چرا افراد اقدام به خريد بك لينك PBN مي‌كنند؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چرا افراد اقدام به خريد بك لينك PBN مي‌كنند؟


به حيث اينجانب، دو عامل وجود دارااست كه عموم بك پيوند PBN ميخرند. سئو در مشهد او‌لين عامل اين ميباشد كه آنان نمي‌دانند كه چيزي كه خريداري كرده‌اند يك لينك و پيوند دهنده PBN ميباشد و ندانسته آيتم كلاهبرداري قرار مي گيرند. اين رخداد براي صاحبان سايت‌هايي كه جديد در امر سئو كاوش مي‌نمايند و ميخواهند ترافيك ارگانيك بيشتري كسب نمايند يا اين كه مبتديان seo حادثه مي‌ افتد.
استدلال دوم اين ميباشد كه شما ميخواهيد نتيجه ها فوري كوتاه زمان را در جايگاه بندي كاوش ملاحظه كنيد. با اين حالا، كاسه شش ماه يا اين كه كمتر متوجه خواهيد شد كه معيار ترافيك شما كاهش مييابد. اين به‌اين استدلال ميباشد كه گوگل متوجه دامنه‌هاي كانال وب لاگ سري گرديده و تك تك وب سايت‌هاي داراي ارتباط را كه غيرمستقيم بر تارنما شما تأثير مي گذارند جريمه نموده است چون شما به آنان پيوند داده‌ايد. امتياز اتكا وبسايت و هرزنامه نيز زير تأثير منفي قرار خواهد گرفت. در صورتي با نتيجه ها كوتاه دوران كه پيامدهاي وقتگير بازه زماني دارا هستند مشكلي نداريد، ممكن ميباشد كانال‌هاي PBN را دوست داشته باشيد. با اين هم اكنون، بيشتر اشخاص درپي رويش بيزنس خويش در دراز مقطع ميباشند.
آيا اين قابليت وجود داراست كه ناخودآگاه از بك پيوند PBN، آن به كار گيري نماييد؟بخش اعظمي از سازندگان لينك و پيوند به به كارگيري از بك پيوند PBN متوسل ميشوند چون به محض اينكه كانال آنها برقرار خواهد شد، ساخت لينك و پيوند‌هاي تازه براي آنها سريع، سهل وآسان و مقرون به صرفه ميباشد. به عبارت ديگر، در‌صورتي‌كه آن نصيب از سئو خويش را برون سپاري مي كنيد، ممكن ميباشد از PBN به كارگيري فرماييد بي‌اينكه از آن اطلاعي داشته باشيد. اين فرمان راجع به پيوند سازان جداگانه تا اصلي ترين كمپاني‌هاي سرويس ها ارسال بازديدكننده كه شما شاهد تبليغات مداوم آ‌ن‌ها درين صنعت مي‌باشيد، درستگو ميباشد؛ حتي اكثري از متخصصان بهينه سازي كه داعيه مي‌نمايند “به طور كامل كلاه سپيد” ميباشند. اين فرمان لزوماً چيز بدي وجود ندارد، تنها شما مي بايست از آن مطلع باشيد چون در صورتي‌كه تارنما شما گرفتار موتورهاي كاوش گردد با خطر احتمالي مجازات و جريمه ياور ميباشد.

10 ویژگی مهم در افراد کاریزماتیک کدامند؟

اعتماد به نفس

اولین و مهم ترین ویژگی در افراد کاریزماتیک داشتن اعتماد به نفس است. آنها به هرآنچه که هستند و هرچه انجام می دهند کاملا اعتماد دارند و خودشان را پذیرفته اند. این افراد بدون نمایش دادن و بدون تلاش برایوانمود کردنبه داشتن اعتماد به نفس، این ویژگی را دارند.  ابتدای شروع داشتن این ویژگی  در افراد از شناخت خود، شناخت مهارت ها و پذیرفتن آنها است.

حضور

این ویژگی نیز یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع شخصیت هاست و تقریبا به اعتماد به نفس نزدیک است. این افراد واقعا با دیگران همراهی می کنند و کاملا به آنها توجه می کنند. در صورتی که فردی، فقط حضور داشته باشد اما توجهی به صحبتن های طرف مقابلش نداشته باشد، در بین افراد فردی مغرور و خود نما تلقی می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.