آرشیو دی ماه 1400

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

قوانین خاص الگوریتم‌های گوگل


145. طراوت عبارت‌های جستجوشده (کوئری)
گوگل برای چندین عبارت‌های خاص، به صفحه های جدیدتر سکو بهتری میدهد.

از جمله بعضا از عبارت‌های جستجوشده نیاز دارا‌هستند که مدام محتوای جدیدی برایشان ساخت گردد؛ مثل پیش‌بینی‌های آب و هوایی. سئو در مشهد یا این که عبارت‌هایی که ترند روز میباشد و عموم به‌دنبال مطالب تازه در رابطه آن می باشند، مثل کرونا که‌این ایام در بالا محتواها می‌باشند! برای اینگونه کوئری‌هایی، گوگل به صفحه های تازه و به‌روز دقت بیشتری دارااست.

146. تنوع Query
زمانی استفاده کننده کلمه ها غیر قابل فهم و مبهمی مثل Ted، WWF یا این که Ruby را در گوگل کاوش می‌نماید، گوگل ممکن میباشد حاصل متنوعی را در لیست حاصل آرم دهد، تا استفاده کننده بتواند مراد خودش را ازبین آنان پیدا نماید.

147. تاریخچه مرورگر استفاده کننده
احتمالاً خودتان متوجه گردیده‌اید وبسایت‌هایی که آراسته به آنان راز میزنید در جستجوها برایتان در مرتبه بالاتری اکران داده می شوند.

148. تاریخچه جستجوی یوزرها
زنجیره کاوش، حاصل نتایج از کاوش را برای سرچ‌های بعدی ذیل تاثیر قرار میدهد. مثلا در صورتی‌که پیش از اینً در جستجوهایتان درپی «آنالیز» بوده‌اید و هم اکنون کلمه و واژه «تستر» را کاوش نمایید، در حاصل، چک تسترها و ایده ها در جایگاه‌ها بالاتری قرار میگیرد.

149. اسنیپت‌های ویژه (Featured Snippets)
مبتنی بر مطالعه SEMRush، گوگل، محتوای اسنیپت‌هایی خاصی که در اولی نتیجه ها نشانه داده میشود، را براساس ارتفاع محتوا، اقتدار و اعتبار شیت، پوسته‌بندی و به کارگیری از https گزینش می‌نماید.

برای مثالً در شرایطی که سرچ فرمائید «گوگل ادز چه می باشد»، گوگل تعریفی از ویکیپیدیا را تعیین کرده و با پیوند این تارنما به شما آرم می دهد. ولی اسنیپت‌های ویژه اشکال مختلفی دارا هستند.

150. هدفگیری جغرافیایی
گوگل در seo، وب سایت‌هایی که آی‌پی سرور محلی و اسم دامنه خاص یک مملکت را دارا‌هستند، در حق تقدم حاصل سرچ گردیده به وسیله یوزرها آن حوزه‌ یا این که میهن قرار میدهد.

151. جستجوی امن
چنانچه مخاطب جستجوی ایمن را فعال کرده‌باشد، نتایجی با محتوای نامناسب یا این که محتوای بزرگسالان (18+) برایش علامت داده نخواهد شد و از لیست حاصل حذف می گردند.

152. رینگ‌های گوگل پلاس (Google+ Circles)
با اینکه گوگل از بدور بیرون گردیده‌است، اما همچنان گوگل نویسندگان و تارنما‌هایی که به Google+ Circles حضور داشته‌اند را در سکو‌های بالاتری قرار میدهد.

153. شکایات DMCA
وب سایت‌هایی که از آنان در DMCA گلایه شد‌ه‌است، جایگاه کمتری می گیرند.

154. لغات کلیدی YMYL
گوگل برای صفحه ها YMYL استاندارد‌های کیفی بالاتری در لحاظ می گیرد؛ در سود هنگام جستجوی کلیدواژه‌های YMYL یه خرده در سکو‌بندی دشوار‌گیرتر میباشد.
۰ ۰

همه نکات سئو در طراحی وبسایت


از تأثیر بسزای محتوای چندرسانه‌ای غافل نشوید
اگرچه محتوایی که بتواند کسب و کار شمارا دگرگون نماید محتوای متنی خواهد بود؛ سئو در مشهد ولی این به این مضمون‌ وجود ندارد که نباید سراغ دیگر گونه های ساخت محتوا رفت. پوشه‌های چندرسانه‌ای مثل تصاویر و اینفوگرافی‌ها، پوشه‌های صوتی و کلیپ ویدئو‌ها میتوانند تأثیر شگفت‌انگیزی در بهبود حالت سئوی تارنما شما داشته باشند.

