الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل


مرغ مگسخوار را مي اقتدار از شايسته ترين الگوريتم هاي گوگل دانست . سئو در مشهد مرغ مگس خوار الگوريتمي ميباشد كه با فرآيند تلاش خويش ، نتيجه ها جستجوي بهتري را در چنگ مخاطب ميگذارد . مرغ مگس خوار خلاف قبل هاي گوگل ، فقطً بر عبارت كليدي تصويب گرديده يا اين كه فراخواني گرديده بوسيله استفاده كننده توكل نميكند و آن را گزينه كاوش قرار نمي دهد بلكه از مكانيزم تلاش هوشمندتري برخوردار گرديده و بر مطابقت معني و معناي كلمه و واژه و لغت ها كاوش گرديده در گوگل با متني كه به مخاطب اكران مي‌دهد توكل مي نمايد . گوگل اين فعاليت را نموده است تا كيفيت حاصل كاوش بالا برود . جستجوصرفاً مبتني بر كلمه و واژه كليدي سرچ گرديده مي توانست به بروز نارضايتي استفاده كننده بينجامد به دليل آن كه در اين حالت ، محتواي اسپم يا اين كه ناخواسته به استفاده كننده نمايش داده ميشود .
انگيزه بروز اينگونه مشكلي در قبلي اين بود كه اكران نتيجه ها كاوش بر طبق هاي مختلفي سازه گرديده بود . از جملهً هنگامي بر اساس جايگاه كاغذ يا اين كه به عبارتي پيج رنك / page rank بود ( كه اما منسوخ شد ) يا اين كه وقتي بر پايه ي تعداد تكرار كلمه ها در يك متن . به محض آن كه مديران وب سايت ها و افرادي كه روي سايت ها محتوا در ج مي كردند متوجه اين مورد شدند ، تخت‌گاز به سمت تكرار افراطي كلمه ها در متن هاي خويش پرداختند و حدوداً فاجعه در درحال حاضر وقوع بود كه گوگل دور انديشي كرد و با الگوريتم هاي خويش ( هرچند كه در بالا خالي از عيب نبودند و هنوز هم نيستند و ممكن ميباشد در گير غلط شوند ) به پيكار seo سياه ( در نوشته‌ي‌علمي اي جدا از هم در وب سايت زانتكس ، به شرح بهينه سازي سپيد و seo سياه پرداخته شد‌ه‌است ) آمد .
خبرنگاران و تيم هاي خبري ، شعاري در تهيه و تنظيم خبر دارا‌هستند با اين مضمون : سرعت ، توجه و صدق . گوگل بر سرعت و اعتنا تمركز كرد . اصولاً چك و تعهد به درستي مورد ها منتشر گرديده در وب در قاموس رسالت هاي متصوره گوگل نمي گنجد . اتفاقاً مبناي نامگذاري اين الگوريتم به الگوريتم مرغ مگسخوار هم همين بوده ميباشد چون مرغ مگس خوار با سرعت بسيار متعددي بال و پر هاي خويش را گشوده و بسته ( حدود 75 توشه در ثانيه و حدود 200 توشه در شرايط شيرجه ) مي نمايد و اعتنا متعددي دارااست . humming bird اسم انگليسي الگوريتم گوگل مرغ مگسخوار ميباشد .
با ميلاد مرغ مگسخوار در هيبت يك الگوريتم گوگلي ، روال ايندكس شدن صفحه ها در گوگل تغيير‌و تحول يافت و بر پايه ي معني و معني متن و عبارت شد . اين را هم بايستي خاطر نشان كرد كه كاوش ها از شرايط كلمه و واژه اي به وضعيت گزاره اي تغيير تحول صورت يافتند . يعني موتور جستجوي گوگل ، قدرت ادراك و پردازش جمله ها و مفاهيم داراي ربط را پيدا كرد .
براي كسب داده ها بيشتر در رابطه تاريخچه الگوريتم گوگل مرغ مگسخوار ، نوشته‌علمي seo فهرست الگوريتم هاي گوگل را مطالعه نمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.