آرشیو اردیبهشت ماه 1401

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ترفند های تولید محتوا به شکل تخصصی

یک کدام از نکات اساسی در ساخت و ساز سئو در مشهد محتوای تخصصی استعمال از عبارات کلیدی تخصصی میباشد. شما بایستی مبتنی بر محتوایی که می‌خواهید ساخت‌و‌ساز فرمائید بایستی از کلمه ها مطلوب که در آن مسئله کاربرد دارا‌هستند به کارگیری نمائید.
به کار گیری از یک تیتر مطلوب در ایجاد محتوای تخصصی بسیار اصلی میباشد. تعیین مدبرانه عنا وین از جالب ترین و شایسته ترین کارهایی میباشد که اشخاص آفریننده محتوا بایستی جاری ساختن دهند. به کارگیری از لغت ها غلط و نامربوط سبب می‌گردد که استفاده کننده به محتوا توجهی نداشته و خیلی زود اعتبار محتوا کاهش پیدا نماید.
اعتنا به نیاز استفاده کننده نیز یک یاز کلیدی ترین مفاد در موضوع ساخت محتوا
تخصصی میباشد و این به‌این مفهوم میباشد که شما بایستی نیازهای یوزرها و مخاطبان خویش را نیز پژوهش نمایید و بعد مبادرت به ساخت محتوا فرمائید. مخاطبان و یوزرها شما کسانی می باشند که باری خریدن داده ها تخصصی مبادرت به گشت و گذار در وب می نمایند. اکنون درصورتی که تارنما شما داده ها قابل قبولی یا این که ما یحتاج آنها‌را در مشت آن ها قرار ندهد خیلی سریع از تارنما شما بیرون گردیده و ممکن میباشد دیگر به وبسایت شما مراجعه نکنند.
یک کدام از دیگر از مواقعی که در ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی بایستی به آن توجه فرمایید نظارت وبسایت های حریف استیو ممکن میباشد در تجارت و سرویس ها شما اشخاص و دسته های دیگری نیز وجود داشته باشند. شما می بایست وبسایت های رقبا را نیز نظارت و رصد نمائید تا راجع به استراتژی های ساخت محتوایی ان ها داده ها ما یحتاج را استحصال فرمائید. شما با این عمل میتوانید در امر معدود و کاستی های خویش داده ها کافی را به دست آورده و از آن در زمینه‌ی ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی (Generate compelling content) و کاربر پسند به کارگیری فرمائید.
نکته درباره ی ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی این میباشد که مشابه به سایرافراد نباشید. شما می بایست مدل و طریق ساخت‌و‌ساز محتوای خویش را پیدا کرده و تلاش فرمائید نسبت به سایر افراد مختلف بنویسید. برای ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی طرق متعددی وجود داراست. شما می توانید بخشی از تست و ها و درس‌ها و نکات را به طور ویدئویی با کسی تهیه و تنظیم کرده و در مشت مخاطبان خویش قرار دهید. ذکر خویش را صمیمی خیس کرده و همت فرمائید محتوای خویش را کم آب و بی روح ننویسید.
۰ ۰