ولی عالی میباشد پیش از ساخت و ساز این نوع محتوا داده ها تکمیلی قابل قبولی از آن ها داشته باشید. مثلا می توانید در دعوا ویدیو مارکتینگ با تنظیم ویدیو و نشر آن در اینترنت‌وب سایت و دیگر خدمت‌دهنده‌های ویدئویی خیر صرفا به ارتقاء سکو و بازدید وبسایت بپردازید، بلکه اسم تجاری خویش را نیز مستحکم خواهید کرد.

نوشته‌علمی دارای ربط: 5 نکته برای تولید محتوای ویدیویی باکیفیت برای نو امور



8. با ترفندهای متفاوت سرعت بار گذاری تارنما خویش را ارتقا دهید
یکسری وقت پیش گوگل صراحتاً گفت که سرعت لود یک وبسایت، اکنون یک کدام از فاکتورهای مهم جایگاه‌بندی محسوب میشود. بدین ترتیب می‌اقتدار اخذ که‌این فاکتور، یکی‌از مهمترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید میباشد. شیوه‌های تخصصی و همگانی متعددی برای این عمل وجود دارا هستند. یکی این راهکارها به کارگیری از سیستم CDN به مراد با صرفه‌سازی و ارتقاء سرعت وبسایت میباشد. ما نکات و فراگیری تک تک خط مش‌های آزمایش گردیده و کاربردی این آیتم را پیش از اینً در یک کدام از مقاله‌ها مدیروب منتشر کرده‌ایم که به شدت سفارش میکنیم این نوشته‌ی علمی را به طور ظریف مطالعه نمایید؛ به این دلیل‌که با یادگرفتن این نکات میتوانید قدمی والا به سوی توفیق در قضیه بازاریابی اینترنتی بردارید.



9. تصاویر جانور در صفحه های وب سایت را باصرفه‌سازی نمایید
تصاویر اولی چیزهایی می باشند که نگاه یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند. واضح‌ست که می بایست در تعیین این تصاویر اعتنا متعددی به خرج اعطا کرد. البته به کارگیری از آنان قادر است باعث به ارتقا وسعت کلی صفحه ها تارنما گردیده و در فیض، وسعت تارنما زیاد گردیده و سرعت بار گذاری آن کاهش می یابد. خب در این حالت چه کاری بایستی جاری ساختن اعطا کرد؟ جواب یک چیز میباشد. می بایست تصاویر با صرفه‌سازی شوند. اگرچه باصرفه‌سازی تصاویر به طور آفلاین و با قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری قابل اجرا میباشد، البته چنانچه وسعت تصاویر شما بالا باشد و یا این که دسترسی مایحتاج به قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری را نداشته باشید چی؟ خوشبختانه با پیشرفت صنعت اینترنت، ابزارهای آنلاین گوناگونی عرضه گردیده‌اند که دراین باره به شما امداد خواهند کرد.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: 15 ابزار آنلاین فشرده سازی عکس که کیفیت را نادر نمی‌نماید







10. به سراغ لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی بروید
از مهم ترین فاکتورهای سئوی کلاه سپید، لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی میباشد. هر دو نوع از این لینکدهی‌ها مزایای خاص خویش را دارا هستند. البته در شرایطی که این پیوند‌ها را به طور هدفمند ساخت و ساز نمایید، فیض مؤثر آن را در ارتقا جایگاه و بازدید تارنما خویش خواهید مشاهده کرد. با یک تعریف و تمجید معمولی می بایست اذعان کرد که لینک و پیوند‌سازی داخلی یعنی درج پیوند دیگر مطالب و دیگر صفحه های وب سایت خودتان در یک مقاله و پیوند‌سازی فرنگی یعنی در محتوای مطالب خویش و یا این که صفحه ها دیگر سایتتان، مبادرت به لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و مربوط به قضیه محتوا فرمائید. اینگونه لینک و پیوند‌هایی به ویژه در شرایطی که به منابع شناخته‌گردیده مربوط باشند، اعتبار صفحه ها شمارا ارتقاء میدهند.
۰ ۰

