ایجاد تیمی برای تولید محتوا

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ایجاد تیمی برای تولید محتوا


هر استراتژی محتوا نیاز به دسته بازاریابی محتوا جهت انجام دارااست. استحصال و شغل های خرد‌خیس ممکن میباشد سئو در مشهد این عمل را برون‌سپاری نمایند، البته استحصال و شغل های گرانقدر مستلزم ساخت و ساز تیمی از متخصصین محتوا می باشند. اکثر اوقات مجموعه‌های بازاریابی محتوا متشکل از یک قسمت استراتژیست محتوا، ویراستار و منتشرکننده محتوا میباشد. فارغ از وجود هر یک کدام از نصیب‌ها، عملکرد‌های شما در ساخت‌و‌ساز محتوا به فیض خیر نخواهد رسید.

تشکیل داد محتوای جالب، باکیفیت برای مخاطبین شما فعالیت یک‌نفره‌ای وجود ندارد. روند ایجاد محتوا خوب میباشد در دستان تیمی باشد که هرکدام از اشخاص بر روی شغل تخصصی خویش تمرکز نماید. گزینش اینکه دسته شما در کجا کار نمایند خیلی اصلی وجود ندارد. اساسی این میباشد که از کل مهارت‌های موردنیاز در پروسه ساخت محتوا یک نفر دارنده آن مهارت در دسته وجود داشته باشد.

ابزارهای ایجاد محتوا
با اینکه یک سیستم مدیر محتوا به شما اذن مدیر محتوایتان را میدهد، البته در ساخت‌و‌ساز آن نقشی ندارد. اینجاست که ابزارهای ایجاد محتوا به کمکتان میایند. این ابزارهای برای اشخاصی که دست‌فقط می باشند بسیار گرانبها میباشد. این ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا به شما امداد می‌نمایند تا جداگانه از فرمت محتوا، در‌این فعالیت حرفه ای‌خیس به لحاظ برسید.

Canva به شما یاری می‌نماید تا پباده سازی‌های زیبایی برای هر نوع پلتفرم بسازید. از کانال‌های اجتماعی گرفته تا عکس و اینفوگرافیک، این ابزار شما‌را فقط نخواهد گذاشت. این ابزار دارنده پوسته‌های زیبایی میباشد که می توانید رنگ‌ها، تصاویر، متون و غیره را به‌مجانی سفارشی‌سازی فرمایید.

Giphy دارنده پوشه‌های gif فراوانی میباشد. امروزه فولدر‌های gif و ایموجی‌ها به‌کلی بر روی پیوندها ما تأثیر نهاده‌اند و روشی قابل تایید در ارائه محتوا میباشند. ابزار Giphy دارنده میلیون‌ها Gif از پیش مهیا میباشد.

Vidyard یک پلتفرم میزبانی از کلیپ میباشد که برای بازاریابان دیجیتال تاسیس شده است. این ابزار به شما قابلیت و امکان سفارشی‌سازی کلیپ با اضافه نمودن زیرنویس، دکمه‌های قابل کلیک و غیره را می دهد. همینطور دارنده خصوصیت‌هایی در مورد seo نیز میباشد.

SurveyMonkey پلتفرم تشکیل داد نظرسنجی می باشد. البته چرا به اینگونه چیزی نیاز داریم؟ بازاریابی عالی میداند که به کارگیری از فیدبک‌های مشتریان در کمپین‌های چیره بازاریابی امری حیاتی میباشد.

MakeMyPersona به شما در اخلاق شخصیت خریداران یاری می‌نماید. از خروجی این ابزار می‌اقتدار در پروسه ساخت‌و‌ساز محتوا بهره برد.

Anchor ابزار ایجاد کرد پادکست برای آماتورها میباشد. این ابزار بدون پول بوده و به شما اذن ضبط و ذخیره‌سازی بی‌غایت پادکست را می دهد. همینطور می توانید پادکست‌های تنظیم گردیده را در بقیه پلتفرم‌ها هم لود نمایید.

Blog Ideas Generator ابزاری میباشد که در ایده‌پردازی و یافتن موضوعات به شما یاری می‌نماید.

Headline Analyzer به شما امداد می‌نماید تا عنوان ها قابل قبولی برای محتوای خویش تعیین نمائید.

Knowledge Bank یک پوسته قابل سفارشی‌سازی میباشد که شما میتوانید از آن برای عده‌آوری و ذخیره‌سازی اشکال داده‌ها برای محتواهایی که قرار میباشد در بعدی ایجاد شوند به کار گیری فرمائید.

Grammarly ابزاری برای پژوهش گرامر و امر زبانی محتوا میباشد.

Remove.bg ابزاری میباشد که میتوانید پس‌موضوع تصاویر را با به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی تمیز فرمائید.

Piktochart به کسانی که مهارتی در پباده سازی ندارند امداد می‌نماید تا اینفوگرافیک‌های قشنگ و ماهر ساخت و ساز نمایند.

Unsplash اینترنت‌سایتی میباشد که دارنده کتابخانه بزرگی از تصاویر دست دوم و بدون‌پول میباشد.

Audacity ابزاری میباشد که میتوانید به ضبط صدای خویش جهت استعمال به‌تیتر پادکست بپردازید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.