نکات مهم روانشناسی رنگ در بازاریابی محتوا

رنگ ها می بایست در مکان صحیح قرار گیرند
این به‌این معناست که به کارگیری غلط از این رنگ ها میتواند فیض سئو در مشهد معکوس داشته باشد و سبب جراحت دیدن مارک شما خواهد شد. نوشته هایی که به جهت تداخل رنگ ها خوانده نمی‌شوند و پیام و مفاهیمی که به صحت منتقل نمیشود صرفا بخشی از زخم های به کار گیری خطا از رنگ ها می باشند. سود این عمل این میگردد که یوزرها نتوانند به خیر با محتوای شما رابطه برقرار نمایند. همین دستور سبب ساز میشد که محتوای شما حتی در صورتی‌که از حیث محتوایی و بازاریابی شایسته ترین باشد هدر برود.
رنگ ها بایستی در طی صحیح در محتوا به کار گیری شوند
رنگ ها بایستی در طول صحیح به کار گیری شوند. لینک و پیوند های رنگی و نوشته های رنگی می بایست هنگامی که اثر گذار می‌باشند استعمال شوند. کلمه ها رنگی که در حین های نامناسب روی تصویر نمایش داده میشود جز کوچک کردن اعصاب و روان استفاده کننده اثر دیگری ندارند. این فعالیت سبب میشود که استفاده کننده و استفاده کننده خیلی زود از محتوای بازاریابی شما زده گردیده و محتوا و تارنما شما‌را شکاف نماید.
رنگ ها می بایست بر طبق نوع استفاده کننده گزینش شوند
شما می بایست در هنگام ایجاد محتوا
برای بازاریابی خویش استفاده کننده های خویش را بشناسید قرار دادن رنگ های زنانه براری محتوایی که کاربر آن‌ها مردان می باشند جذابیتی برای آقایان ندارد. شما بایستی به نوع استفاده کننده خویش توجه فرمائید و محتوا را مبتنی بر نوع کاربر و نیاز استفاده کننده ساخت نمائید. به همین ادله هم بایستی از رنگ های صحیح و موردنیاز استفاده کننده استعمال نمایید. رنگی که با ذوق و سلیقه کاربر و یا این که مخاطبان محتوای شما جور باشد میتواند اثر متعددی روی بازاریابی محتوای شما بگذارد.
رنگ ها بایستی بر طبق نوع محتوا و غرض محتوا ساخت‌و‌ساز شوند
غرض شما از ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوا فروش کالا و سرویس ها میباشد. شما بایستی نوع محتوا را به خیر تعیین کرده و از رنگ صحیح به کار گیری فرمائید. این نکته را بایستی به خاطر داشته باشید که برای کالاهای گران قیمت بایستی از رنگ های طلایی و مشکلی به کار گیری نمائید. این در معنای گران قیمت بودن کالای شما میباشد البته آیا به کار گیری از این رنگ ها برای یک خودکار تراش هم قابل قبول میباشد؟ پس می بایست اعتنا داشته باشید که در روانشناسی رنگ در بازاریابی محتوا یک کدام از مهمتریننکات نوع محتوا و مقصود شما از ساخت‌و‌ساز محتوا و معرفی جنس میباشد.
۰ ۰

