در کدام قسمت از سایت امکان استفاده از اسکیما وجود دارد؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

در کدام قسمت از سایت امکان استفاده از اسکیما وجود دارد؟

معمولا موتورهای کاوش بعضی سئو در مشهد داده‌های رایا پارس جان دار در ahrefs وب سایت را به‌راحتی تشخیص نمی‌دهند. یک کدام از این مورد ها فرصت و تاریخ میباشد. چون فرمت تاریخ‌ها متعدد میباشند. به همین خیال و خاطر برای اینکه یک موتور کاوش فهم نماید که یک روی داد مرتبط با چه هنگامی میباشد، سئوکاران از علامت‎گذاری Event برای اکران روی داد موردنظر استعمال می‌نمایند. داده‌های دیگری نیز وجود دارا‌هستند که در‌حالتی که با قواعد اسکیما نماد‌گذاری گردیده باشند به‌آسانی به وسیله موتورهای کاوش شناسایی میگردند. داده‌هایی مثل تالیف کننده، عکس‌های وبسایت، واپسین دستکاری جاری ساختن‌گردیده، روی داد، اکران متاع، معرفی فرد، تیتر برگه، تاریخ تکثیر، فرمت شیت و ... . مورد ها بسیارِ دیگری نیز وجود دارا هستند که برای آشنایی آنها می توانید به اینترنت‌وب سایت Schema.org رمز بزنید و با کدهای بیشتری هم آشنا گردید.
چه طور از Schema Markup بر روی تارنما خویش استعمال کنیم؟
حالا بعداز شعور آرم‌گذاری Schema توضیح می دهیم که چه گونه از Schema Markup استعمال کنیم. به این ترتیب فرآیند تحت را دنبال فرمایید:
1- به راهنمای گوگل (Google's Structured Data Markup Helper) با لینک و پیوند https://www.google.com/webmasters/markup-helper/u/0/ بروید.
2- نوع اطلاعاتی که شما تمایل به علامت‌گذاری دارید را تعیین فرمایید؛ در اینجا آیتم‌های مختلفی لیست گردیده است، اما این لیست بی نقص وجود ندارد. در نمونه پایین تیک نوشته‌علمی زده شد‌ه‌است که یک کدام از رایج‌ترین گونه های محتوا می باشد.
3- بعد از آن در فریم، URL ورقه یا این که نوشته‌ی‌علمی‌ای که می خواهید آرم‌گذاری فرمائید قرار (paste) دهید؛ در حالتی‌که شما فقط HTML دارید شما می توانید به مکان آن قرار (paste) دهید. آن‌گاه start tagging را کلیک فرمائید.
شیت در ابزار نماد‌گذاری لود گردد و شما با یک فضای کاری برای مرحله آتی نشان‌گذاری و قسمت‌های تگ گذاری رو به رو خواهید شد. شما شیت تارنما خویش را در سمت چپ و گزینه‌های دیتا را در سمت راست مشاهده میکنید.
4- هایلایت فرمائید و نوع عناصری را که می خواهید نماد‌گذاری فرمایید گزینش فرمائید؛
از آنجایی که بخشی از محتوا نوشته‌ی‌علمی‌ای از وبسایت Kissmetrics میباشد ما قصد داریم اسم نوشته‌ی‌علمی را به مراد علامت گذاری «اسم» هایلایت کنیم. بعد از نقطه پایان هایلایت Name را از tool گزینش می کنیم.
وقتی که Name را گزینش کردیم این ابزار به گزینه دیتا در سمت راست اضافه می گردد.
5- ادامه افزودن نصیب‌های متبوع برای آرم‌گذاری؛
از لیست گزینه‌های دیتا مانند راهنما به کارگیری فرمائید و قسمت‌های دیگری در نوشته‌ی‌علمی را که میخواهید آنان را به لیست نشان‌گذاری اضافه نمایید هایلایت نمائید. شما احتمالا کار کشته نخواهید بود که هر گزینه در لیست را تگ نمائید. صرفا مواقعی که شما مجاز می‌باشید اضافه میگردد. به عبارت دیگر هر مورد از ساختارهای مو جود در وبسایت schema.org بایستی متناسب با نوع تارنما به عمل برده خواهد شد و به کارگیری بی‌جا از آن ها سبب ساز میشود گوگل مرتبه‌بندی شمارا در نتیجه ها نشانه ندهد.
6- تولید HTML؛
وقتی که علامت‌گذاری شما نقطه نهایی یافت بر روی Create HTML کلیک فرمایید.
به‌دنبال شما خواهید رویت کرد که HTML شیت شما با میکرودیتای مرتبط در نقطه‌ای که تعیین کردید قرار داده میگردد.
7- Schema Markup را به ورقه تارنما خویش اضافه فرمایید؛
بعد به سیستم مدیر محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) خویش بروید و قطعات خرد هایلایت گردیده را در محل‌های مطلوب اضافه نمایید. نشانگرهای رنگ زرد را در نوار پیمایش (scrollbar) برای یافتن کد Schema Markup پیدا نمائید.
یک شیوه جایگزین بی آلایش دانلود فولدر HTML به صورت اتوماتیک هست و آنگاه نسخه برداری و قرار دادن آن (paste) در سیستم مدیر محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) میباشد.
زمانیکه شما بر روی Finish کلیک میکنید برای شما تعدادی از پروسه آینده اکران داده می‌گردد که بر روی Continue کلیک فرمائید.
8- از ابزار Structured Data Testing برای ارزیابی کردن صحت شیوه نامه‌های داده گردیده به کار گیری نمایید؛
به مکان تجزیه و محاسبه شیت اینترنت منتشر گردیده، قصد داریم کدی را نظارت کنیم که ساخت‌و‌ساز گردیده و یا این که دانلود کردیم.
زمانی که کد قرار داده می گردد (paste)، کلیک بر روی Preview میکنیم. ابزار Testing به ما علامت میدهد که چه نوشته‌علمی‌ای در حاصل برگه موتور کاوش مشابه خواهد بود.
خلال این می‌اقتدار هر عنصر علامت‌گذاری دیگری که اضافه گردیده را رسیدگی کرد.
در صورتیکه موردنیاز بود، می‌اقتدار به صورت بدون واسطه HTML را در ابزار Testing به مراد آپ دیت رسانی Schema و پپش اکران نتیجه ها مجدد دستکاری کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.