انواع روش در PPC گوگل

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

انواع روش در PPC گوگل


به صورت خلاصه گونه هاي نحوه هايي كه براي تبليغات PPC گوگل سئو در مشهد مي توانيد به سراغ شان برويد اينها مي باشند:
Phrase match keywords: در‌اين طريق، گوگل كليه عبارت هايي كه واژه و كلمه كليدي شما در آن ميباشد را غرض گرفته و وبسايت تان را در آن‌ها مرتبه مي دهد. به عنوان مثال درصورتي كه واژه و كلمه شما بهينه سازي باشد، روي كلماتي مثل عصر seo، يادگرفتن seo، بهينه سازي چه است و… هم به نتيجه ها اوليه مي‌رسيد.Exact match keywords: در‌اين نحوه، دقيقا روي واژه و كلمه منتخب شما و يك‌سري واژه و كلمه بسيار مجاورت و شبيه به آن، وب سايت تان در حاصل به چشم مي‌خورد. براي مثال روي خويش واژه و كلمه بهينه سازي، بهينه سازي و حتي سِيو كه يك واژه و كلمه با نادرست املايي ميباشد.Broad match keywords: درين شيوه وبسايت و كاغذ شما در هر واژه داراي ارتباط به مورد اساسي در حاصل مشاهده مي شود.Negative keywords: در‌اين خدمت، شما كلماتي كه نمي خواهيد روي آن ها در حاصل چشم گرديد را معلوم ميكند تا بي استدلال براي شان هزينه نپردازيد.علاوه بر اين، در تبليغات گوگل شما مي‌توانيد تعيين نمائيد كه وب سايت تان به چه كاربراني با چه سني، جنسيتي، مستقر در كدام حيطه و… علامت داده خواهد شد.
2. تبليغ توليداتتصوير زير را ملاحظه كنيد:
در واقع اينهم يكي‌از گونه هاي تبليغات در نتيجه ها كاوش يا اين كه به عبارتي SEM ميباشد. در‌اين نوع تبليغ، بيزنس به مكان يك شيت معمولي سايتش، تبليغ محصولاتش را در صفحه هاي گوگل اكران مي دهد. ولي متاسفانه در كشور‌ايران اين تبليغات فعال نمي شود چراكه كسب و شغل هاي اهل ايران مشتمل بر تحريم گوگل مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.