سئو سايت فروشگاهي خود را قدرتمند‌تر كنيد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو سايت فروشگاهي خود را قدرتمند‌تر كنيد

شايد اين ايام كمتر كسي باشد  سئو در مشهد  كه اسم بهينه سازي را نشنيده باشد و از اهميت آن در دنياي ديجيتال و كسب و شغل هاي مجازي اطلاعي نداشته باشد. دست كم عده اي كه در حوزه آي تي درگير به كارند و در حرفه هاي كامپيوتري علم آموزي كردند، به طبع با اين ترفند داراي اسم و رسم و پركاربرد آشنا مي‌باشند.
سئو ( Search Engine Optimization ) يكي‌از پر استفاده ترين و دوست داستني ترين طريق هاي ارتقا يوزرها وبسايت براي فروش و درآمدزايي هاي اينترنتي و فضاي مجازي ميباشد.
در واقع تكنيك هاي بهينه سازي به شما ياري مي نمايند تا با سئو تارنما خويش سكو سايتتان را با لغت ها كليدي متبوع، در موتور هاي كاوش كاهش دهيد و در صفحه هاي اوليه اكران داده گرديد.اين قضيه ياري بزرگي براي تجارت هاي كوچك و استارتاپ ها است تا با توان وارد بازار شوند و اسم خويش را رمز لهجه ها بياندازند و مارك خويش را بسازند.يك كدام از الگوريتم هاي گوگل به اسم RankBrain اخلاق مخاطبين شمارا وقتي كه عبارات كليدي را كاوش مي نمايند آناليز مي نمايد تا متناسب با رفتارشان و مرتبه بندي، نتيجه ها باصرفه گرديده اي توليد نمايد .
به صورت نمونه در حالتي‌كه يوزرها بر روي نتايجي كه گوگل به طور پيشنهادي ارائه ميدهد كليك نمايند حتي در‌صورتي‌كه كه وب سايت درجه خير و خوبي هم نداشته باشد به جهت چك خلق يوزرها و تعداد بالاي تقاضا جايگاه وبسايت كاهش پيدا مي نمايد و رده سايت در موتور هاي كاوش بهبود مييابد . طبق اين الگوريتم، گوگل فرصت سپري گرديده در وبسايت ها را محاسبه مي نمايد و در شرايطي كه يوزرها فرصت متعددي را در سايتي صرف كرده باشند، پس احتمالا محتواي آن جواب گوي نياز هايشان بوده و در فيض به ندرت مقام تارنما در گوگل بهبود مييابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.