آرشیو مرداد ماه 1401

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تصور و سلیقه طراحی

این مهم ترین اطلاعاتیه که سئو در مشهد بایستی رایا پارس به ahrefs طراح سایتتون بدید و اما از تمامی جالبتر هم است. چندین تا مثال پیاده سازی که دوست دارید طراحتون از اون مدل ها ایده بگیره و نسبتاً شبیه اونها عمل کنه از روی سایتهای دیگه پیدا نمائید و به طراحتون نشون بدید. همچنین تعدادی تا مثال که خوشتون نمیاد رو هم می بایست پیدا فرمائید. حتی ممکنه این مثال ها فرضی باشند و جایی ندیده باشید. بایستی مثالهای مشخصی از چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که بدتون میاد در پیاده سازی سایتتون باشند داشته باشید. پیوند اینترنت سایتهایی که خوشتون میاد و خوشتون نمیاد رو برای طراحتون بفرستید و ذیل هر پیوند نکاتشو بنویسید که برای مثال از چه چیزهایی روی این وبسایت خوشتون اومده یا این که بدتون اومده.
برای استارت میتونید از مثال سایتهای پیاده سازی گردیده به وسیله دارکوب دیدن فرمائید. ما مشتریهایی از صنعت های متفاوت داریم و برای هر کدوم با اعتنا به خصوصیت های خاص اون صنعت وبسایت رو پیاده سازی کردیم. میتونید از چیزهایی که دوست دارید یا این که ندارید اسکرین شات بگیرید. تصویر گرفته گردیده رو با یک نرم‌افزار دستکاری عکس گشوده فرمایید و به دور قسمتهایی که می خواهید بهشون اشاره فرمائید خط بکشید.
یه خصوصی مسائل میتونن روی طراحی وب تاثیر بذارن. از جمله اگه کارتن یه مسئله روستایی داره (به عنوان مثال اسباب و اثاث خانه مدل روستیک میفروشید)، اینو می بایست به طراحتون استحضار بدید. از تولیدها خودتون یا این که محصولاتی که شبیه محصول ها خودتونه عکس بگیرید و به طراحتون بدید تا از بگراند برنامه خردسالان یه ایده ای تو ذهنش داشته باشه.
۰ ۰

در وبسایت چطور هزینه ارسال رو تعیین کنم؟

مدام اگه هزینه ارسال رو بطور ظریف سئو در مشهد روی رایا پارس وبسایت ahrefs بذارید هم صحیح تره و هم برنامه خردسالان راحتتره. بعضا شرکت ها حمل و نقل تبارک براتون مخارج ارسال رو مجانی اکانت میکنند و بیشتر مغازه سازها هم بهتون قابلیت وارد کردن قیمتهارو در نصیب پرداخت میدن.
از طرف دیگه شاید بخواهید به مشتریها ارسال بدون‌پول ارائه بدید یا این که از جمله به خریدهای بیشتر از یه مبلغ مشخصی ارسال مجانی ارائه بدید. اگه می‌بینید رقبای مستقیمتون دارن این کارو میکنند، شما هم اگه میتونید همین کارو فرمائید.
چطور تصاویر و توصیفات نیکی از محصولاتم داشته باشم؟
خریداران آنلاین نمیتونن محصول ها شما رو لمس نمایند، عطر نمایند یا این که ببینند. براین اساس بهتره تصاویری که از کالاها میذارید روشن و بدیهی باشند. ابدا نباید تو این بخش صرفه جویی نمایید، البته ناچار نیستید مطلقا یه عکاس بگیرید. خودتون میتونید با یه دوربین DSLR 16 مگاپیکسلی، یه نورپردازی عالی و باکس روشنایی عکسهای خیر بگیرید. باکس نوروروشنایی یه محیط مشابه چادره که توش یک‌سری تا لامپ داره و معمولا عکاسهای ماهر ازش برای به دست آوردن عکسهای پر‌نور استعمال میکنند.
یکی فروشنده های آنلاین رو وبلاگش نوشته بود که تعریف محصول ها بایستی کوتاه باشه و در عین هم اکنون به اندازه کافی جزئیات جذاب اعتنا داشته باشه تا بتونه مشتری رو به خرید راغب کنه. همت فرمایید از صفت ها و عبارتهایی استعمال فرمایید که دقت مشتری رو جل کنه و مکان متعددی هم نگیره. اگه دوست داشتید، ضمن تایپ کردن بها، بعدها مال، کاربردها و بقیه خصوصیت های فرآورده رو هم بنویسید.
۰ ۰

