش را بسازيد. آن‌گاه در ادامه دوستان خويش بگرديد و مجموع! اكنون بايستي توييت فرماييد!


2- وب لاگ‌ها:بر طبق تحقيقاتي كه دانشكده مك‌كَن، بر روي يوزرها اينترنتي اجرا اعطا كرد؛ 73 درصد از اين يوزرها، به طور روتين و روزمره، بلاگ‌ها را ميخوانند. تماما مشخص و معلوم ميباشد كه وب لاگ‌ها، ديگر فقط يك پروژه‌ي آزمايشي، نيستند. اين پلتفرم‌ها، در حال حاضر يك‌تنه جريان مهم كانال‌هاي اجتماعي را، به دست گرفته‌اند. بلاگ‌ها، عموم را قدرتمند ميسازند تا فضايي مطابق با ذوق وسليقه‌ي خويش، پباده سازي نمايند. و براي اين‌عمل، گزينش خويش فرد، در حق تقدم قرار مي گيرد.
اكثر وب لاگ‌ها، فالوورها را توانمند مي سازند كه ضمن ارسال پست، براي يكديگر كامنت هم بگذارند. بلاگ‌ها، در مسئله‌هاي فردي، يا اين كه پباده سازي گرديده، وجود دارا‌هستند؛ و حتي كمپاني‌هاي تجاري نيز، با فروم‌هاي مردمي يكي‌از گرديده‌اند،  تا اطلاعاتي را با آنها بين بگذارند. اين پلتفرم‌ها، راهي اختصاصي، براي ذكر احساسات و ذهن ها فردي‌، آن هم به طور آنلاين ميباشد. ضمن اين‌كه شما در‌اين پلتفرم‌ها، قابليت و امكان ارسال نامحدود محتوا را داريد. 


3- ويديوهابا بسط خدمت‌هاي بدون پول ارسال كليپ، مانند يوتيوب(www.youtube.com)، ويمئو و ويدلر، هزينه‌ي برقراري دورهمي‌هاي ويديويي آنلاين و يا اين كه كمپاني تيم‌جمعي در‌اين كانال‌ها، حدودا به صفر رسيده ميباشد. يوتيوب امروزه، تبديل به دومي موتور جستجوي تبارك دنيا گرديده است. اين فرمان، محبوبيت ويديوها را، دربين يوزرها اينترنتي، علامت ميدهد. هنگامي‌كه انگشت شما، از نوشتن، خسته شد‌ه‌است؛ تلاش نمائيد ويديويي ساخته، آن را به طور آنلاين پخش نماييد. مخاطباني كه با اين‌شغل، به شما جذب ميشوند؛ شگفت زده‌تان خواهد كرد!
دلتان مي خواهد امشب يك غذاي گوناگون صحيح نماييد؛ البته هيچ ايده‌اي براي شيوه نامه‌هاي گوناگون و قابل قبول نداريد؟ كافي‌ست از يوتيوب ديدن نماييد. در پي خوراك بگرديد؛ تا شاهد توان ويدئو، تحت عنوان يك ابزار، در كانال‌هاي اجتماعي باشيد. حتي ممكن ميباشد، فرمان پخت غذايي را پيدا فرمائيد كه فردي از آن رمز عالم، آن را پست نموده است، ولي دقيقا به عبارتي غذايي‌ست كه به دنبالش مي‌گشتيد! به طور كامل حاضري و دم دست!
4- كانال‌هاي اجتماعي
كانال‌هاي اجتماعي، فقط در يك سري سال توانست، بيشتراز ده‌ها ميليون نفر از عموم دنيا را، به دست‌كم يكي اين كانال‌ها، جذب نمايد. در كانادا، چهره‌بوك، با دقت به بيش تر از 8.5 ميليون نفر از كانادايي‌هايي كه در صورت‌بوك، پروفايل ساخته‌اند؛ غول ارتباطي گران قدرِ اين مرز و بوم ميباشد.
اخيرا، موجي از عموم به سوي كانال‌هاي اجتماعي ديگر، كه با هدف ها منحصربه‌فرد‌تري تشكيل‌شده‌اند، جريان پيدا نموده است. كانال‌هايي مانند  DeviantArt، يا اين كه لينكداين، و حتي كانال‌هاي اجتماعي ديگري مانند فرندفيد كه مي‌اقتدار به صورت زنده، در آن استريم كرد و معاش آنلاين شمارا، به داخل يك دور و بر، معطوف مي‌نمايد. كانال‌هاي اجتماعي، شمارا توانا ميسازند كه با اشخاص متفاوت، صلح و دوستي فرمائيد و به آنها اذن دهيد، در جريان اتفاقات روزمره‌ي معاش شما، قرار بگيرند.