محتوای راهنمای کاربر

روش فعالیت و محتواهای پرطرفدار آموزشی شبیه پست‌های زمانبر سئو در مشهد دوران وب لاگ میباشد که عمیقا درباره‌ی کیفیت اجرا هر کاری از استحصال به وظیفه تا ساختن چیزهای دیگر و مورد ها دیگر بسیار عمیق می‌باشند. ماهیت ظریف فراگیری شما به مخاطبان و صنعت شما بستگی داراست، ولی این نوع محتواهای پرطرفدار برای اشتراک تخصص، اتکا سازی و پرورش لیست‌های پست الکترونیک بسیار مطلوب میباشد.
ایجاد محتوا راهنمای استفاده کننده
به هنگامایجاد ساخت‌و‌ساز محتوا راهنمای استفاده کننده، بایستی از نگاه نوشتاری، بسیار اعتنا نمائید تا مخاطب تماما، متوجه خواسته شما گردد.به هنگام ساخت راهنمای مخاطب، شما بایستی امور را به صدق تقسیم فرمائید و یک راهنمای مخاطب، مستلزم اینفوگرافیک، نمودارهای مایحتاج، اسکرین شات و بقیه عنصرها باشد.
در شکل بایستگی، نیاز میباشد که قدم به قدم یک شغل را با تمرکز توضیح دهید.در شکل بایستگی، فراموش نکنید که لیستی از مواد مایحتاج را وارد نمائید و مطمئن گردید که تک تک داده ها خوانند‌گان را چهت نیل به غرض خویش کاملا رسیدگی می کنید.
7. مطالعات موردی
مطالعات موردی، طریق بسیار خیر و خوبی برای ساخت موضوعی میباشد که میخواهید آن را مطرح نمایید. ممکن میباشد شما بخواهید از اشتباهات یوزرها، استعمال‌های ما یحتاج را ببرید و بعد برای خطاها یوزرها، یک چاره پیدا نمائید و یا این که معضل‌هایی که مخاطبین با آن روبرو می باشند را به طور درست جواب دهید تا از سرویس ها شما، رضایت حداکثری را داشته باشند.
یکی دلایلی که محتواهای پرطرفدار برای وب سایت بسیار دارای اهمیت می باشند، این میباشد که‌این نوع محتواها، به خیر و خوبی بیان کنده کار کشته بودن بیزنس شما، اسم تجاری و نشانه دادن تولید ها شما می‌باشند و با به کار گیری از ساخت و ساز محتواهای پرطرفدار، میتوانید ارتباط خویش و مخاطبین را تقویت نمائید.
شایسته ترین طریق‌های ساخت و ساز محتوا تحقیق موردی
برای اینکه یک تحقیق موردی مطلوب را در پیش بگیرید، می توانید از عده بندی اشتباهات یوزرها آغاز فرمایید و در مرحله آن‌گاه، با ارائه نمونه‌های عملی و مرحله به مرحله که دیده اندازها میتوانند برای تکرار فرآیند استعمال نمایند، به چاره آن بپردازید. در نقطه نهایی، با تاکید بر کیفیت حل اشتباهات و بهبود معاش مشتری، خلاصه ای از حاصل مشتری خویش را با استعمال از محصول ها یا این که سرویس ها خویش ارائه دهید.
برای جالب و قابل به کارگیری بودن مطالب، بیشتر از آنکه یک تحقیق موردی باشد، تحت عنوان یک ماجرا توفیق در زمینه ی آن تصور کنید و روی کیفیت و چرایی ماجرا تمرکز نمایید. عاقبت، ارائه فیض ای را که مشمول CTA کارکشته میباشد فراموش نکنید.
سرگرم کردن مخاطبان
محتواهای پرطرفدار روشی میباشد برای ارائه داده ها، مشغول کردن مخاطبان، ساخت‌و‌ساز ترافیک، استارت مکالمه و در غیر این شکل با مشتریان و دیده اندازها به طور آنلاین، نمی‌اقتدار به توفیق رسید.
بدین ترتیب گزینش نوع مطلوب محتواهای پرطرفدار برای مشاغل و مخاطبان میتواند استراتژی محتوای شما‌را به سطح بالاتری برساند و به شما در حصول به اهدافی که می خواهید برسید یاری دهد.
این 7 نوع محتوا از دوست داستنی ترین محتواهای پرطرفدار در سراسر اینترنت میباشند و با استعمال از شایسته ترین طرز‌های مذکور در اینجا، شما میتوانید محتواهای پرطرفدار مرتبه یک ساخت‌و‌ساز نمائید که اشتراک گذاری را جلب می‌نماید.
۰ ۰

خاص باشید و از مثال‌های واقعی استفاده کنید

یک طرز معمول که اکثر زمان ها در بلاگ‌ها چشم میشود این سئو در مشهد میباشد که آنها اکثر اوقات به روشی تماما همگانی نوشته میشوند. اگرچه بهتر میباشد که بعضی وقتها برای دسترسی به خواننده‌گان بالای قیف مورد ها مهم ساخت فرمائید، همینطور بیان نمونه‌های دقیقتر، برای افرادی که ذیل خیس از قیف می‌باشند و از این نوع رغبت دارا‌هستند نیز اساسی میباشد.
هنگامی توضیح چیزی را تک تک کردید، می توانید یک نمونه حقیقی و واقعی ارائه دهید تا به آن ها یاری دهد بفهمند چه طور می‌قدرت از این علم بهره مند شد. این گزینه، فرصتی را برای شما آماده می‌نماید تا تخصص و تجربیات صنعت خویش را در آن موضوع خاص و روش تحقیق به بحران‌های فرآیندهای خویش یا این که حل خطاها مشتریان به اکران بگذارید.
از زاویه دیگری به محتوای آموزشی مجاورت گردید.
چیزی را به استفاده کننده بدهید که انتظار ندارند. وقتی که اشخاص در جستجوی آنلاین میباشند تا درباره موضوعی خاص داده ها استحصال نمایند، ناچار می شوند با بخش اعظمی از محتوای آموزشی شبیه روبرو شوند.
برای اینکه از دریای تشابه متمایز گردید، عضله‌ها ابداع را خم نمایید، فارغ حد معمول تصور کنید و برخی از سوالاتی را که ممکن میباشد بپرسند، پیش گویی فرمایید.
۰ ۰

