انواع قصه گويي محتوايي چيست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

انواع قصه گويي محتوايي چيست؟


ماجرا گويي مذهبي: داستان هايي ميباشند  سئو در مشهد كه رهبران دسته هاي مذهبي،براي اشاعه مذهب شان به مكان مقررات از آن به كار گيري مي نمايند.
ماجرا گويي در اردو: از جاي هاي اثر گذار براي ماجرا گويي در اردوهاست،اردوها به جهت فضاي گشوده شان و جاي طبيعي اش و دور و اطراف صميمي بودن برخلاقيت ماجرا گو ميافزايد و اورا در‌اين ارتباط امداد مي كند.


روايت گويي قومي: اين نوع ماجرا گويي ها در گرد هم آيي هاي اجتماعي،خيابان ها و بازارها جاري ساختن ميگيرد.و همينطور در منزل نيز قابل اجراست.
داستان گويي تماشاخانه اي: اين نوع داستان گويي ها در ساختمان هايي مانند تماشاخانه هاي حقيقي وواقعي به جاري ساختن در مي‌آورند.
ماجرا گويي نقالانه: نوعي از ماجرا گويي ميباشد كه كارش خوي و اجراي حكايت هاي شفاهي شاعرانه ميباشد و به نقل روايت ها و رويدادها تاريخي وستايش و ستايش نياكان و بزرگان و اسطوره هاي يك تمدن و تيم هاي قومي و فرهنگي و ملي ميپردازد.
ماجرا گويي كتابخانه اي: در‌اين نوع از ماجرا گويي،كتابداران در سا‌عتها معلوم و خاصي در كتابخانه براي خردسالان داستان مي‌گويند.
هدف ها ماجرا گويي در محتوا چه مي‌باشد؟امداد در سوي تربيت و رشد توان ذكر و سخنوري و احساسات و ذهن ها خردسال هاتقويت و رشد اقتدار قوه ي تخيل خردسالانتحريك و تشويق قوه ي ابداع و خلاقيت در خردسالانساخت علاقه به ادبيات در كودك هاياري به رويش اعتماد به‌نفس در خردسالان و عشق و علاقه مند كردن آن ها به عدل و داد و كمال و آزاديبرآورده كردن نيازها و اميال عاطفي خردسال ها و مهيا كردن آن ها براي يادگيري كردار و انسانيت و بشر خوب بودن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.