دلیل پذیرش طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

دلیل پذیرش طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

چرا وبسایت برخورد گرا؟
تو این نوشته‌ی‌علمی میخوام دو سئو در مشهد تا پاسخ رایا پارس به‌این ahrefs پرسش بدم. نخستین، عکس العمل گرا بودن وب سایت دیگه داره تبدیل به یک کدام از استانداردهای تارنما ها میشه و یه جورایی واجبه که سایتمون عکس العمل گرا باشه. هرچند، جزییات های متعددی می‌باشد که می بایست قبلش درباره پیاده سازی عکس العمل گرا بدونید.
پیاده سازی عکس العمل گرا چیست؟
اگه بخوام سادش کنم، پیاده سازی برخورد گرا یه روشیه که با استعمال از سیستم مدیر محتوا، پوسته وبسایت رو به صورت اتومات با اندازه برگه اکران هماهنگ می کنه. اولیه قرار بود برای تارنما های فردی که اشخاص مثال کارهاشونو توش به اکران میذارن به کارگیری بشه، ولی به تدریج طلبه شد و الآن دیگه نسبتاً تو هر نوع سایتی با هدف ها و تلاش های گوناگون میتونید ملاحظه کنید.
اگه مخاطب با تبلت یا این که گوشی وارد سایتی بشه که طراحیش عکس العمل گراست، پوسته تارنما عکس العمل نشون میده و خودشو با اندازه ورقه اکران هماهنگ می کنه. فهرست هم بالای وبسایت گردآوری میشه و به طور یک دکمه درمیاد و با کلیک استفاده کننده گشوده میشه. عکسی که معمولا بالای تارنما ها میذارن، کوچیک خیس میشه و با ورقه تبلت و گوشی هماهنگ میشه. پهنا نوشته ذیل عکس هم با پهنا برگه اکران مطابقت و همخوانی میشه. البته زمانی همین وبسایت با کامپیوتر گشوده بشه، فهرست سوای نیاز به کلیک قابل مشاهدست و عکس و نوشته فضای بیشتری رو اشغال می نمایند. سر فعالیت پیاده سازی های برخورد گرا همینه: تو هر دستگاهی نسبت به اندازه شیت نمایشش، به اندازه ای داده ها تارنما رو نشون میده که برگه بهم ریخته نشه و خاطره بدی تو ذهن استفاده کننده نذاره.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.