ولي با اينكه سوابق تبليغات اينترنتي بسيار سئو در مشهد برنا ميباشد ولي توانسته ميباشد به قولي خط مش صد ساله را يك شبه برود و بسيار دوستداشتني خواهد شد. از تمامي اساسيخيس اينكه امروزه اين طريق تبليغاتي بسيار پر كاربرد گرديدهاست. پس از تكثير اولين تبليغ اينترنتي بود كه هات واير متوجه شد براي اينكه تبليغات بتواند مشتريان بيشتري را به خويش جذب نمايد مي بايست تبليغات را در فضاي محصور و با به كارگيري از چارچوب خاصي ايفا دهد. همين مقاله سبب به وجود وارد شدن بنرهاي تبليغاتي در فضاي وب شد.
در واقع بنرها طرحهاي گرافيكي با اندازههاي اثبات و استانداردي بودند كه در يك چارچوب خاص ارائه ميشدند. در سال 1995، در غايت بعد از عملكردها و معضلهاي بسيار وب تحت عنوان يك مقر و رسانه همگاني بين عموم و طراحان تبليغاتي پذيرفته شد كهاين مقاله به نوبه خويش يك پيشرفت اساسي در اين باره به حساب مي آيد. بعد از آن در سال 1999، 14 نفر از طراحان برتر جهان براي تبليغات خويش، از وب به كار گيري كرده و پولي نزديك به 30 هزار دلار براي اكران تبليغات خويش در وب تنها به مقطع 12 هفته پرداخت كردند. بعد از اين اتفاقات بود كه كمپاني سان ميكروسيستم به عرضه گويش جاوا پرداخت و اولين اتاق گفتگوي تجاري در فضاي اينترنت را فعالسازي كرد.
درج اطلاع رسانيهاي بدونپول در وب در كشور ايران نيز سوابقاي كوتاه دارااست و پاره اي ديرتر از مجموع دنيا وقوع افتاد. مي بايست بيان كرد به انگيزه آداب و رسوم خاصي كه در هر كشوري وجود داراست، وب نيز تحت عنوان يك ابزار تبليغاتي مقداري ديرتر توانست مكان خويش ميان طراحان اهل ايران و يا اين كه حتي مخاطبان اهل ايران پيدا نمايد البته رفته رفته توانست به رده حقيقي و واقعي خويش رسد و هم دقت و هم حيث مخاطبان و هم طراحان را به دست بياورد.
آيا از مزاياي درج اطلاع رساني مجاني در وب چيزي ميدانيد؟
درين بخش به مزاياي درج اطلاع رساني بدون پول در فضاي وب اشاره خوا هيم كرد. اين مزايا عبارت ميباشد از:
• محدوديت نداشتن در طي و جاي
• مراقبت فضا زيست به جهت جدا نكردن از درختان براي چاپ ورقه به مراد تبليغات
• داشتن فضاي گسترده براي معرفي بيزنس، اين محدوده حتي به آن سوي مرز نيز داراي ارتباط ميباشد.
• تماما مقرون به صرفه بودن
• استعمال از ابزار متعدد در تبليغات اينترنتي مانند ويدئو و پوشههاي صوتي
- شنبه ۱۲ تیر ۰۰ ۱۰:۰۱ ۲۹ بازديد
- ۰ نظر