ميكروبلاگينگ، يكي از چهار ترند محبوب شبكه‌هاي اجتماعي!

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ميكروبلاگينگ، يكي از چهار ترند محبوب شبكه‌هاي اجتماعي!

توييتر چه ميباشد؟توييتر(twitter.com
)، سرويسي منحصر دوستان، سئو در مشهد خانواده و همياران ميباشد؛ تا از روش آن، با يك‌ديگر رابطه برقرار كرده؛ با ارسال سريع پيام‌ها، به هم متصل باشند. سوالي كه غالبا درين پلتفرم پرسيده گرديده؛ يا اين كه به آن‌ جواب داده مي‌گردد؛ اين ميباشد: فعلا، چه كاري ميكني؟در عصري معاش ميكنيم؛ كه گردباد تكنولوژي‌ و تغييرات اجتماعي‌ست. رفته رفته، علاقمندي عموم به مكالمه، تعامل و اشتراك ايده به طور آنلاين؛ بيشتر از طريق‌هاي سنتي گپ و اذعان كرد، مي‌شود.

با اعتنا به اهميت اين‌كه مي بايست فضايي براي اين مشاجره‌هاي آنلاين، وجود داشته باشد؛ امروزه پلتفرم‌هايي، براي همياري، شل بودن، تعامل دو طرفه، كمپاني در مشاجره‌هاي اجتماعي و متصل ماندن به طور همزمان به سراسر جهان، به وجود آمده‌ ميباشد.  اما يك كدام از ديگر از خصوصيت‌هاي اساسي اين پلتفرم‌ها، بايستي اين باشد كه ضمن قانوني بودن، عموم نيازي به پرداخت پول، براي كمپاني در آن، نداشته باشند.كانال‌هاي اجتماعي، در اصطلاح به اپليكيشن‌ها، پلتفرم‌ها و رسانه‌هايي گفته ميشود؛ كه به يوزرها اذن‌ي تعامل، رابطه دريافت كردن و در مقابل، جواب به پيام ديگرافراد را نيز مي دهند. اين نرم افزار‌ها، گفتگوهايي دو طرفه را، برنامه ريزي مي‌نمايند و سراسر وب را، در دست استفاده كننده قرار ميدهند.
خب، درصورتي كه همگي عموم، به اين‌راه‌هاي ارتباطي آنلاين، روي بياورند و آن‌ را به يك طريق‌ي ارتباطي جدا تبديل نمايند، چه مي بايست كرد؟ از يك سو، شما بايستي چه نماييد؟ به آنها ملحق گرديد؟ و در‌حالتي كه بخواهيد به آنان ملحق گرديد، از كجا مي بايست آغاز فرمائيد؟در سال‌هاي پيشين، تعدادي ترند در كانال‌هاي اجتماعي باب شدند: ميكروبلاگينگ، وب لاگ‌ها، ويديوها و كانال‌هاي اجتماعي!
1- ميكروبلاگينگ/توييترميكروبلاگينگ، تعالي‌ترين ترندي‌ست كه در يك سري سال پيشين، با حضور كاركشته توييتر تحت عنوان پيشگام اين عرصه، علاقمندان اكثري را، به خويش جلب كرده است. توييتر در هر پيام، به استفاده كننده اذن‌ي ارسال 140 كاراكتر گوناگون را مي دهد؛ تا آن را با فالوور هايشان، يا اين كه بقيه عده اي‌كه ممكن ميباشد به توييت‌هاي آن موضوع، علاقمند باشند؛ به اشتراك بگذارند.
با اعتنا به‌اين‌كه توييتر، با گاز به 3 ميليون استفاده كننده دست يافت؛ معين ميباشد كه داراست كم كم، موج مهم كانال‌هاي اجتماعي را، به خويش جلب مي‌كند. توييتر، در هر پيام، داده ها كوتاه ولي لبريز محتوايي را كه به دنبالش مي‌گشتيد، با شما دربين ميگذارد. به‌اين شكل، شما دقيقه به دقيقه، قابليت و امكان تعامل با عموم عالم را خواهيد داشت.
مطالعه نوشته‌ي علمي چه گونه از ميكروبلاگينگ، براي بسط اينستاگرام خويش به كار گيري كنيم؟ به شما توصيه ميكنيم.
پس توييتر، به عبارتي چيزي‌ست كه به دنبالش مي‌گشتيد. از وبسايت توييتر، ديدن فرمائيد؛ در آن‌ اسم‌نويسي كرده و پروفايل خاص خويش را بسازيد. آن‌گاه در ادامه دوستان خويش بگرديد و مجموع! اكنون بايستي توييت فرماييد!


2- وب لاگ‌ها:بر طبق تحقيقاتي كه دانشكده مك‌كَن، بر روي يوزرها اينترنتي اجرا اعطا كرد؛ 73 درصد از اين يوزرها، به طور روتين و روزمره، بلاگ‌ها را ميخوانند. تماما مشخص و معلوم ميباشد كه وب لاگ‌ها، ديگر فقط يك پروژه‌ي آزمايشي، نيستند. اين پلتفرم‌ها، در حال حاضر يك‌تنه جريان مهم كانال‌هاي اجتماعي را، به دست گرفته‌اند. بلاگ‌ها، عموم را قدرتمند ميسازند تا فضايي مطابق با ذوق وسليقه‌ي خويش، پباده سازي نمايند. و براي اين‌عمل، گزينش خويش فرد، در حق تقدم قرار مي گيرد.
اكثر وب لاگ‌ها، فالوورها را توانمند مي سازند كه ضمن ارسال پست، براي يكديگر كامنت هم بگذارند. بلاگ‌ها، در مسئله‌هاي فردي، يا اين كه پباده سازي گرديده، وجود دارا‌هستند؛ و حتي كمپاني‌هاي تجاري نيز، با فروم‌هاي مردمي يكي‌از گرديده‌اند،  تا اطلاعاتي را با آنها بين بگذارند. اين پلتفرم‌ها، راهي اختصاصي، براي ذكر احساسات و ذهن ها فردي‌، آن هم به طور آنلاين ميباشد. ضمن اين‌كه شما در‌اين پلتفرم‌ها، قابليت و امكان ارسال نامحدود محتوا را داريد. 