شما در‌اين كانال‌ها، مي توانيد عكس ارسال نمائيد، يا اين كه اذهان خودتان را بيان نماييد. حتي ميتوانيد دعوت‌طومار‌هاي جشن و پاي كوبي و شادماني خويش را، به طور آنلاين، ارسال فرماييد؛ كليپ‌هاي خويش را با عموم، به اشتراك بگذاريد و اكثري امكان‌هاي ديگر. اينترنت‌تارنما‌هايي مانند رخ‌بوك؛ فروم‌ها، يا اين كه تالارهاي گفتگوي آنلاين را در مشت شما مي گذارند؛ تا از روش آن، با دوستان خويش تعامل نمائيد. 
مخاطبين گرامي در حيث داشته باشيد كمپاني رايا ماركتينگ با  بيش تر از 100 نوع ايده ساخت محتوا  و همينطور ساخت محتوا بهينه سازي گرديده  قادر است شمارا درين دستور كمك نمايد.
كانال‌هاي اجتماعي، مشمول مكالمات پيوسته ميگردد. براي اين‌كه‌اين جريان، ادامه پيدا كرده و سودمند واقع خواهد شد؛ نياز ميباشد كه به آن رسيدگي گرديده، و حضور در آن را به روتين معاش خويش، تبديل فرماييد. حضور شما در كانال‌هاي اجتماعي، مي‌بايست مربوط به شخصيت شما، و ناحيهي كاري‌تان باشد. و اساسي‌خيس از همگي! چيزي با ارزش را با عموم جامعه، ميان بگذاريد.
هنگامي‌كه در‌اين دنياي نامحدود پا مي گذاريد، عالي ميباشد يك‌سري نكته را به خيال داشته باشيد: محتواي پيام، از فولدر‌هاي چندرسانه‌اي كه با عموم به اشتراك مي گذاريد؛ اساسي‌‌خيس ميباشد. براين اساس، محتواهاي پرمفهوم و كارآمدي را به اشتراك بگذاريد، كه به درد فالوورها و دوستان شما مي خورند. هرگاه كه مكالمه‌اي شكل گرفت، به آن بپيونديد؛ از ابزارهاي نو ارتباطي، استقبال فرمائيد؛ و ضمن استعمال‌ي سودمند و هوشمندانه از آن ها، خويش حقيقي و واقعي‌تان باشيد!

10 گام موثر براي توليد محتواي الهام بخش

ايجاد محتواي الهام نصيب، يك قسمت اساسي در سئو در مشهد تايپ كردن ميباشد چون منجر مي‌گردد تا خواننده را مستقيما ذيل تاثير قرار داده و اورا به تاسي از شما ترغيب كند. لذا به راحتي خواهيد توانست تا با ساخت و ساز محتواي متن هاي تاثيرگذار مخاطبان خويش را به سمتي سوق دهيد كه به هدف ها شما مجاورت خيس ميباشد.
روش تايپ كردن متن تاثيرگذار بايد به نحوي باشد كه يك كتاب يا اين كه نوشته ي علمي احساساتي را خوانده ايد و كل قلب شمارا به خويش تخصيص داده ميباشد. در واقع آنچه كه در تايپ كردن چنين مقاله ها اساسي ميباشد، اعتنا به باطن مايه آن‌ها ميباشد كه موجب مي‌شود جور ديگر به پيرامون خويش نگاه فرمائيد.