آموزش طراحی سایت از طریق سایت های آموزش طراحی وب سایت

از لحاظ مخلوق که از سال 1381 تا کنون سئو در مشهد در مورد رایا پارس طراحی وب سایت ahrefs سرگرم شغل هستم شایسته ترین طریق همین شیوه است چون مطالب تارنما ها معمولا بروز میباشند و در وبسایت ها می‌توانید واپسین تکنولوژی ها را در مورد اینترنت بیابید و همینطور دسترسی آن بی آلایش و بدون پول میباشد. برای این عمل می بایست وبسایت های آموزشی ساخت وب سایت را بیابید که ما یحتاج وجود ندارد این فعالیت را اجرا دهید چون عبد در زیر وب سایت های دارای اعتبار یادگرفتن طراحی وب به لهجه فارسی را برای شما لیست نموده ام. اما توصیه میکنم از تارنما های انگلیسی یادگرفتن طراحی وب به کار گیری کنید چون آن وب سایت ها معمولا بروزتر از وبسایت های فارسی می باشند و مطالب اثر گذار خیس و بدون نقص تری را در آنان یافت خواهید نمود.
لیست وبسایت های بدون‌پول فراگیری طراحی وب
فراگیری پیاده سازی اینترنت تارنما از اساس - نصیب اولیه
فراگیری طراحی سایت
فراگیری ساخت سایت | webtarget
یادگرفتن پیاده سازی اینترنت وب سایت|یادگرفتن طراحی وب سایت - یادگرفتن اپ نویسی
ITTutorial.ir | فراگیری پیاده سازی اینترنت تارنما ,فتوشاپ
پیاده سازی اینترنت - فراگیری پیاده سازی صفحه ها اینترنت
فراگیری طراحی وب سایت | ایجاد کرد اینترنت وب سایت مجانی - وبسایت ساز
یادگرفتن و طراحی وب
Webnology | مقر منحصر فراگیری ساخت سایت
فراگیری پیاده سازی تارنما: جمهوری اسلامی ایران میهن
وبسایتها | یادگرفتن جامع و تخصصی ساخت وب سایت
یادگرفتن طراحی وب سایت از روش کلاس های آموزشی
این گزینه را زیاد پیشنهاد نمی نمایم چون منجر می‌گردد شما در یادگیری های آجل خویش متعلق به معلم خویش باشید البته در‌حالتی که به هر جهت با دقت به روحیه خویش تشخیص می دهید میتوانید در کلاس های آموزشی دارای اعتبار کمپانی نمائید. این شغل را با پرس و جو از دوستان و آشنایان اعمال دهید. دارای اعتبار ترین موسسه آموزشی که من پیشنهاد می‌کنم کلاس های طراحی وب سایت مجتمع فنی طهران است.
۰ ۰

دریافت بک‌لینک از ادمین‌سایت

یکی طریق‌های اخذ بک‌پیوند موءثر، سئو در مشهد لینک رایا پارس و پیوند ahrefs دریافت کردن از لغت ها باطن نوشته‌ی علمی از اینترنت‌تارنما‌های با اعتبار میباشد. این‌شیوه که مدتی میباشد در رسانه‌ی ادمین وب سایت فعال گردیده، به شما این قابلیت را می دهد از مقاله ها پربازدید و با لغات کلیدی هدفمند بک‌پیوند فالو و همیشگی اخذ فرمائید.
برای نظارت تعرفه‌ها و هماهنگی به کاغذ‌ی تبلیغات در ادمین وبسایت رجوع‌کنید.
نکته قابل توجه خرید بک لینک و پیوند
خرید بک پیوند انبوه، میتواند جزء اصلی ترین ایرادات صاحبان تارنما‌ها باشد؛ چون گوگل به صحت قادر است میان محتواهای عالی و بی قیمت تفاوت قائل گردد و با تشخیص دادن محتوای بی قیمت در وبسایت، اصلا اذن ورود برگه یا این که اینترنت‌وبسایت را به حاصل رفیعتر نمی‌دهد، پس با ساخت محتوای مطلوب، قابلیت بک پیوند‌گیری به طور طبیعی بیشتر میباشد.
۰ ۰

آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

16. Minimize redirects
بعضی وقتها مورد نیاز میباشد که سئو در مشهد از رایا پارس ریدایرکت ahrefs یک مرورگر به مرورگر دیگر برای اپلیکشن خویش استعمال نمائید. دلایلی که ورژن های اینترنت نرم افزار از ریدایرکت استعمال می نمایند به گستردن ذیل میباشد:
برای علامت دادن شرایط جدیدی از منبع و اطلاعاتی که جابجا گردیده‌است.
مسیر کلیک ها وimpression (تعداد اکران تارنما شما در موتورهای کاوش) و مراجعه به صفحه ها ورودی
رزو و ذخیره سازی دامین های متفاوت، اذن برای user-friendly یا این که دامنه هایی با URL بی قیمت و کش اشتباه املایی و یا این که spell اشتباهی URL ها.
برای رابطه در بین قسمت های مختلفی از وبسایت و یا این که نرم افزار ها، پروتکل های گوناگون (HTTP - HTTPS)
می اقتدار خاطرنشان کرد که‌این قسمت یاری می نماید تا ریدایرکت های HTTP را از یک URL به URL دیگری برای کاهش از RTTs (Real-Time Technology Solutions) مازاد و صرف فرصت را برای یوزرها به دست‌کم برسانید.
Minimize request size .17
نگه داشتن کوکی ها و درخواست (Header) تیتر کوچکی که قابلیت پذیر میباشد، قادر است درخواست HTTP که متناسب با یک بسته واحد میباشد، را ضمانت نماید.
در وضعیت ایده آل، یک درخواست HTTP نباید بالاتر از 1 بسته برود.
درخواست تیتر HTTP مشمول مورد ها ذیل میگردد:
کوکی ها
شاخه های تهیه و تنظیم مروگر
منبع درخواست URL (شاخه های HOST)
مرجع URL
18. Optimize the order of styles and scripts
به جهت اینکه کد جاوا اسکریپت میتواند محتوا و طرح برگه ی اینترنت را تغییر و تحول دهد، ژرف اندیشی مرورگر برای رندر هر محتوایی که تگ های اسکریپت را تاهنگامیکه آن اسکریپت دانلود خواهد شد، تجزیه و اعمال و دنبال می نماید. این قسمت آرم دهنده ی : (فرمان طریق ی صحیح اسکریپت های داخلی و فرنگی برابر بهتری از دانلود ها و سرعت مجال رندر مرورگر را حاذق می سازد) میباشد.
19. Put CSS in the document head
تکان بلوک های باطن خطی استایل و متغیرهای (link) از قسمت body که نصیب head برای اجرای همت آن را بهبود می‌بخشد.
20. Serve resources from a consistent URL
برای به کارگیری و استعمال منابع URL مخصوص، از در میان بردن بایت های دانلود های تکراری و RTTs مازاد بسیار اساسی میباشد.
21. Serve scaled images
استفاده و استعمال از اندازه مطلوب تصاویر میتواند بایت بخش اعظمی از اطلاعات را ذخیره نماید و سبب ساز افزایش عملکرد برگه اینترنت، مخصوصا آن مجموعه از دستگاه های نادر توان مثل (گوشی) گردد.
22. Specify a cache validator
تمامی ی منابع استاتیک می بایست واپسین تغییرات یا این که ETag header داشته باشند، که‌این فرمان به مرورگرها اذن ی دسترسی بی نقص به cach را می‌دهد.
23. Combine images using CSS sprites
ادغام تصاویر به یک‌سری فولدر خرد تاجایی که به کار گیری از CSS spirites برای کاهش تعداد گردش و مکث در دانلود دیگر منابع ممکن میباشد، سبب به کاهش درخواست بالا و کاهش تعداد تک تک بایت های به وسیله کاغذ ی دانلو اینترنت می گردد.
24. Avoid CSS @import
به کار گیری از CSS@import در CSS فرنگی قادر است تعقل در طول مجال بار گذاری یک ورقه را ارتقاء دهد.
25. Prefer asynchronous resources
fetch کردن منابع ناهمگام (غیر به طور همزمان) بازدارنده از بسته شدن بار گذاری شیت می‌گردد.
26. Avoid a character set in the meta tag
این قسمت، پیکربندی کاراکتر مشخص و معلوم گردیده درمتا تگ را آرم می‌دهد. معین شدن پیکربندی کاراکتر در متاتگ، در نظر گرفتن دانلود در IE8 را غیر فعال می نماید. برای بهبود دانلود موازی منابع، جنبش پیکربندی کاراکتر به پیکربندی محتوای HTTP - یک نوعی ازپاسخگویی Header میباشد.
27.Specify a Vary: Accept-Encoding header
ایرادات (Bugs) در برخی پراکسی های همگانی ممکن میباشد به ورژن های فشرده ای از منابع خویش به سرویس کاربرانی که فشرده سازی را جانبداری نمی‌کنند، سبب گردد.
تایید رمز گذاری (encoding)، header را برای ذخیره پراکسی برای هر دو (فشرده و غیر فشرده) ورژن ای از منبع ارشادوراهنمایی می نماید.
همان گونه که وبسایت GTMetrix ویا (صورت بالا) مشاهده می‌نمایید 3 آیتم ی GRADE , TYPE, PRIORITY برای هر قسمت نشانه داده گردیده‌است و به راحتی می‌توانید تشخیص مرتبه، نوع و حتی برتری هر قسمت را تشخیص دهید.
۰ ۰

آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

Minimize request size .17
نگه داشتن کوکی ها و درخواست (Header) تیتر سئو در مشهد کوچکی رایا پارس که قابلیت ahrefs و امکان پذیر میباشد، قادر است درخواست HTTP که متناسب با یک بسته واحد میباشد، را ضمانت نماید.
در موقعیت ایده آل، یک درخواست HTTP نباید بالاتر از 1 بسته برود.
درخواست تیتر HTTP دربرگیرنده مورد ها ذیل میشود:
کوکی ها
شاخه های تهیه و تنظیم مروگر
منبع درخواست URL (شاخه های HOST)
مرجع URL
18. Optimize the order of styles and scripts
به جهت اینکه کد جاوا اسکریپت قادر است محتوا و طرح برگه ی اینترنت را تغییر و تحول دهد، مکث مرورگر برای رندر هر محتوایی که تگ های اسکریپت را تا‌وقتی‌که آن اسکریپت دانلود گردد، تجزیه و اعمال و دنبال می نماید. این نصیب علامت دهنده ی : (فرمان طرز ی صحیح اسکریپت های داخلی و فرنگی برابر بهتری از دانلود ها و سرعت مجال رندر مرورگر را حاذق می سازد) میباشد.
19. Put CSS in the document head
تکان بلوک های باطن خطی استایل و متغیرهای (link) از نصیب body که قسمت head برای اجرای کارایی آن را بهبود می‌بخشد.
20. Serve resources from a consistent URL
برای به کارگیری و استعمال منابع URL منحصربه‌فرد، از دربین بردن بایت های دانلود های تکراری و RTTs مازاد بسیار اساسی میباشد.
21. Serve scaled images
استعمال و به کارگیری از اندازه مطلوب تصاویر قادر است بایت اکثری از اطلاعات را ذخیره نماید و سبب ساز پیشرفت در عملکرد ورقه اینترنت، مخصوصا آن مجموعه از دستگاه های نادر اقتدار مثل (تلفن همراه) گردد.
22. Specify a cache validator
همگی ی منابع استاتیک می بایست واپسین تغییرات یا این که ETag header داشته باشند، که‌این فرمان به مرورگرها اذن ی دسترسی بی نقص به cach را می‌دهد.
23. Combine images using CSS sprites
ادغام تصاویر به یک‌سری فولدر خرد تاجایی که به کارگیری از CSS spirites برای کاهش تعداد گردش و ژرف اندیشی در دانلود دیگر منابع ممکن میباشد، باعث به کاهش درخواست بالا و کاهش تعداد مجموع بایت های بوسیله شیت ی دانلو اینترنت میشود.
24. Avoid CSS @import
به کار گیری از CSS@import در CSS فرنگی می‌تواند تانی در طول فرصت بار گذاری یک کاغذ را ارتقا دهد.
25. Prefer asynchronous resources
fetch کردن منابع ناهمگام (غیر هم‌زمان) بازدارنده از بسته شدن بارگذاری برگه می‌گردد.
26. Avoid a character set in the meta tag
این قسمت، پیکربندی کاراکتر مشخص و معلوم گردیده درمتا تگ را علامت میدهد. مشخص و معلوم شدن پیکربندی کاراکتر در متاتگ، در نظر گرفتن دانلود در IE8 را غیر فعال می نماید. برای بهبود دانلود موازی منابع، تکان پیکربندی کاراکتر به پیکربندی محتوای HTTP - یک نوعی ازپاسخگویی Header میباشد.
27.Specify a Vary: Accept-Encoding header
اشتباهات (Bugs) در برخی پراکسی های همگانی ممکن میباشد به ورژن های فشرده ای از منابع خویش به سرویس کاربرانی که فشرده سازی را جانبداری نمیکنند، سبب ساز گردد.
تایید رمزنگاری (encoding)، header را برای ذخیره پراکسی برای هر دو (فشرده و غیر فشرده) ورژن ای از منبع موعظه می نماید.
همانگونه که وبسایت GTMetrix ویا (صورت بالا) مشاهده مینمایید 3 آیتم ی GRADE , TYPE, PRIORITY برای هر قسمت نشانه داده شد‌ه‌است و به راحتی میتوانید تشخیص مرتبه، نوع و حتی برتری هر قسمت را تشخیص دهید.
۰ ۰

