قوانین خاص الگوریتم‌های گوگل

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

قوانین خاص الگوریتم‌های گوگل


145. طراوت عبارت‌های جستجوشده (کوئری)
گوگل برای چندین عبارت‌های خاص، به صفحه های جدیدتر سکو بهتری میدهد.

از جمله بعضا از عبارت‌های جستجوشده نیاز دارا‌هستند که مدام محتوای جدیدی برایشان ساخت گردد؛ مثل پیش‌بینی‌های آب و هوایی. سئو در مشهد یا این که عبارت‌هایی که ترند روز میباشد و عموم به‌دنبال مطالب تازه در رابطه آن می باشند، مثل کرونا که‌این ایام در بالا محتواها می‌باشند! برای اینگونه کوئری‌هایی، گوگل به صفحه های تازه و به‌روز دقت بیشتری دارااست.

146. تنوع Query
زمانی استفاده کننده کلمه ها غیر قابل فهم و مبهمی مثل Ted، WWF یا این که Ruby را در گوگل کاوش می‌نماید، گوگل ممکن میباشد حاصل متنوعی را در لیست حاصل آرم دهد، تا استفاده کننده بتواند مراد خودش را ازبین آنان پیدا نماید.

147. تاریخچه مرورگر استفاده کننده
احتمالاً خودتان متوجه گردیده‌اید وبسایت‌هایی که آراسته به آنان راز میزنید در جستجوها برایتان در مرتبه بالاتری اکران داده می شوند.

148. تاریخچه جستجوی یوزرها
زنجیره کاوش، حاصل نتایج از کاوش را برای سرچ‌های بعدی ذیل تاثیر قرار میدهد. مثلا در صورتی‌که پیش از اینً در جستجوهایتان درپی «آنالیز» بوده‌اید و هم اکنون کلمه و واژه «تستر» را کاوش نمایید، در حاصل، چک تسترها و ایده ها در جایگاه‌ها بالاتری قرار میگیرد.

149. اسنیپت‌های ویژه (Featured Snippets)
مبتنی بر مطالعه SEMRush، گوگل، محتوای اسنیپت‌هایی خاصی که در اولی نتیجه ها نشانه داده میشود، را براساس ارتفاع محتوا، اقتدار و اعتبار شیت، پوسته‌بندی و به کارگیری از https گزینش می‌نماید.

برای مثالً در شرایطی که سرچ فرمائید «گوگل ادز چه می باشد»، گوگل تعریفی از ویکیپیدیا را تعیین کرده و با پیوند این تارنما به شما آرم می دهد. ولی اسنیپت‌های ویژه اشکال مختلفی دارا هستند.

150. هدفگیری جغرافیایی
گوگل در seo، وب سایت‌هایی که آی‌پی سرور محلی و اسم دامنه خاص یک مملکت را دارا‌هستند، در حق تقدم حاصل سرچ گردیده به وسیله یوزرها آن حوزه‌ یا این که میهن قرار میدهد.

151. جستجوی امن
چنانچه مخاطب جستجوی ایمن را فعال کرده‌باشد، نتایجی با محتوای نامناسب یا این که محتوای بزرگسالان (18+) برایش علامت داده نخواهد شد و از لیست حاصل حذف می گردند.

152. رینگ‌های گوگل پلاس (Google+ Circles)
با اینکه گوگل از بدور بیرون گردیده‌است، اما همچنان گوگل نویسندگان و تارنما‌هایی که به Google+ Circles حضور داشته‌اند را در سکو‌های بالاتری قرار میدهد.

153. شکایات DMCA
وب سایت‌هایی که از آنان در DMCA گلایه شد‌ه‌است، جایگاه کمتری می گیرند.

154. لغات کلیدی YMYL
گوگل برای صفحه ها YMYL استاندارد‌های کیفی بالاتری در لحاظ می گیرد؛ در سود هنگام جستجوی کلیدواژه‌های YMYL یه خرده در سکو‌بندی دشوار‌گیرتر میباشد.
۰ ۰

عکس گرفتن از صفحه در گوگل کروم

در این مقاله نحوه گرفتن عکس از کل صفحه وب در گوگل کروم را بررسی خواهیم کرد. عکس گرفتن از کل صفحه می تواند در موارد مختلفی بسیار مفید باشد. اگر بخواهید صفحات وب را به صورت کامل ضبط کنید، معمولا به آنچه در صفحه قابل مشاهده است محدود خواهید شد. اما یکی از افزونه های گوگل کروم به شما اجازه می دهد به راحتی از کل یک صفحه وب عکس بگیرید. برای انجام این کار کافی است با ما همراه باشید و مراحل زیر را دنبال کنید:

روش اول: باکمک افزونه Screen capture

مرحله 1: به فروشگاه Chrome Web بروید و screen capture را در قسمتsearch جستجو کنید.

مرحله 2: افزونه Screen Capture (by Google) را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

C:UsersMSADesktopunnamed (1).jpg

مرحله 3: پس از نصب، روی دکمه Screen Capture در نوار ابزار Chrome کلیک کنید و گزینه Capture Whole Page را انتخاب کنید یا از میانبر صفحه کلید Ctrl + Alt + H استفاده کنید.

منبع : جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.