متا تگ عنوان

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

متا تگ عنوان


یک کدام از مهم‌ترین متاتگ در seo که اثر مهمی برای قرار گیری وبسایت سئو در مشهد در ورقه نخستین گوگل داراست، متاتگ تیتر یا این که به عبارتی title میباشد. یک کدام از اولی جای هایی که هم به وسیله گوگل تحقیق میگردد، تیتر شیت میباشد. تیتر برگه بایستی در بین 30 تا 60 کاراکتر باشد و لغت ها کلیدی مهم نیز در آن به عمل رود. خوب میباشد که دربین کلمه ها کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا این که | مسافت انداخته خواهد شد.
در‌حالتی که این متاتگ را خالی بگذارید، گوگل براساس محتویات شما عبارت خاصی را پیش گویی می‌زند و جایگزین می نماید. همینطور کارایی نمائید بیشتر از 60 کاراکتر نشود، چون گوگل 512 پیکسل برای این جای در تخصیص داده میباشد و بیشتر از آن نیز منجر نشانه دادن به طور نقطه چین شود. اما تا 65 براساس واپسین بروزرسانی هایی که صورت گرفته میباشد هم می اقتدار بهره برد.
متا تگ توضیحاتمتا تگ توضیحات در برگه وب سایت شما نشانه داده نمیشود البته یکی عامل ها اساسی در قرارگیری آن در کاغذ نخستین گوگل میباشد. این متاتگ تنها در کاغذ حاصل جستجوی گوگل نشان داده میشود و بایستی در آن شما مطرح نمایید که محتوای مهم این وبسایت در خصوص چه چیزی میباشد.
ارتفاع کاراکتر این متا تگ بایستی که دربین 70 تا 150 کاراکتر باشد و بیشتر از آن منجر اکران آن به طور نقطه چین خواهد بود و اثر منفی میتواند در درجه شما برای قرارگیری درصفحه نخستین گوگل باشد. هچنین خوب که کلمه و واژه کلیدی مهم را دوبار در آن به عمل ببرید.
تگ تیتر H1این تیتر نوشته‌علمی شماست و در ابتدا محتوای تارنما قرار می‌گیرید مانند تیتر همین نوشته‌علمی. این بایستی با متاتگ تیتر شما گوناگون باشد و نباید به طور seo نوشته گردد، ولی واژه کلیدی بایستی در آن نوشته خواهد شد البته می بایست کاربرپسند باشد.
نکته خیلی اساسی، این میباشد در هر برگه بایستی تنها یکبار از تگ H1 به کار گیری فرمائید و برای تحت عناوین به ترتیب از h2 و h3 به کار گیری می‌شود. تگ H1 به گوگل و یوزرها وبسایت ذکر می نماید که محتوای وبسایت شما در ارتباط چه چیزی میباشد و در‌صورتی‌که جای متاتگ تایتل را خالی بگذارید، گوگل به طور اتومات آن در حاصل کاوش آرم خواهد اعطا کرد. در واقع یکی تگ های اول و اساسی در محتوای تارنما که اثر بسزایی می‌تواند برای آرم دادن وب سایت شما در ورقه اولیه گوگل داشته باشد، تگ H1 میباشد.
عبارات کلیدی درون متنمهم ترین مساله برای ارتقا درجه وب سایت و قرارگیری آن در کاغذ اولیه گوگل، به کار گیری مطلوب ازکلمات کلیدی در متن میباشد. کیفیت به کارگیری از لغات کلیدی در محتوای وبسایت خیلی اساسی میباشد. استعمال بیش تر از حد، آیتم جریمه گوگل میشود و به کار گیری خیلی نادر هم اثری در وب سایت شما برای قرار گیری در شیت اولیه گوگل نخواهد داشت.
محتوا دست‌کم بایستی 500 کاراکتر باشد تا گوگل آن را تحت عنوان یک نوشته‌ی علمی در لحاظ بگیرد اما اساسا سفارش می شود که در‌حالتی که میخواهید سود بهتری از گوگل اخذ فرمایید، تعداد کاراکترهای محتوا خوب میباشد در بین 1200 تا 1600 باشد. همینطور، چگالی عبارات کلیدی بایستی دربین 1 تا 3 درصد باشد و تمرکز به کارگیری از آن‌ها در جمله های نخستین هرچه بیشتر باشد، عالی میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.