تجربه کاربری، اولین قدم برای تبدیل مشتریها

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تجربه کاربری، اولین قدم برای تبدیل مشتریها

انگیزه اینکه خیلی از صاحبان سئو در مشهد صنعت های رایا پارس خرد و ahrefs حتی گران قدر درنگ میکنن بازاریابی دیجیتالی و کمپینهای تبلیغاتی رجوع سرمایه نیکی براشون نداره، برای اینه که تنها به seo نرخ تبدیلشون نگاه میکنن و به‌این سود میرسن که سایتشون به اندازه کافی کاربرها رو به خرید نمیرسونه. این یعنی یکسری مشتری بالقوه این میانه از دست میرن و تا زمانی که سئو نرخ تبدیل ایفا نشده باشه، کمپانی همچنین ضرروزیان میکنه.
عالی اینه که از همون اولِ عمل به رابط کاربری و تجارب کاربری اعتنا بشه. بالاخص موسسه ها کوچیک و استارتاپهایی که نو میخوان یه وب سایت تازه بزنن یا این که از قبلی تارنما دارن بایستی این نکته رو مد حیث قرار تن.
تو این نوشته‌ی‌علمی برخی از روشهایی رو که میتونید برای پیشرفت تجربیات کاربری سایتتون ازشون فایده ببرید و ساخت استفاده کننده تارنما رو به دست بگیرید گستردن خوا‌هیم بخشید:
تفحص نمائید
نخستین از تمامی می بایست بدونید دقیقا قراره چه کسایی رو روی سایتتون به خریدار تبدیل نمائید. در زمینه ی استفاده کننده هدفتون داده ها بیشتری بدست بیارید، صرفا به چندتا فرضیه و تصویر راجع‌به مدل زندگیشون اکتفا نکنید. کارایی نمائید ملاحظه کنید چی موردنیاز دارن و چه انتظاراتی دارن. این داده ها برای بسط تجربیات کاربری و نهایتا توفیق سایتتون خیلی مهمند.
شایسته ترین طریق برای حصول این داده ها اینه که مستقیما از کاربرای سایتتون بپرسید، با استعمال از رای زنی و پرسشنامه های مختف سرگرمشون فرمائید. درسته که عمل متعددی میبره ولی ارزششو داره – اثری که تجارب کاربری روی فروشتون میذاره معدود وجود ندارد.
برای این فعالیت میتونید از ابزارهای آنلاینی مثل Google Forms یا این که پلتفرمهایی مثل survey monkey یا این که survey choice online به کار گیری فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.