معرفی ابزار هاب اسپات

گزارش ورقه ها همینطور شبکه‌هایی را نشانه میدهد که هدف ها را مقصود سئو در مشهد قرار میدهند و از آن عبور می‌نمایند و همینطور اینکه کدام یک از آن ها بایستی مجدد پژوهش شوند یا این که در آنان تجدید حیث گردد، این نگرش مورد نیاز را برای اختصاص اثر گذار دارایی شما آماده می‌نماید.
امکانات ساخت‌و‌ساز محتوا HubSpot با پوسته‌های پیش فرض، قشنگ و قابل تهیه برای اکران داده‌های شما ساخته شده است.
داده‌های منحصر
تولیدکننده گزارش‌های سفارشی دسترسی به داده‌های شما‌را در یک جای مشتمل بر تماس، کمپانی، معامله، پست الکترونیک بازاریابی، برگه فرود و داده‌های تعامل بلاگ آماده می‌نماید. شی ءها سفارشی داده‌های اختصاصی بیزنس شمارا تصویب می‌نمایند و آن‌ها را با CRM، داده‌های سفارشی از جمله داده‌های موجودی و داده‌های تماس مخلوط می‌نمایند تا بتوانید قسمت‌هایی تولید نمائید و گزارش‌ها، کمپین‌ها و گردش شغل های سفارشی ساخت و ساز نمایید.
۰ ۰

ساخت دوره‌های آموزشی طولانی برای کسب درآمد بیشتر؟

اینکه بدانید محتوای آموزشی چیست و چه طور می‌قدرت آن را خیلی سئو در مشهد عالی تشکیل داد، بسیار خوب میباشد. بخش اعظمی از سازندگان محتوای آموزشی فکر میکنند که در حالتی که یک محتوای آموزشی وقت گیر را تولید نمایند، میتوانند با ارزش بیشتر به فروش برسانند و یااینکه کاربر رضایت بیشتری از این فعالیت داراست. بلکه رمز رضایت استفاده کننده این میباشد که در کمترین فرصت ممکن چیزی از نوشته‌علمی / مطالب شما خاطر بگیرد.
زمان آموزشی
مثلا، عصر‌های آموزشی اپلیکیشن نویسی وجود دارااست که بیشتراز 50 ساعت میباشد. البته به حیث شما، آیا 50 ساعت کافی میباشد؟ 50 ساعت حقیقتا طاقت انسان را راز میبرد!نهایتا 15 الی 20 ساعت، برای این زمان آموزشی کافی میباشد، قرار وجود ندارد که شما تا ابد با کاربر یار و همدم باشید.
هیچ کسی قرار وجود ندارد تا با دیدن یک عصر آموزشی، تبدیل به یک شخص حرفه‌ای و حرفه‌ای خواهد شد، بلکه مسیر ماهر شدن را خاطر میگیرند.پس اعتنا نمائید که نیاز میباشد تا محتوای آموزشی را بی آلایش و کوتاه در لحاظ بگیریم.
۰ ۰

ساخت انواع عنوان مقاله

به دلیل آنکه دوست دارااست تا بداند آن 5 طریق برای سئو در مشهد رفع جوش، مشتمل بر چه مواقعی میباشد تا آن را آزمون نماید.
ما گونه های تیتر نوشته‌ی‌علمی داریم. شما میتوانید برای مخاطبین خویش مبادرت به ایجاد کرد تیتر نوشته‌ی علمی جوک نمائید، می توانید مبادرت به تشکیل داد تیتر خبری، سیاسی، اقتصادی، دستوری و... نمایید.
در واقع، همان گونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی بیان شد، نیاز میباشد تا در صدر مبادرت به شناسایی مخاطبین خویش با به کار گیری از ابزارهایی که در چنگ دارید فرمایید.
بعد از مبادرت این عمل، شما خواهید توانست تا مبادرت به تشکیل داد اشکال تیتر نوشته‌علمی برای حالات متعدد نمائید.
چرا بایستی تیتر نوشته ی علمی شوخی ساخت‌و‌ساز کرد؟
خواسته از تیتر جوک، این وجود ندارد که یک مزاح را در تیتر خویش بیان فرمائید. بلکه می بایست به نحوی با استفاده کننده خویش کلام فرمایید که شم نماید وبسایت شما بروز میباشد.
بگذارید تا خوب بیان کنیم. مطمئنا شما تاکنون، اصطلاحات اینستاگرامی، توییتری و یا این که دیگر شبکات اجتماعی را بسیار زیاد شنیده اید. از این جهت، وقتی که شما مبادرت به استعمال از اصطلاحات اینترنتی می کنید، نشانه می‌دهید که بیزنس شما بروز میباشد و با جوان ها و یا این که عالی میباشد بگوییم که برای عده ای که بیشتر وقت خویش را در وب می گذرانند، بسیار بهتر رابطه برقرار می‌نماید.
۰ ۰