چرا افراد اقدام به خريد بك لينك PBN مي‌كنند؟


به حيث اينجانب، دو عامل وجود دارااست كه عموم بك پيوند PBN ميخرند. سئو در مشهد او‌لين عامل اين ميباشد كه آنان نمي‌دانند كه چيزي كه خريداري كرده‌اند يك لينك و پيوند دهنده PBN ميباشد و ندانسته آيتم كلاهبرداري قرار مي گيرند. اين رخداد براي صاحبان سايت‌هايي كه جديد در امر سئو كاوش مي‌نمايند و ميخواهند ترافيك ارگانيك بيشتري كسب نمايند يا اين كه مبتديان seo حادثه مي‌ افتد.
استدلال دوم اين ميباشد كه شما ميخواهيد نتيجه ها فوري كوتاه زمان را در جايگاه بندي كاوش ملاحظه كنيد. با اين حالا، كاسه شش ماه يا اين كه كمتر متوجه خواهيد شد كه معيار ترافيك شما كاهش مييابد. اين به‌اين استدلال ميباشد كه گوگل متوجه دامنه‌هاي كانال وب لاگ سري گرديده و تك تك وب سايت‌هاي داراي ارتباط را كه غيرمستقيم بر تارنما شما تأثير مي گذارند جريمه نموده است چون شما به آنان پيوند داده‌ايد. امتياز اتكا وبسايت و هرزنامه نيز زير تأثير منفي قرار خواهد گرفت. در صورتي با نتيجه ها كوتاه دوران كه پيامدهاي وقتگير بازه زماني دارا هستند مشكلي نداريد، ممكن ميباشد كانال‌هاي PBN را دوست داشته باشيد. با اين هم اكنون، بيشتر اشخاص درپي رويش بيزنس خويش در دراز مقطع ميباشند.
آيا اين قابليت وجود داراست كه ناخودآگاه از بك پيوند PBN، آن به كار گيري نماييد؟بخش اعظمي از سازندگان لينك و پيوند به به كارگيري از بك پيوند PBN متوسل ميشوند چون به محض اينكه كانال آنها برقرار خواهد شد، ساخت لينك و پيوند‌هاي تازه براي آنها سريع، سهل وآسان و مقرون به صرفه ميباشد. به عبارت ديگر، در‌صورتي‌كه آن نصيب از سئو خويش را برون سپاري مي كنيد، ممكن ميباشد از PBN به كارگيري فرماييد بي‌اينكه از آن اطلاعي داشته باشيد. اين فرمان راجع به پيوند سازان جداگانه تا اصلي ترين كمپاني‌هاي سرويس ها ارسال بازديدكننده كه شما شاهد تبليغات مداوم آ‌ن‌ها درين صنعت مي‌باشيد، درستگو ميباشد؛ حتي اكثري از متخصصان بهينه سازي كه داعيه مي‌نمايند “به طور كامل كلاه سپيد” ميباشند. اين فرمان لزوماً چيز بدي وجود ندارد، تنها شما مي بايست از آن مطلع باشيد چون در صورتي‌كه تارنما شما گرفتار موتورهاي كاوش گردد با خطر احتمالي مجازات و جريمه ياور ميباشد.