در کدام قسمت از سایت امکان استفاده از اسکیما وجود دارد؟

معمولا موتورهای کاوش بعضی سئو در مشهد داده‌های رایا پارس جان دار در ahrefs وب سایت را به‌راحتی تشخیص نمی‌دهند. یک کدام از این مورد ها فرصت و تاریخ میباشد. چون فرمت تاریخ‌ها متعدد میباشند. به همین خیال و خاطر برای اینکه یک موتور کاوش فهم نماید که یک روی داد مرتبط با چه هنگامی میباشد، سئوکاران از علامت‎گذاری Event برای اکران روی داد موردنظر استعمال می‌نمایند. داده‌های دیگری نیز وجود دارا‌هستند که در‌حالتی که با قواعد اسکیما نماد‌گذاری گردیده باشند به‌آسانی به وسیله موتورهای کاوش شناسایی میگردند. داده‌هایی مثل تالیف کننده، عکس‌های وبسایت، واپسین دستکاری جاری ساختن‌گردیده، روی داد، اکران متاع، معرفی فرد، تیتر برگه، تاریخ تکثیر، فرمت شیت و ... . مورد ها بسیارِ دیگری نیز وجود دارا هستند که برای آشنایی آنها می توانید به اینترنت‌وب سایت Schema.org رمز بزنید و با کدهای بیشتری هم آشنا گردید.
چه طور از Schema Markup بر روی تارنما خویش استعمال کنیم؟
حالا بعداز شعور آرم‌گذاری Schema توضیح می دهیم که چه گونه از Schema Markup استعمال کنیم. به این ترتیب فرآیند تحت را دنبال فرمایید:
1- به راهنمای گوگل (Google's Structured Data Markup Helper) با لینک و پیوند https://www.google.com/webmasters/markup-helper/u/0/ بروید.
2- نوع اطلاعاتی که شما تمایل به علامت‌گذاری دارید را تعیین فرمایید؛ در اینجا آیتم‌های مختلفی لیست گردیده است، اما این لیست بی نقص وجود ندارد. در نمونه پایین تیک نوشته‌علمی زده شد‌ه‌است که یک کدام از رایج‌ترین گونه های محتوا می باشد.
3- بعد از آن در فریم، URL ورقه یا این که نوشته‌ی‌علمی‌ای که می خواهید آرم‌گذاری فرمائید قرار (paste) دهید؛ در حالتی‌که شما فقط HTML دارید شما می توانید به مکان آن قرار (paste) دهید. آن‌گاه start tagging را کلیک فرمائید.
شیت در ابزار نماد‌گذاری لود گردد و شما با یک فضای کاری برای مرحله آتی نشان‌گذاری و قسمت‌های تگ گذاری رو به رو خواهید شد. شما شیت تارنما خویش را در سمت چپ و گزینه‌های دیتا را در سمت راست مشاهده میکنید.
4- هایلایت فرمائید و نوع عناصری را که می خواهید نماد‌گذاری فرمایید گزینش فرمائید؛
از آنجایی که بخشی از محتوا نوشته‌ی‌علمی‌ای از وبسایت Kissmetrics میباشد ما قصد داریم اسم نوشته‌ی‌علمی را به مراد علامت گذاری «اسم» هایلایت کنیم. بعد از نقطه پایان هایلایت Name را از tool گزینش می کنیم.
