آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

16. Minimize redirects
بعضی وقتها مورد نیاز میباشد که سئو در مشهد از رایا پارس ریدایرکت ahrefs یک مرورگر به مرورگر دیگر برای اپلیکشن خویش استعمال نمائید. دلایلی که ورژن های اینترنت نرم افزار از ریدایرکت استعمال می نمایند به گستردن ذیل میباشد:
برای علامت دادن شرایط جدیدی از منبع و اطلاعاتی که جابجا گردیده‌است.
مسیر کلیک ها وimpression (تعداد اکران تارنما شما در موتورهای کاوش) و مراجعه به صفحه ها ورودی
رزو و ذخیره سازی دامین های متفاوت، اذن برای user-friendly یا این که دامنه هایی با URL بی قیمت و کش اشتباه املایی و یا این که spell اشتباهی URL ها.
برای رابطه در بین قسمت های مختلفی از وبسایت و یا این که نرم افزار ها، پروتکل های گوناگون (HTTP - HTTPS)
می اقتدار خاطرنشان کرد که‌این قسمت یاری می نماید تا ریدایرکت های HTTP را از یک URL به URL دیگری برای کاهش از RTTs (Real-Time Technology Solutions) مازاد و صرف فرصت را برای یوزرها به دست‌کم برسانید.
Minimize request size .17
نگه داشتن کوکی ها و درخواست (Header) تیتر کوچکی که قابلیت پذیر میباشد، قادر است درخواست HTTP که متناسب با یک بسته واحد میباشد، را ضمانت نماید.
در وضعیت ایده آل، یک درخواست HTTP نباید بالاتر از 1 بسته برود.
درخواست تیتر HTTP مشمول مورد ها ذیل میگردد:
کوکی ها
شاخه های تهیه و تنظیم مروگر
منبع درخواست URL (شاخه های HOST)
مرجع URL
18. Optimize the order of styles and scripts
به جهت اینکه کد جاوا اسکریپت میتواند محتوا و طرح برگه ی اینترنت را تغییر و تحول دهد، ژرف اندیشی مرورگر برای رندر هر محتوایی که تگ های اسکریپت را تاهنگامیکه آن اسکریپت دانلود خواهد شد، تجزیه و اعمال و دنبال می نماید. این قسمت آرم دهنده ی : (فرمان طریق ی صحیح اسکریپت های داخلی و فرنگی برابر بهتری از دانلود ها و سرعت مجال رندر مرورگر را حاذق می سازد) میباشد.
19. Put CSS in the document head
تکان بلوک های باطن خطی استایل و متغیرهای (link) از قسمت body که نصیب head برای اجرای همت آن را بهبود می‌بخشد.
20. Serve resources from a consistent URL
برای به کارگیری و استعمال منابع URL مخصوص، از در میان بردن بایت های دانلود های تکراری و RTTs مازاد بسیار اساسی میباشد.
21. Serve scaled images
استفاده و استعمال از اندازه مطلوب تصاویر میتواند بایت بخش اعظمی از اطلاعات را ذخیره نماید و سبب ساز افزایش عملکرد برگه اینترنت، مخصوصا آن مجموعه از دستگاه های نادر توان مثل (گوشی) گردد.
22. Specify a cache validator
تمامی ی منابع استاتیک می بایست واپسین تغییرات یا این که ETag header داشته باشند، که‌این فرمان به مرورگرها اذن ی دسترسی بی نقص به cach را می‌دهد.
23. Combine images using CSS sprites
ادغام تصاویر به یک‌سری فولدر خرد تاجایی که به کار گیری از CSS spirites برای کاهش تعداد گردش و مکث در دانلود دیگر منابع ممکن میباشد، سبب به کاهش درخواست بالا و کاهش تعداد تک تک بایت های به وسیله کاغذ ی دانلو اینترنت می گردد.
24. Avoid CSS @import
به کار گیری از CSS@import در CSS فرنگی قادر است تعقل در طول مجال بار گذاری یک ورقه را ارتقاء دهد.
25. Prefer asynchronous resources
fetch کردن منابع ناهمگام (غیر به طور همزمان) بازدارنده از بسته شدن بار گذاری شیت می‌گردد.
26. Avoid a character set in the meta tag
این قسمت، پیکربندی کاراکتر مشخص و معلوم گردیده درمتا تگ را آرم می‌دهد. معین شدن پیکربندی کاراکتر در متاتگ، در نظر گرفتن دانلود در IE8 را غیر فعال می نماید. برای بهبود دانلود موازی منابع، جنبش پیکربندی کاراکتر به پیکربندی محتوای HTTP - یک نوعی ازپاسخگویی Header میباشد.
27.Specify a Vary: Accept-Encoding header
ایرادات (Bugs) در برخی پراکسی های همگانی ممکن میباشد به ورژن های فشرده ای از منابع خویش به سرویس کاربرانی که فشرده سازی را جانبداری نمی‌کنند، سبب گردد.
تایید رمز گذاری (encoding)، header را برای ذخیره پراکسی برای هر دو (فشرده و غیر فشرده) ورژن ای از منبع ارشادوراهنمایی می نماید.
همان گونه که وبسایت GTMetrix ویا (صورت بالا) مشاهده می‌نمایید 3 آیتم ی GRADE , TYPE, PRIORITY برای هر قسمت نشانه داده گردیده‌است و به راحتی می‌توانید تشخیص مرتبه، نوع و حتی برتری هر قسمت را تشخیص دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.