ابزار جستجوی کلمات کلیدی SEMrush

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ابزار جستجوی کلمات کلیدی SEMrush


این ابزار با ارزش ۶۹.۹۵ دلار تا ۵۴۹.۹۵ دلار در هر ماه قابل به کار گیری میباشد. صراحت دارد که ابزار SEMrush بیشتر سئو در مشهد به جهت داده‌های تبلیغاتی به شهرت رسیده است، البته می‌اقتدار برای مطالعه کلیدواژه‌ها هم از آن بهره مند شد. در شرایطی‌که به‌دنبال کلمه ها سودآور می‌باشید، از این ابزار استعمال نمایید. ادله محبوبیت دیگر آن، این میباشد که تک تک لغات کلیدی که رقبایتان به کار گیری می‌نمایند را برای شما اکران می دهد. همینطور تبلیغاتی که رقبا برای هر کدام از این لغات کلیدی استعمال می‌نمایند را به شما آرم میدهد. ولی این زمینه چه اهمیتی دارااست؟ مطمئنا میدانید که برای اخذ بازدید بیشتر می بایست جایگاه نیکی در گوگل استخراج نمائید. برای همین میباشد که به دنبا کلمه ها کلیدی مطلوب می گردید. یکی‌از طریق‌های پیشنهادی این میباشد که تگ‌های تیتر را برای تبعیت از تبلیغات دستکاری فرمایید. در‌این‌حالت‌ کلیک بیشتری اخذ میکنید. همینطور می توانید شرایط یک واژه کلیدی را در SERP مشاهده کنید و تاریخچه ترفیع و افت آن را تجزیه و بررسی نمایید. نمودارهای رنگی و تصویری برای شعور سریع تجزیه و بررسی نتیجه ها بسیار اثرگذار می باشند.

خدمت جستجوی لغات کلیدی Term Explorer


هزینه این ابزار از ۳۴ دلار در هر ماه بابت ورژن مبنا استارت می‌گردد و تا ۴۹۹ دلار برای پرداخت هزینه‌های ماشین کرایه ای ادامه داراست. این ابزار عمیق‌ترین گزارش‌های تحقیقاتی در ارتباط عبارات کلیدی را ارائه میدهد. کافی میباشد یک واژه و کلمه به آن بدهید تا بیشتراز ۱۰ هزار کلمه و واژه کلیدی متعدد به دست آورید. مزیت دیگر این ابزار در‌این میباشد که داده‌های ارائه گردیده بوسیله آن مشتمل بر تعداد نتیجه ها، توان پیوند، نمره متکی بودن و دشواری لغت ها کلیدی میباشد. در‌این حالت عالی میتوانید با رقبایتان به رقابت بپردازید. همینطور اطلاعاتی مثل جایگاه ورقه، لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌های خروجی، تعداد کلمه ها کلیدی در تیتر، URL و سرصفحه‌ها برای صفحه ها اینترنت را معلوم می‌نماید. ورژن مجانی این اپ برای ۵ توشه به کارگیری در روز قابل به کار گیری میباشد.

ابزار جستجوی لغت ها کلیدی Moz Key Explorer، یک خدمت اثر گذار برای seo و بازاریابی دیجیتال
این ابزار از بها ۹۹ دلار برای ورژن استاندارد تا ۵۹۹ برای اخذ بالاترین سرویس ها قابل به کار گیری میباشد. نکته‌ای که بایستی در گزینش و مقایسه لغات کلیدی در لحاظ بگیرید، واحد سنجش وسعت جستجوی واژه و کلمه کلیدی و اصلی‌خیس از کلیه رقابت در زمینه‌ی آن واژه و کلمه میباشد. در حالتی که رقابت را در حیث نگیرید، قرار به دست آوردن در شیت نخستین گوگل خیلی دشوار و شاید نا ممکن به حیث رسد. ولی نمی‌اقتدار به آسانی سطح رقابت دربین اینترنت‌وب سایت‌ها بر راز یک عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی را اندازه‌گیری کرد؛ البته ابزارهای مبلغی می‌باشند که به شما امداد می‌نمایند. یکی آنان Moz Key Explorer میباشد که داده ها نخستین‌ای مثل ترازو رقابت بر رمز کلمه ها کلیدی، ارائه اصطلاحات پیشنهادی مبنی بر جستجوهای شبیه، دشواری، مجال و حق تقدم را به شما ارائه می دهد. در صورتی قرار دریافت کردن در شیت نخستین گوگل برای شما اصلی میباشد، از این ابزار به کارگیری فرمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.