وقتی که Name را گزینش کردیم این ابزار به گزینه دیتا در سمت راست اضافه می گردد.
5- ادامه افزودن نصیب‌های متبوع برای آرم‌گذاری؛
از لیست گزینه‌های دیتا مانند راهنما به کارگیری فرمائید و قسمت‌های دیگری در نوشته‌ی‌علمی را که میخواهید آنان را به لیست نشان‌گذاری اضافه نمایید هایلایت نمائید. شما احتمالا کار کشته نخواهید بود که هر گزینه در لیست را تگ نمائید. صرفا مواقعی که شما مجاز می‌باشید اضافه میگردد. به عبارت دیگر هر مورد از ساختارهای مو جود در وبسایت schema.org بایستی متناسب با نوع تارنما به عمل برده خواهد شد و به کارگیری بی‌جا از آن ها سبب ساز میشود گوگل مرتبه‌بندی شمارا در نتیجه ها نشانه ندهد.
6- تولید HTML؛
وقتی که علامت‌گذاری شما نقطه نهایی یافت بر روی Create HTML کلیک فرمایید.
به‌دنبال شما خواهید رویت کرد که HTML شیت شما با میکرودیتای مرتبط در نقطه‌ای که تعیین کردید قرار داده میگردد.
7- Schema Markup را به ورقه تارنما خویش اضافه فرمایید؛
بعد به سیستم مدیر محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) خویش بروید و قطعات خرد هایلایت گردیده را در محل‌های مطلوب اضافه نمایید. نشانگرهای رنگ زرد را در نوار پیمایش (scrollbar) برای یافتن کد Schema Markup پیدا نمائید.
یک شیوه جایگزین بی آلایش دانلود فولدر HTML به صورت اتوماتیک هست و آنگاه نسخه برداری و قرار دادن آن (paste) در سیستم مدیر محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) میباشد.
زمانیکه شما بر روی Finish کلیک میکنید برای شما تعدادی از پروسه آینده اکران داده می‌گردد که بر روی Continue کلیک فرمائید.
8- از ابزار Structured Data Testing برای ارزیابی کردن صحت شیوه نامه‌های داده گردیده به کار گیری نمایید؛
به مکان تجزیه و محاسبه شیت اینترنت منتشر گردیده، قصد داریم کدی را نظارت کنیم که ساخت‌و‌ساز گردیده و یا این که دانلود کردیم.
زمانی که کد قرار داده می گردد (paste)، کلیک بر روی Preview میکنیم. ابزار Testing به ما علامت میدهد که چه نوشته‌علمی‌ای در حاصل برگه موتور کاوش مشابه خواهد بود.
خلال این می‌اقتدار هر عنصر علامت‌گذاری دیگری که اضافه گردیده را رسیدگی کرد.
در صورتیکه موردنیاز بود، می‌اقتدار به صورت بدون واسطه HTML را در ابزار Testing به مراد آپ دیت رسانی Schema و پپش اکران نتیجه ها مجدد دستکاری کرد.
۰ ۰

