تصور و سلیقه طراحی

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تصور و سلیقه طراحی

این مهم ترین اطلاعاتیه که سئو در مشهد بایستی رایا پارس به ahrefs طراح سایتتون بدید و اما از تمامی جالبتر هم است. چندین تا مثال پیاده سازی که دوست دارید طراحتون از اون مدل ها ایده بگیره و نسبتاً شبیه اونها عمل کنه از روی سایتهای دیگه پیدا نمائید و به طراحتون نشون بدید. همچنین تعدادی تا مثال که خوشتون نمیاد رو هم می بایست پیدا فرمائید. حتی ممکنه این مثال ها فرضی باشند و جایی ندیده باشید. بایستی مثالهای مشخصی از چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که بدتون میاد در پیاده سازی سایتتون باشند داشته باشید. پیوند اینترنت سایتهایی که خوشتون میاد و خوشتون نمیاد رو برای طراحتون بفرستید و ذیل هر پیوند نکاتشو بنویسید که برای مثال از چه چیزهایی روی این وبسایت خوشتون اومده یا این که بدتون اومده.
برای استارت میتونید از مثال سایتهای پیاده سازی گردیده به وسیله دارکوب دیدن فرمائید. ما مشتریهایی از صنعت های متفاوت داریم و برای هر کدوم با اعتنا به خصوصیت های خاص اون صنعت وبسایت رو پیاده سازی کردیم. میتونید از چیزهایی که دوست دارید یا این که ندارید اسکرین شات بگیرید. تصویر گرفته گردیده رو با یک نرم‌افزار دستکاری عکس گشوده فرمایید و به دور قسمتهایی که می خواهید بهشون اشاره فرمائید خط بکشید.
یه خصوصی مسائل میتونن روی طراحی وب تاثیر بذارن. از جمله اگه کارتن یه مسئله روستایی داره (به عنوان مثال اسباب و اثاث خانه مدل روستیک میفروشید)، اینو می بایست به طراحتون استحضار بدید. از تولیدها خودتون یا این که محصولاتی که شبیه محصول ها خودتونه عکس بگیرید و به طراحتون بدید تا از بگراند برنامه خردسالان یه ایده ای تو ذهنش داشته باشه.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.