3- ويديوهابا بسط خدمت‌هاي بدون پول ارسال كليپ، مانند يوتيوب(www.youtube.com)، ويمئو و ويدلر، هزينه‌ي برقراري دورهمي‌هاي ويديويي آنلاين و يا اين كه كمپاني تيم‌جمعي در‌اين كانال‌ها، حدودا به صفر رسيده ميباشد. يوتيوب امروزه، تبديل به دومي موتور جستجوي تبارك دنيا گرديده است. اين فرمان، محبوبيت ويديوها را، دربين يوزرها اينترنتي، علامت ميدهد. هنگامي‌كه انگشت شما، از نوشتن، خسته شد‌ه‌است؛ تلاش نمائيد ويديويي ساخته، آن را به طور آنلاين پخش نماييد. مخاطباني كه با اين‌شغل، به شما جذب ميشوند؛ شگفت زده‌تان خواهد كرد!
دلتان مي خواهد امشب يك غذاي گوناگون صحيح نماييد؛ البته هيچ ايده‌اي براي شيوه نامه‌هاي گوناگون و قابل قبول نداريد؟ كافي‌ست از يوتيوب ديدن نماييد. در پي خوراك بگرديد؛ تا شاهد توان ويدئو، تحت عنوان يك ابزار، در كانال‌هاي اجتماعي باشيد. حتي ممكن ميباشد، فرمان پخت غذايي را پيدا فرمائيد كه فردي از آن رمز عالم، آن را پست نموده است، ولي دقيقا به عبارتي غذايي‌ست كه به دنبالش مي‌گشتيد! به طور كامل حاضري و دم دست!
4- كانال‌هاي اجتماعي
كانال‌هاي اجتماعي، فقط در يك سري سال توانست، بيشتراز ده‌ها ميليون نفر از عموم دنيا را، به دست‌كم يكي اين كانال‌ها، جذب نمايد. در كانادا، چهره‌بوك، با دقت به بيش تر از 8.5 ميليون نفر از كانادايي‌هايي كه در صورت‌بوك، پروفايل ساخته‌اند؛ غول ارتباطي گران قدرِ اين مرز و بوم ميباشد.
اخيرا، موجي از عموم به سوي كانال‌هاي اجتماعي ديگر، كه با هدف ها منحصربه‌فرد‌تري تشكيل‌شده‌اند، جريان پيدا نموده است. كانال‌هايي مانند  DeviantArt، يا اين كه لينكداين، و حتي كانال‌هاي اجتماعي ديگري مانند فرندفيد كه مي‌اقتدار به صورت زنده، در آن استريم كرد و معاش آنلاين شمارا، به داخل يك دور و بر، معطوف مي‌نمايد. كانال‌هاي اجتماعي، شمارا توانا ميسازند كه با اشخاص متفاوت، صلح و دوستي فرمائيد و به آنها اذن دهيد، در جريان اتفاقات روزمره‌ي معاش شما، قرار بگيرند.


شما در‌اين كانال‌ها، مي توانيد عكس ارسال نمائيد، يا اين كه اذهان خودتان را بيان نماييد. حتي ميتوانيد دعوت‌طومار‌هاي جشن و پاي كوبي و شادماني خويش را، به طور آنلاين، ارسال فرماييد؛ كليپ‌هاي خويش را با عموم، به اشتراك بگذاريد و اكثري امكان‌هاي ديگر. اينترنت‌تارنما‌هايي مانند رخ‌بوك؛ فروم‌ها، يا اين كه تالارهاي گفتگوي آنلاين را در مشت شما مي گذارند؛ تا از روش آن، با دوستان خويش تعامل نمائيد. 
مخاطبين گرامي در حيث داشته باشيد كمپاني رايا ماركتينگ با  بيش تر از 100 نوع ايده ساخت محتوا  و همينطور ساخت محتوا بهينه سازي گرديده  قادر است شمارا درين دستور كمك نمايد.
كانال‌هاي اجتماعي، مشمول مكالمات پيوسته ميگردد. براي اين‌كه‌اين جريان، ادامه پيدا كرده و سودمند واقع خواهد شد؛ نياز ميباشد كه به آن رسيدگي گرديده، و حضور در آن را به روتين معاش خويش، تبديل فرماييد. حضور شما در كانال‌هاي اجتماعي، مي‌بايست مربوط به شخصيت شما، و ناحيهي كاري‌تان باشد. و اساسي‌خيس از همگي! چيزي با ارزش را با عموم جامعه، ميان بگذاريد.
هنگامي‌كه در‌اين دنياي نامحدود پا مي گذاريد، عالي ميباشد يك‌سري نكته را به خيال داشته باشيد: محتواي پيام، از فولدر‌هاي چندرسانه‌اي كه با عموم به اشتراك مي گذاريد؛ اساسي‌‌خيس ميباشد. براين اساس، محتواهاي پرمفهوم و كارآمدي را به اشتراك بگذاريد، كه به درد فالوورها و دوستان شما مي خورند. هرگاه كه مكالمه‌اي شكل گرفت، به آن بپيونديد؛ از ابزارهاي نو ارتباطي، استقبال فرمائيد؛ و ضمن استعمال‌ي سودمند و هوشمندانه از آن ها، خويش حقيقي و واقعي‌تان باشيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.