نكات مهم سئو


۴.به كارگيري از واژه ي كليدي تحت عنوان اولي كلمه و واژه در سئو در مشهد دامنهدر صورتيكه از كلمه و واژه ي كليدي در دامنه به كار گيري كرديد دقت داشته باشيد كه‌اين واژه قطعاً تحت عنوان او‌لين واژه و كلمه در دامنه مصرف شود، اين دستور ميتواند به ارتقاء جايگاه بندي وبسايت و همينطور ارتقاء بازديد تارنما شما بي انجامد.
 ۵.استعمال از عبارات كليدي در Sub-domainاين فرمان صحيح شبيه با افزودن واژه و كلمه كليدي در اولي بخش دامنه است و در صورتي‌كه سازه به هر دليلي نتوانستيد واژه ي كليدي خويش را در در اولي قسمت دامنه جايگذاري نماييد استعمال از عبارات كليدي در Sub-domain قادر است جايگزيني مطلوب براي شما باشد .
 ۶.تاريخچه دامنه ها
تاريخچه دامنه هافراهم كردن اعتبار براي وب سايت شما از اولي نياز هاي تارنما ميباشد لذا در مبحث ۲۰۰ فاكتور بهينه سازي مي بايست به شرح آن پرداخت. گوگل تاريخچه دامنه را براي سكو بندي در حيث مي‌گيرد اما اساسا اين الگوريتم ها مي باشند كه خير و يا اين كه بدي يك وب سايت را به نسبت دنياي كلان ي اينترنت ها معين مي نمايد. Whois data  مي‌تواند در‌اين راستا به شما ياري دهد.

حقوق كارشناس توليد محتوا


حقوق متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا يكي مهم ترين مسائلي ميباشد كه سئو در مشهد در كشور ايران مطرح مي شود و همگي اشخاصي كه در‌پي آن مي‌باشند كه يك داراي تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا شوند مي خواهند بدانند كه حقوق و دستمزد متخصص ساخت محتوا چقدر ميباشد و آيا ممكن است تحت عنوان يك عمل مهم روي آن اكانت كرد يا اين كه بايستي در كنار آن منبع درآمد ديگري هم داشت؟
در‌حالتي كه ساخت محتوا متني باشد مبني بر تعداد كلماتي كه با رعايت اصول بهينه سازي نوشته ميگردد حقوق و دستمزد داراي تخصص ايجاد محتوا گزينش مي گردد و متخصص براي هر متني كه مينويسد يك حقوق و دستمزد اخذ ميكند كه به طور تقريب براي هر متن ۱۰۰۰ كلمه و واژه اي برابر ۷۰هزار تومان هست.
ولي در صورتيكه داراي تخصص در يك گروه استخدام باشد ديگر حقوق و دستمزد وي بر پايه ي تعداد متن‌ها ساخت‌و‌ساز گرديده انتخاب نمي‌شود و مي تواند يك حقوق و دستمزد اثبات داشته باشد كه بر پايه ي حقوق و دستمزد وزارت شغل انتخاب مي گردد.
ولي كه درصورتي كه متخصص ساخت و ساز محتوا استخدام باشد مي‌تواند مزايايي هم داشته باشد و حقوق و دستمزد وي به ۱۰ ميليون تومان مي رسد.
چنانچه شما به طور فريلنسري ساخت محتوا نماييد مي‌توانيد درآمد بالاي ۱۰ ميليون تومان داشته باشيد كه بر طبق محتوايي كه ساخت‌و‌ساز مي كنيد اين درآمد و حقوق و دستمزد متخصص ايجاد محتوا براي شما بيشتر مي گردد.
شغل ايجاد محتوا در خانهامروزه كليه به‌دنبال كاري مي‌باشند كه بتوانند سواي محدوديت وقتي و مكاني درآمدزايي داشته باشد كه ساخت و ساز محتوا يكي آن كارهاست. شما مي توانيد در خاتنه خويش صرفا با يك سيستم كامپيوتري محتوا متني و يا اين كه تصويري و ويديويي و صوتي ايجاد نماييد و از اين شيوه درآمدزايي داشته باشيد.

ورودي سايت با عكس ها


2- براي تصاوير خويش، كاغذ landing page ساخت نمائيد.
همت فرماييد براي تصاوير يك لندينگ پيج ايجاد نمائيد. اعتنا فرمائيد سئو در مشهد كه عبارات كليدي اساسي خويش را در تيتر و توضيح عكسها به شغل بريد. در تصوير ذيل مثال اي از يك landing page مرتبط با واژه Heram Pants را ميتوانيد ملاحظه كنيد.