ایندکس گوگل چیست؟

گوگل با یاری روبات های سئو در مشهد خویش رایا پارس صفحه ها ahrefs وب سایت را تحقیق میکند و آن ها را ایندکس یا این که شاخص میکند. درصورتی که برگه ای بوسیله گوگل ایندکس نشده باشد در نتیجه ها کاوش هم اکران داده نمی‌شود. برای seo کاران و تمامی مالکان وبسایت اصلی میباشد که مجموع صفحه های سایتشان در گوگل شناخته شوند، در اینترنت وقتی که از ایندکس شدن سخن می‌کنیم می خواهیم که تمام صفحه ها وبسایت مان در گوگل ایندکس شوند. در حالتی‌که به خوا هیم به تعریف و تمجید پیش از ایندکس برگردیم به مداقه وبسایت مپ ها در ایندکس شدن صفحه های میرسیم. وبسایت مپ ها برای روبات های گوگل انتخاب می نمایند که کدام صفحه ها به کدام صفحه های رابطه دارا‌هستند. گاهی خلل ایندکس نشدن یک کاغذ صرفا به‌این عامل میباشد که‌این شیت به هیچ شیت ای در تارنما مرتبط وجود ندارد و گوگل نمیتواند رابطه آن را با بقیه صفحه ها تشخیص دهد. به این ترتیب هنگام ساخت گروه بندی ها و تولید نقشه تارنما بدین نکته اعتنا نمائید که کدام صفحه ها گروه بندی مهم شما میباشند و کدام صفحه ها تحت گروه ای از گروه بندی اساسی می‌باشند.
۰ ۰

تصاویر را با ویژگی‌های ALT بهینه کنید

سئوی داخلی سئو در مشهد (On-page رایا پارس بهینه سازی) ahrefs دربرگیرنده سایتی با قابلیت و امکان خزش بیشتر (more crawlable) برای موتورهای کاوش میباشد. شما ممکن میباشد توانا به اجرا سهل و آسان‌خیس این شغل با محتوای متن باشید ولی با تصاویر ماجرا گوناگون میباشد. موتورهای کاوش نمی‌توانند تصاویر را بخوانند و نمی‌توانند آن‌ها را بفهمند. بدین ترتیب کارکشته نخواهند بود محتوای تصویر شما‌را کراول نمایند مگر اینکه دربرگیرنده خصوصیت‌های ALT باشد. Alt مخفف Alternative Text میباشد و اینها تگ‌های متن alt می باشند جاییکه شما تعریف میکنید آنچه که تصویر میباشد و مشتمل بر چه عبارات کلیدی مرتبط میباشد. به عبارت دیگر به خزنده‌ها امداد می‌نماید تا تصاویری که برای موتورهای کاوش غیر قابل فهم می باشند را بفهمند.
برای سئوی محلی بایستی مشتمل بر شهر/محل/منطقه هدفی باشید که در حین خصوصیت‌های ALT ساخت و ساز کرده‌اید. این دستور به موتورهای کاوش یاری خواهد کرد که تصویر را با جای جغرافیایی مربوطه رابطه دهند. نمونه تصویر ذیل مثال‌ای از تگ alt از سرویس ها استخر هست
۰ ۰

آنالیز رقبا در سئو سایت

این مرحله به شما یاری می‌نماید تا با استخراج ایده‌های سئو در مشهد عالی و پاره ای تغییر‌و تحول در طرز‌هایی که رقبا از آن به کارگیری می‌نمایند بتوانید مشتریان را به سمت خویش هدایت نمایید. همگی استخراج و شغل های آنلاین برای توفیق خویش می بایست بدین مرحله اعتنا نمایند و برای اینکار بایستی به ویژه سایت‌های دیرین و دارای اعتبار را به اعتنا تحقیق نمایند؛ به این دلیل‌که آن ها ایده‌های جذابی را ایفا کرده‌اند که بازدهی خیر و خوبی داشته میباشد. بخش اعظمی از متخصصان seo این مرحله را رد می گردند و مستقیما به سراغ مرحله بعد از آن میروند. آری در حالتی که شما مبانی بهینه سازی را نمی‌دانید، همینطور فاکتورهای سکو‌بندی و نیز به چه شکل گوگل به صورت ظریف درجه‌بندی صفحه ها اینترنت را انتخاب می‌نماید؛ تحقیق ظریف و بررسی تارنما مراحل مشکلی میباشد.
۰ ۰