ساخت محتواي الهام قسمت يك شغل بسيار سهل ميباشد كه در واقع هر فردي ميتواند مبادرت به تهيه و تنظيم آن كند. ما در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم تا به‌اين پرسش جواب دهيم كه چه‌گونه يك متن الهام نصيب بنويسيم تا خواننده را پايين تاثير قرار دهد؟
مطالعه نوشته‌ي‌علمي 5 نكته براي تايپ كردن يك سخنراني قادر و تاثيرگذار قادر است براي شما اثر گذار باشد.
يك جواب بي آلايش بدين پرسش، به‌اين اصل دلالت دارااست كه نگارش متن حاذق از انرژي دروني اشخاص سرچشمه ميگيرد. لذا در‌پي مي‌توانيد راهي براي اكران اين انرژي دروني را مطالعه كنيد. 


راهكارهاي ساخت و ساز محتواي الهام نصيب:در حالتي كه قصد ايجاد محتواي الهام قسمت و تاثيرگذار داريد موردنياز ميباشد تا به 10 نكته اي كه به دنبال تيتر شد‌ه‌است، اعتنا فرمائيد:
1. احساسات خويش را شناسايي فرمائيداولي گام براي ساخت و ساز محتواي الهام نصيب اين ميباشد كه موضوعي را پيدا فرماييد كه به آن عشق و علاقه داشته باشيد و روح شما‌را به معضل و جنبش بكشاند، چون آنچه را كه با شم بنويسيد، حتما به خواننده خويش نيز ميتوانيد به راحتي منتقل نمائيد.
2. الهام به دست آوردنزماني موضوعي داريد كه به آن عشق داريد يا اين كه حتي در شرايطي كه به آن عشق نداريد، براي نگارش متن حاذق در باب آن، بايد منبع الهام خير داشته باشيد. به صورت نمونه نظارت فرمائيد كه در چه ساعتي از روز ميتوانيد شايسته ترين متن را ايجاد فرمائيد و در به عبارتي مجال نيز مبادرت فرماييد.
3. اتكا نمائيدوقتي كه استارت به ايجاد محتواي الهام نصيب دوستانه خويش مي‌كنيد ، مي بايست به بضاعت خويش اتكا داشته باشيد. اما اين آيتم بدان مضمون‌ وجود ندارد كه شما هر نوشته‌ي‌علمي اي را كه مي نويسيد منتشر نمائيد. 
مخاطبين گرامي در حيث داشته باشيد كمپاني رايا ماركتينگ يكي موسسات توليدكننده محتوا با  بيش تر از 100 نوع ايده ساخت و ساز محتوا
  قادر است شمارا در‌اين دستور امداد نمايد 
4. جريانهنگامي اتكا ميكنيد، مورد نياز ميباشد تا به احساسات خويش زمان سرازير شدن بدهيد.
شايسته ترين خط مش چهت نيل بدين غرض و ايجاد محتواي متن هاي تاثيرگذار امداد دريافت كردن از دليل و مغز ميباشد. يك مولف قدرتمند، با ارائه تيتر نوشته‌ي‌علمي خويش آغاز مي نمايد، بعد نوشته ي علمي را به شايسته ترين صورت ممكن تعريف نموده و در انتها صرفا اذن ميدهد لغت ها سرازير شوند.
5. نترسيد و خوف را كنار بگذاريد.هر كه هنگام تكثير نوشتار خويش مقداري هراس داراست. چون ممكن ميباشد نوشته و نوشته‌ي‌علمي او آيتم پذيرش واقع نگردد.
ممكن ميباشد ساخت و ساز محتواي الهام نصيب شما بدون نقص نباشد ولي اين گزينه اهميت متعددي ندارد. كل آنچه را كه در تايپ كردن مي بايست در حيث داشته باشيد اين گزينه ميباشد كه هر آنچه در باطن شما وجود دارااست، بايستي مطرح نماييد. دقت نماييد كه عده اي ميباشند كه معطل شنيدن شما مي‌باشند و فرقي نمي نمايد كه يك غلط دستوري كوچك از شما مشاهده كنند
6. معاش زندهدر جواب به‌اين پرسش كه چه گونه يك متن الهام نصيب بنويسيم، مي بايست به پيرامون خويش اعتنا فرمائيد. معاش را با تك تك الزامات آن مي بايست مشاهده نموده و از آن‌ها تاثير بگيريد. براي اينكه بتوانيد عالي بنويسيد، ما يحتاج ميباشد تا از معاش لذت ببريد. شما ممكن ميباشد از مهاجرت لذت ببريد، يا اين كه صرفا در شهر خويش كوشش نمائيد چيزهاي مختلفي را آزمون نمائيد. در واقع اساسي وجود ندارد كه چه هدفي داريد، بايد از كاري كه اعمال مي دهيد، لذت ببريد.
7. حافظه بگيريد و رويش فرماييددر صورتيكه قصد داريد تا طريق نگارش متن كار كشته را بياموزيد، ما يحتاج ميباشد  كه دقت نمائيد، پيرامون شما مقدار متعددي از اطلاعات دردسترس ميباشد. كتاب بخوانيد، فيلم تماشا فرماييد يا اين كه با نويسندگان و دوستان ديگر كلام فرماييد. هرچه بيشتر پرورش فرمائيد، مسيرهاي  خيالي شما بيشتر بسط مييابند، بدين مضمون‌ كه خير صرفا نوشتار شما پيشرفت مي نمايد، بلكه معاش شما نيز پيشرفت مي كند.
انسانها نمي توانند جلوي پرورش خويش را بگيرند، چون آن ها طبيعتا كنجكاو مي باشند. در‌صورتي‌كه اين آيتم را در خويش مشاهده نمي‌كنيد، بدين مضمون‌ ميباشد كه تنها به خودتان اذن نداده ايد موضوعي را پيدا فرمائيد كه عشق و علاقه مند گرديد.
8. تست (با تايپ كردن خويش)در هنگام ايجاد محتواي متن هاي تاثيرگذار لذت ببريد. ممكن ميباشد  الهام دريافت كردن شما در بعضي از روزهاي خاص باشد لذا از زمان هاي خويش سود كرده و آنان را تصويب نماييد. از اين شيوه به راحتي مي‌توانيد، آنچه را كه در داخل خويش داريد، نگارش فرمائيد.