3- شايسته ترين تصاوير را گزينش فرماييد.
گوگل مدام شايسته ترين تصاوير را از نظركيفيت و تيتر مطلوب گزينش مي نمايد. پس تلاش نماييد عكسهاي كيفيت بالا و عكسهايي بيشترين بازديد را داشته اند، گزينش فرمائيد و كيفيت آن‌ها‌را از خوب فرمائيد و كارايي فرماييد عنوان ها و توضيحات مطلوب و بهتري را جايگزين گذشته نمائيد.
4- عكس هاي خويش را با صرفه فرماييد.
كليه كلمه ها كليدي كه بيشترين تاثير را در ارتقاء ترافيك وبسايت شما داشته اند تعيين كنيد و نام عكسها را بر پايه ي اين كلمه ها كليدي تغيير‌و تحول دهيد. همينطور كوشش نماييد تگ هاي مرتبط با عنا وين عكس ها و توضيحات را بسته به لغات كليدي تغيير‌و تحول دهيد.

از بهينه بودن قالب مطمئن شويد


فراتر چندبار بدين زمينه اشاره كردم كه وب سايت مي بايست براي اكران سئو در مشهد در گوشي با صرفه گرديده باشد. البته مراد چه چيزي است؟ تصوير ذيل را ملاحظه كنيد:


اين در واقع وبسايت ورزش 3 ميباشد كه با اينهمه توان و اعتبار هنوز براي اكران در وب سايت هاي موبايلي باصرفه وجود ندارد. يوزرها موبايلي حين ورود بدين وب سايت براي دسترسي به پيوند ها و ديگر جزئيات بدون چاره به زوم كردن روي ورقه ميباشند. درحال حاضر تصوير ذيل را مشاهده كنيد:

سايتي كه قالبش براي اكران در تلفن همراه با صرفه گرديدههمان طور كه مشاهده مي كنيد، اين شيت از وبسايت ما تماما براي اكران در تلفن همراه با صرفه گرديده و يوزرها موبايلي سواي نياز به زحمت خاصي به همگي قسمت هايش دسترسي دارا هستند. خواسته از با صرفه بودن پوسته براي اكران در تلفن همراه دقيقا همين ميباشد. در كل هم 3 شيوه چهت نيل به اينگونه هدفي وجود داراست:
URL غيروابستهدر شيوه اوليه و ولي كهن، وب سايت به محض ورود مخاطب، دستگاه اورا تشخيص مي دهد. به دنبال درصورتي كه استفاده كننده با رايانه وارداتي باشد او‌را به نشاني اساسي تارنما مي‌برد و در صورتي‌كه با موبايل باشد، نشاني جديدي براي وي گشوده ميكند كه در آن به عبارتي شيت مختص يوزرها موبايلي تشكيل‌شده.


بنابراين مخاطب تلفن همراه وارد برگه اي شبيه مي شود كه صرفا نشاني متفاوتي داشته و براي يوزرها موبايلي تشكيل شده. در اصل با اعتنا به خطاها متفاوت به عنوان مثال احتمال به وجود وارد شدن ايرادات بهينه سازي، توصيه به استعمال از اين طريق نمي‌شود.
Dynamic Servingدر نحوه دايناميك سروينگ، صفحه ها مختلفي از تارنما شما وجود داراست كه با اعتنا به دستگاه يوزرها عوض شده و به وي نشان داده مي شود. اين نحوه از طريق گذشته خوب ميباشد البته خب اجراي آنهم دردسر دارااست.
پباده سازي Responsive
شل ترين و متداول ترين نحوه، طراحي وب ريسپانسيو ميباشد. درين چاره حين پباده سازي پوسته از تكنولوژي هايي مثل بوت استرپ استعمال مي‌گردد. اين تكنولوژي يا اين كه خوب ميباشد بيان كنم قاب ورك، جزئيات وب سايت شمارا به شكلي پباده سازي ميكند كه با دقت به اندازه دستگاه استفاده كننده كوچك و تبارك گرديده و مكان شان تغيير مي كند.
به عنوان مثال زماني يوزرها با تلفن همراه وارد رايانه مي گردد، اندازه لوگو، قاب كاوش و لينك و پيوند ها كوچك گرديده و آيكون هاي سبد خريد و پرداخت به صورت اتوماتيك به سطر بعدي مي‌آيند يا اين كه حتي بنابر منظور طراح، ممكن ميباشد حذف گردد. عملا امروز متداول ترين شيوه براي با صرفه كردن وب سايت جهت اكران در نتيجه ها، دقيقا همين پباده سازي ريسپانسيو ميباشد.

