پيش از اينكه محتواي متني شما امكان سئو در مشهد درجه بندي داشته باشد، به لينك و پيوند ها احتياج داراست. شايسته ترين حالتي كه گوگل مي تواند محتواي شمارا پيدا نمايد وقتي ميباشد كه پست ها و صفحه هاي وبسايت شما (از جايي به آن گاه) در اينترنت پيوند داده ميشود. توليد پيوند داخلي در محتوا منجر مي شود مطالب شما به هم داراي ارتباط شوند و از طرفي ساختار تارنما شمارا براي گوگل معين مينمايد.
اين پيوند ها ميتوانند يك سلسله مراتب در وب سايت شما ساخت نمايند. همينطور به شما اذن ميدهند تا پست ها و صفحه ها ارزشمندتر را از اين روش معلوم فرمائيد. مجموعاَ بكارگيري يك استراتژي لينك و پيوند داخلي مطلوب قادر است سئوي شمارا تقويت نمايد.
آيا در پلاگين يواست بهينه سازي براي پيوندهاي داخلي بولت قرمزرنگ اخذ نموده ايد؟ پس اين نوشتهي علمي را تا پايان بخوانيد تا چگونگي بهبود پيوند داخلي را فهم فرماييد.
پيوند داخلي چه چيزي است؟لينك و پيوند داخلي به تك تك پيوند هايي گفته ميشود كه شمارا از باطن يك كدام از صفحه هاي تارنما، به برگهي ديگري در به عبارتي وبسايت ارجاع مي دهد. هم يوزرها و هم موتورهاي كاوش از لينك و پيوند ها براي يافتن محتوا در وبسايت شما استعمال مينمايند. يوزرها براي پيمايش در تارنما شما و همينطور يافتن محتوايي كه درپي آن مي باشند از لينك و پيوند ها به كار گيري مينمايند. موتورهاي كاوش نيز از پيوندها براي پيمايش تارنما شما به كار گيري مينمايند. در حالتيكه لينك و پيوند ها توليد نشده باشد، شيت اي نيز پيدا نخواهد شد.
لينك و پيوند هاي داخلي اشكال مختلفي دارااست. علاوه بر توليد لينك و پيوند داخلي در برگهي مهم، منوها، فيد پست و غيره، مي توانيد پيوند هايي را در محتواي خويش نيز اضافه نمائيد. اين لينك و پيوند ها، "لينك و پيوند هاي متني" ناميده مي گردند. لينك و پيوند هاي متني يوزرها شمارا به سمت مطالب جذاب و داراي ارتباط سوق مي دهد. علاوه بر اين، موتورهاي جستجوي از اين طرز معيار داراي ارتباط بودن محتواهاي شما و بها آنانرا گزينش مينمايند. هر چقدر يك شيت تعداد پيوندهاي بيشتري داشته باشد، براي موتورهاي كاوش اهميت بيشتري نيز پيدا خواهد كرد. بدين ترتيب توليد پيوند داخلي خوب براي رويش سئوي شما بسيار اساسي ميباشد.
تفاوت پيوند داخلي و لينك و پيوند فرنگيهر سايت دربرگيرنده تني چند از پيوند هاي داخلي و فرنگي ميباشد. لينك و پيوند هاي داخلي صفحه هاي و پست ها را به وبسايت خودتان و لينك و پيوند هاي فرنگي صفحه ها شمارا به تارنما هاي ديگر متصل مينمايند. دراين نوشتهيعلمي، مقصود ما تمركز روي پيوندهاي داخلي و تاثير آن ها روي بهينه سازي ميباشد. درصورتيكه قصد داريد در وبسايت خويش لينك فرنگي ساختوساز فرمائيد، از روش اين لينك و پيوند مبادرت نمائيد.
چرا پيوند ها براي گوگل اصلي مي باشند؟لينك و پيوند داخلي فاكتور مهمي براي گوگل و بقيه موتورهاي كاوش است. اين اهميت از كجا نشات ميگيرد و چه گونه ميقدرت لينك و پيوند داخلي ساخت؟
گوگل از پيوند ها براي يافتن محتوا در وبسايت ها و درجه بندي اين محتوا در نتيجه ها كاوش به كارگيري مينمايد. در صورتيكه پست يا اين كه شيتاي دارنده پيوند هاي متعددي باشد، در واقع آرماي براي گوگل ميباشد كهاين نوشته ي علمي مشمول محتوايي اساسي و پر ارزش ميباشد. اين زمينه هم براي پيوند داخلي و هم براي لينك و پيوند فرنگي درستگو ميباشد.
لينك و پيوند داخلي چيزي ميباشد كه شما تحت عنوان صاحب تارنما آن را در دست گرفتن مي كنيد. شما با ساخت لينك و پيوند هاي داخلي مطلوب، بازديد كنندگان و گوگل خويش را به مهمترين صفحه هاي خويش هدايت ميكنيد.
رابطه ها ميان محتواهاگوگل با تعقيب كردن پيوند هاي داخلي و فرنگي با به كار گيري از رباتي به اسم Google bot سايت ها را كنكاش مينمايد. اين ربات به كاغذ مهم يك سايت وارد مي شود، آغاز به جستجوي برگه مينمايد و اولي پيوند را آناليز و دنبال مينمايد. با تعقيب كردن لينك و پيوند ها، گوگل قادر است ارتباطي ميان صفحه هاي، پست ها و بقيه مطالب متعدد را كشف نمايد. بدين ترتيب گوگل ميفهمد كه كدام صفحه هاي در وبسايت شما موضوعات مشابهي را پوشش ميدهند.
براي مثال در اولِ اين نوشتهيعلمي، لينك و پيوند هايي به عنا وين "لينك و پيوند داخلي" و "ساختار تارنما" مشاهده خواهيد كرد. ما با اضافه كردن اين پيوندها قصد داريم گوگل را باخبر كنيم كه محتواي آن صفحات مرتبط با محتواي اين نوشتهعلمي ميباشد.
مقدار پيوندعلاوه بر فهم ارتباط در بين محتواها، گوگل تعداد لينك و پيوند را در بين همگيي لينك و پيوند هاي جان دار در يك برگه اينترنت تقسيم مينمايد. غالبا كاغذ اساسي وبسايت بيشترين مقدار پيوند را داراست چون دارنده بيشترين بك لينك و پيوند ميباشد. اين مقدار لينك و پيوند في مابين مجموع پيوند هاي مو جود در شيت اساسي تقسيم گردد. براي صفحاتي كه در مقام هاي بعدي قرار داراهستند نيز روال به همين صورت ميباشد.
بدين ترتيب درحالتي كه پست هاي تازه خويش را از روش كاغذ اساسي لينك و پيوند دهيد، بيشترين مقدار يلنك را اخذ خواهند كرد. همينطور در شرايطيكه پست هاي نو از روش كاغذ مهم پيوند داده شوند، گوگل سريعخيس آنها را پيدا خواهد كرد.
حالا كه دانستيد پيوند ها مقدار لينك خويش را منتقل مينمايند، در مي يابيد كه ارجاع پيوند هاي بيشتر به يك پست به معناي بها بيشتر آن ميباشد. ازآنجاكه گوگل صفحاتي را كه لينك و پيوند هاي بيشتري اخذ مينمايند را با اهميتخيس مي داند، احتمال جايگاه بندي آن برگه نيز ارتقا پيدا خواهد كرد.
- سه شنبه ۰۱ تیر ۰۰ ۱۰:۲۴ ۲۴ بازديد
- ۰ نظر