9. پيام منتقدان خويش به ويژه منتقد دروني خويش را بپذيريدمنتقد دروني شما مدام در باطن شما قراردارد. مقصود آن نيز مدام امداد به شما ميباشد ولي اكثر اوقات از در دست گرفتن بيرون ميشود و در غايت شمارا از اعمال كاري كه حقيقتاً از آن لذت ميبيريد گشوده ميدارد. با منتقد دروني خويش حرف فرمائيد و به وي بگوييد كه مي‌خواهيد به فرآيند شغل اتكا. بعداز اتمام اين فعاليت، منتقد داخلي قادر است به شما ياري دهد.
10. بخاطر داشته باشيد كه چرا مي نويسيدآيا او‌لين روزهايي را كه به علاقه خويش براي تايپ كردن پي برديد ، به خاطر داريد؟ ممكن ميباشد پيشين فرصت اين آيتم را كمرنگ كند.  تحت عنوان يك مولف يادتان باشد كه چرا تايپ كردن را آغاز كرديد. به محض آغاز به تايپ كردن، مشغول جزئيات گرديد و در آن خوب و خوب ظواهر شويد.
مخاطبين گرامي در حيث داشته باشيد كمپاني رايا ماركتينگ با فايده گيري از متخصصان ساخت و ساز محتوا بهينه سازي گرديده، مي تواند شمارا درين دستور كمك نمايد