پنج هزینه پنهان که در بازاریابی محتوا

1. ممیزی محتوا
سوای داشتن یک استراتژی در ارتباط با ممیزی محتوا ، سئو در مشهد بازاریابی محتوا فرآیندی بر طبق در نظر گرفتن و گمان خواهد بود. شما می بایست شعور صحت از نیاز های کاربر غرض خویش داشته باشید و بتوانید برخورد آنان را نسبت به محتوایی که ساخت و ساز نموده اید، بسنجید. این استراتژی به شما امداد می نماید تا محتوایی متناسب با ذائقه یوزرها ارائه داده و استراتژی هایی که به شما در کسب به هدف ها استحصال و کارتان یاری می نمایند به صدق تهیه و تنظیم فرمایید.
Google Analytics یک کدام از ابزار هایی میباشد که به طور بدون پول به وسیله گوگل ارائه گردیده است یک جای بهتر برای استارت بازاریابی محتوا میباشد. این ابزار اطلاعاتی بسیار دقیقی از داده های عددی بازدیدکنندگان، محل حضورشان، نوع مرورگری که به کارگیری می نمایند و حتی وضوح تصویر ورقه نمایشی که با آن در هم اکنون تماشای محتوای شما می‌باشند را در دست اینترنت مستران و بازاریابان دیجیتال قرار می‌دهد. البته در هر شکل یک تصویر بی نقص از بازدیدکنندگان وب سایت به شما نمی دهد.
عالی میباشد از ابزار هایی به کارگیری نمایید که داده ها بیشتری درباره ی خلق استفاده کننده غرض شما ، در باطن و سوا تارنما شما مهیا می نماید.
در اینجا به معرفی دو ابزار کاربردی در بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم:
• Hotjar (با هزینه ماهانه 89 دلار) : این ابزار به شما نماد می‌دهد بازدید کنندگان در چه جای هایی از شیت کلیک می نمایند و نشانگر خویش را به چه نصیب هایی از صفحه ها اینترنت شما منتقل می نمایند.
• Crazy Egg (با هزینه ماهانه9 دلار) ، که با استعمال از نقشه های حرارتی، جای هایی را که بازدیدکنندگان بیشترین مجال را برای کاوش سپری کرده اند را اکران می‌دهند. در واقع با به کارگیری از Crazy Egg میتوانید اخلاق و رفتار مخاطبان را بررسی نمایید
شاید تصمیم بگیرید که در یک ابزار هایی مانند Bizible یا این که TrackMaven سپرده گذاری فرمائید. هر یک سری این ابزارها به صورت خاص برای بازاریابی محتوا ساخته نشده اند، البته می‌توانند به شما در ساخت رابطه دربین محتواهای خاص و فروش امداد نمایند.
قریب به 17 درصد از بازاریابان ، کارایی خویش را در مسئله نرخ رجوع و برگشت سرمایه و بازاریابی محتوا بهتر چک می نمایند. سپرده گذاری در ابزار های سبک سازی به شما یاری می نماید تا از رقبا جلوتر باشید و قیمت بازاریابی محتوا به خیر پیاده سازی فرمائید.
۰ ۰

