از بهينه بودن قالب مطمئن شويد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

از بهينه بودن قالب مطمئن شويد


فراتر چندبار بدين زمينه اشاره كردم كه وب سايت مي بايست براي اكران سئو در مشهد در گوشي با صرفه گرديده باشد. البته مراد چه چيزي است؟ تصوير ذيل را ملاحظه كنيد:


اين در واقع وبسايت ورزش 3 ميباشد كه با اينهمه توان و اعتبار هنوز براي اكران در وب سايت هاي موبايلي باصرفه وجود ندارد. يوزرها موبايلي حين ورود بدين وب سايت براي دسترسي به پيوند ها و ديگر جزئيات بدون چاره به زوم كردن روي ورقه ميباشند. درحال حاضر تصوير ذيل را مشاهده كنيد:

سايتي كه قالبش براي اكران در تلفن همراه با صرفه گرديدههمان طور كه مشاهده مي كنيد، اين شيت از وبسايت ما تماما براي اكران در تلفن همراه با صرفه گرديده و يوزرها موبايلي سواي نياز به زحمت خاصي به همگي قسمت هايش دسترسي دارا هستند. خواسته از با صرفه بودن پوسته براي اكران در تلفن همراه دقيقا همين ميباشد. در كل هم 3 شيوه چهت نيل به اينگونه هدفي وجود داراست:
URL غيروابستهدر شيوه اوليه و ولي كهن، وب سايت به محض ورود مخاطب، دستگاه اورا تشخيص مي دهد. به دنبال درصورتي كه استفاده كننده با رايانه وارداتي باشد او‌را به نشاني اساسي تارنما مي‌برد و در صورتي‌كه با موبايل باشد، نشاني جديدي براي وي گشوده ميكند كه در آن به عبارتي شيت مختص يوزرها موبايلي تشكيل‌شده.


بنابراين مخاطب تلفن همراه وارد برگه اي شبيه مي شود كه صرفا نشاني متفاوتي داشته و براي يوزرها موبايلي تشكيل شده. در اصل با اعتنا به خطاها متفاوت به عنوان مثال احتمال به وجود وارد شدن ايرادات بهينه سازي، توصيه به استعمال از اين طريق نمي‌شود.
Dynamic Servingدر نحوه دايناميك سروينگ، صفحه ها مختلفي از تارنما شما وجود داراست كه با اعتنا به دستگاه يوزرها عوض شده و به وي نشان داده مي شود. اين نحوه از طريق گذشته خوب ميباشد البته خب اجراي آنهم دردسر دارااست.
پباده سازي Responsive
شل ترين و متداول ترين نحوه، طراحي وب ريسپانسيو ميباشد. درين چاره حين پباده سازي پوسته از تكنولوژي هايي مثل بوت استرپ استعمال مي‌گردد. اين تكنولوژي يا اين كه خوب ميباشد بيان كنم قاب ورك، جزئيات وب سايت شمارا به شكلي پباده سازي ميكند كه با دقت به اندازه دستگاه استفاده كننده كوچك و تبارك گرديده و مكان شان تغيير مي كند.
به عنوان مثال زماني يوزرها با تلفن همراه وارد رايانه مي گردد، اندازه لوگو، قاب كاوش و لينك و پيوند ها كوچك گرديده و آيكون هاي سبد خريد و پرداخت به صورت اتوماتيك به سطر بعدي مي‌آيند يا اين كه حتي بنابر منظور طراح، ممكن ميباشد حذف گردد. عملا امروز متداول ترين شيوه براي با صرفه كردن وب سايت جهت اكران در نتيجه ها، دقيقا همين پباده سازي ريسپانسيو ميباشد.

۶ نکته برای فرمت و طراحی رزومه انگلیسی

۱-رزومه خود را مانند یک آگهی بنویسید

رزومه شما در واقع یک آگهی از خودتان است. بنابراین شما باید در نگارش آن مانند یک آگهی عمل کنید. به راهکار شماره یک این مقاله مراجعه کنید و قسمت بالایی رزومه خود به دستاوردهای قابل توجه خود اختصاص دهید.

برای برجسته سازی دستاوردها و کلمات کلیدی، آنها را بولد کنید. هدف شما برجسته کردن مواردی است که کارفرما می‌خواهد در مورد شما بداند حتی بدون اینکه زمان زیادی صرف مطالعه رزومه شما کند.

۲- از فونت‌های متفاوت و منطقی استفاده کنید

از یک فونت متفاوت اما رسمی و خوانا استفاده کنید. امروزه فونت‌های Times New Roman و Arial بسیار رایج هستند (ویژه متن‌های انگلیسی)، بنابراین سعی کنید از سایر فونت‌های رسمی مانند Calibri ، Cambria ، Helvetica و Verdana استفاده کنید.

قالب رزومه انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.