انواع روش در PPC گوگل


به صورت خلاصه گونه هاي نحوه هايي كه براي تبليغات PPC گوگل سئو در مشهد مي توانيد به سراغ شان برويد اينها مي باشند:
Phrase match keywords: در‌اين طريق، گوگل كليه عبارت هايي كه واژه و كلمه كليدي شما در آن ميباشد را غرض گرفته و وبسايت تان را در آن‌ها مرتبه مي دهد. به عنوان مثال درصورتي كه واژه و كلمه شما بهينه سازي باشد، روي كلماتي مثل عصر seo، يادگرفتن seo، بهينه سازي چه است و… هم به نتيجه ها اوليه مي‌رسيد.Exact match keywords: در‌اين نحوه، دقيقا روي واژه و كلمه منتخب شما و يك‌سري واژه و كلمه بسيار مجاورت و شبيه به آن، وب سايت تان در حاصل به چشم مي‌خورد. براي مثال روي خويش واژه و كلمه بهينه سازي، بهينه سازي و حتي سِيو كه يك واژه و كلمه با نادرست املايي ميباشد.Broad match keywords: درين شيوه وبسايت و كاغذ شما در هر واژه داراي ارتباط به مورد اساسي در حاصل مشاهده مي شود.Negative keywords: در‌اين خدمت، شما كلماتي كه نمي خواهيد روي آن ها در حاصل چشم گرديد را معلوم ميكند تا بي استدلال براي شان هزينه نپردازيد.علاوه بر اين، در تبليغات گوگل شما مي‌توانيد تعيين نمائيد كه وب سايت تان به چه كاربراني با چه سني، جنسيتي، مستقر در كدام حيطه و… علامت داده خواهد شد.
2. تبليغ توليداتتصوير زير را ملاحظه كنيد:
در واقع اينهم يكي‌از گونه هاي تبليغات در نتيجه ها كاوش يا اين كه به عبارتي SEM ميباشد. در‌اين نوع تبليغ، بيزنس به مكان يك شيت معمولي سايتش، تبليغ محصولاتش را در صفحه هاي گوگل اكران مي دهد. ولي متاسفانه در كشور‌ايران اين تبليغات فعال نمي شود چراكه كسب و شغل هاي اهل ايران مشتمل بر تحريم گوگل مي باشند.

اصلي ترين موارد در سئو


از يك تگ H1 در شيت استعمال كرده و كليدواژه خويش را در آن سئو در مشهد بگنجانيدبسيار اساسي ميباشد كه شيت شما دربردارنده صرفا يك تگ H1 باشد. همينطور بسيار اصلي ميباشد كه كليدواژه غرض خويش را در‌اين تگ بياوريد. هنگامي كه كليدواژه شما درين تگ باشد، به مخاطب امداد مي نمايد كه بفهمد به كاغذ ي صحت آمده ميباشد.
از تگ alt براي تصاوير خويش به كار گيري فرمائيدمقصود تگ alt تصاوير اين ميباشد كه در شرايطي‌كه به هر دليلي تصوير بار گذاري نشد، استفاده كننده بتواند بفهمد كه قضيه تصوير چه بوده ميباشد. علاوه بر اين، افزودن تگ alt به رنك تصاحب كردن تصاوير در Google Images ياري مي نمايد.
كليدواژه هاي دم دراز را در دل محتوا جا دهيداكثر پيج هايي كه رنك خير و خوبي دارا هستند معمولا با تعداد بسيار متعددي از كليدواژه هاي ديگر نيز رنك دارا‌هستند. اين بدان معناست كه همگي ترافيك وب سايت شما تنها از روش كليدواژه مهم شما نمي آيد. كليدواژه اي long-tail نيز اهميت بسيار بالايي دارا هستند.
از Schema Markup استعمال فرماييدSchema Markup قادر است به موتورهاي كاوش ياري دهد كه محتواي شيت شما‌را عالي بفهمند. علاوه بر اين قادر است به نحوه نشانه داده شدن محتواي شما در حاصل سرچ ياري دهد.تحليل ليست seo محتوا
پيشگفتار جالب بنويسيدچنانچه شما در پيشگفتار متن عالي نتوانيد استفاده كننده را مجاب فرماييد كه محتواي شما به عبارتي چيزي ميباشد كه دنبالش مي‌باشند، استفاده كننده سريع خيس از آن چه فكرش را فرماييد كاغذ خواهد بست.
به خوانايي متن دقت نماييدهيچ كس دوست ندارد يك قسمت بسيار گرانقدر متن را بخواند. براي همين عملكرد فرمائيد متن خويش را به پايين شاخه ها تقسيم فرمائيد و براي آن تصوير و نقل عهد بگذاريد.
جملا‌ت و گزاره هاي كوتاه بنويسيداز كلمه ها معمولي به كار گيري فرمائيد. بي آلايش بنويسيد و از بغرنج كردن بيهوده مقاله دوري كنيد.
شايسته ترين مقاله را براي مورد مدنظر بنويسيددر‌صورتي‌كه قصد تايپ كردن مقاله براي يك مورد خاص داريد، در آغاز راجع به آن سرچ كرده و شايسته ترين مقاله براي آن را پيدا فرمائيد. بعد از آن كوشش نماييد مقاله شما از آن عالي و جامع تر باشد. بدين شيوه تكنيك اسمان خراش نيز مي‌گويند.محاسبه ليست بهينه سازي تكنيكال