روش های بازاریابی در اینستاگرام: به فالوورهای خود جایزه دهید

برای ساخت و ساز رابطه ها استوار با فالوورهای خویش، آن ها سئو در مشهد بایستی حس نمایند که با دنبال کرده شما چیزی استخراج می‌نمایند. از کدهای تخفیف گرفته تا برقراری رابطه با اینفلوئنسرها، مجموعاَ برندهایی که فاصله بیشتری را طی می‌نمایند تا به فالوورهای خویش مشوق دهند، اکثر اوقات توفیق بهتری را مشاهده می نمایند.
یک مارک که‌این عمل را به خیر و خوبی جاری ساختن میدهد American Express میباشد. آنان به‌دنبال کنندگان اینستاگرام در پشت صحنه اپلیکیشن هایی که گزینه عشق و علاقه آنان میباشد مانند اکران‌های مد، رویدادهای ورزشی و کنسرت ها را ارائه میدهند.
چه گونه به فالوورهای پاداش دهیم؟
ضمن این ، برخی از مطالب آنان به صورت خاص برای مخاطبان دستیابی و شغل های خرد آن‌ها پباده سازی شد‌ه‌است. در آن پست‌ها، که معمولا با #shopsmall برچسب گذاری میگردند، صاحبان مشاغل جدا را گزینه اعتنا قرار میدهند (که‌این خویش یک نوع مشوق میباشد) و در پی کنندگان خویش از توفیق خویش الهام یا این که دیدگاه میدهند. درنگ نکنید که جایزه می بایست به طور تخفیف یا این که محرک باشد. همینطور میتوانید با ساخت محتوا در اینستاگرام به طور منحصر به فرد به یوزرها خویش یا این که حق تقدم دادن به آن‌ها، قیمت خویش را ارائه دهید.
موادسازنده تعامل و روایت سرایی
خیریه غیرانتفاعی: واتر با نشانه دادن شغل های بهتر اهدا کنندگان به آن ها مشوق میدهد. این دستور عنصرها تعامل و ماجرا سرایی را که در ابتدا توضیح داده شد، با هم مخلوط می‌نماید و در عین اکنون حس خیرخواهانه را بیشتر می‌کند. شرکت های خیریه ای که فعالیت خویش را عملی نماد می دهند یا این که میتوانند کیفیت به کار گیری از یاری‌های مالی را اکران دهند، قابل اعتمادتر می باشند.
ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام به وسیله خیریه واتر
واتر مدام کارایی داراست تا با نماد دادن معنا واژه واتر یک مارک تجاری توانمند ساخت نماید. اقتدار عکاسی با نام‌و‌نشان اسم تجاری آنان طلاق ناپذیر میباشد.مجموع اکانت‎های غالب اینستاگرام، فارغ از دقت بدین که به چه چیزی التفات می دهند.
دوراندیشی و احساسات تجاری
از یک یا این که تعدادی آیتم از این طریق های بازاریابی در اینستاگرام برای تولید فالوورهای بامسئولیت به کار گیری می‌نمایند که خیر فقط ترافیک را به سمت سایتشان هدایت می‌نمایند، بلکه سبب دانایی و احساسات تجاری نسبت به مارک خویش می‌گردد. معامله بدی برای ادامه عمل با به اشتراک گذاری عکس و فیلم وجود ندارد، صحت دارد؟اینها صرفا چندین مثال میباشد. مورد ها متعددی وجود داراست و اینجانب رغبت دارم آن‌ها‌را ببینم. ایده ها خویش را درباره معرفی شایسته ترین پیج‌هایی که بازاریابی اینستاگرام را ایفا میدهند، درج فرمایید.
۰ ۰

در تولید محتوا نوشتن ایستاده را امتحان کنید

ارنست همینگوی مانند چارلز دیکنز وینستون چرچیل به سئو در مشهد صورت ایستاده می‌نوشت. آن ها تایپ کردن را قبل از آغاز کسب درآمد بر روی میزهای ایستاده جاری ساختن می‌دادند. با اعمال این شغل ممکن میباشد خیر فقط طریق تایپ کردن بلکه وضعیت تن شما نیز تغییر و تحول می‏نماید. ایستادن در حین روز انرژی بیشتری را در تن شما به جریان می‌اندازد. هنگامی این مدل عمل تبدیل به یک عادت نو خواهد شد به شما امداد می‌نماید محتوای کیفیت خوب‌تری را در حین کمتر ساخت و ساز فرمائید.
صحبت آخری
برگزیدگان سازندگان محتوا می دانند که به چه شکل ابداع را در حوزه خویش بیش تر از حد بالا نگه دارا هستند و حداکثر ترکیبات خلاقانه را مراقبت نمایند.
این توانگری به خیال و خاطر عادت‌هایی میباشد که در حین مسیر فعالیت در خویش ساخت می‌نمایند. عادت‌هایی که انرژی آنها را بالا نگه می‌دارا‌هستند و ذهن آن‌ها‌را هوشیار و تن آن ها را مهیا می‏نمایند. این عادت‌ها خلال ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا‌خیس، موجب اتمام شغل در حین کمتری می‏شوند.
۰ ۰