افت رتبه سايت


يكي‌از مسائلي كه ممكن ميباشد نگران كننده باشد، افت سئو در مشهد مرتبه وب سايت در گوگل ميباشد… كه در طول آناليز جايگاه تارنما در گوگل بايستي آن را در حيث گرفت. كه بي مهابا شغل هاي خطرناكي براي توفيق نكنيم، يعني با ريسك بالا شغل نكنيم. آري اين قضيه براي بهينه سازي كاران مجرب چندان هم نگران كننده وجود ندارد چون در شرايطي كه هوشمندانه بر روي آن تمركز كرده و عوارض افت را از قبلي بدانيد ديگر مكان نگراني وجود ندارد. seo و سئو seo وبسايت قواعد ثابتي ندارد و همانگونه كه مي‌دانيد هميشه در درحال حاضر تغيير‌و تحول ميباشد.
صحت دارد كه اصول كلي مدام اثبات ميباشد ولي گوگل مدام در اكنون بروز رساني و يا اين كه تغيير تحول الگوريتم هاي خويش است. (براي آشنايي بي نقص الگوريتم هاي گوگل اينجا را بخوانيد) كه‌اين عمل بر مرتبه وبسايت ها نيز تاثير گذار ميباشد. شايد شما در موضع مالك وب سايت از اين فعاليت و كوشش گوگل چندان راضي نباشيد البته گوگل براي شغل خويش عارضه ها متعددي داراست و آن هم اين ميباشد كه با اين تغييرات ميخواهد شايسته ترين و بروزترين وب سايت ها و كاربردي ترين و قابل اتكا ترين وبسايت ها را در نتيجه ها كاوش ها اكران دهد.
عارضه ها افت جايگاه وبسايتبراي مدير صحيح تارنما خويش و دوري از افت سكو و جايگاهتان بايستي به يك‌سري از انگيزه هايي كه سبب مي گردد وب سايت شما مبتلا افت شوند تدبير داشته باشيد تا تارنما شما در آناليز مرتبه وب سايت در گوگل با ايراد مواجه نشود اين عارضه ها عبارتند از:
خطاهاي متفاوت روي تارنماسرعت بارگزاري وب سايتآپ ديت هاي تازه گوگلپنالتي شدن وبسايت به وسيله گوگلهك شدن وب سايتتغييرات بك پيوند هاتغييرات پيوند هاي داخلي وبسايتشغل هاي رقبا* خيلي ها تصور ميكنند كه درجه الكسا با سكو وبسايت در گوگل رابطه دارااست، درصورتيكه اين رابطه ابدا بي واسطه وجود ندارد، يعني در صورتي‌كه وبسايت شما در الكسا درجه ي نيكي داشته باشد، لزوما در گوگل هم سكو ي نيكي ندارد. ولي در صورتيكه در گوگل مرتبه ي نيكي داشته باشيد … به‌تدريج در الكسا هم درجه ي وب سايت شما عالي مي‌شود. براي مطالعه و محاسبه درجه الكسا اينجا را با تمركز بخوانيد.