كارآيي جستجوي صوتي چيست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

كارآيي جستجوي صوتي چيست؟

اين‌ابزار مجاني به طور بي آلايش ميباشد، سئو در مشهد و شما مي توانيد تجزيه و آناليز حالت رقبا و شرايط وب سايت خويش را در وب سايت داراي شهرت الكسا بيابيد و مي توانيد اطلاعاتي مانند جايگاه جهاني و كشوري كشوري، تعداد بك پيوند و لينك و پيوند‌هاي ورودي و اكران نمودارهاي آماري براي درجه جهاني و ترافيك موتور كاوش فرآيند پيشرفت افزايشي و يا اين كه افت كاهشي آن را اكران دهيد و چنين ابزار براي متخصصان بهينه سازي خيلي كاربردي ميباشد و به عايدي آنهاست و براي كاركردن با مرتبه بندي الكس صرفا بايستي دامنه وبسايت متبوع را در قاب وارد نمائيد و بعداز اينكه وارد شديد آيتم (اينجانب ربات وجود ندارد) را كليك نماييد و چشم به راه فيض باشيد. الكسا وب (Alexa Internet) آمار بازديد‌هاي وب سايت‌ها و سرويس ها بازاريابي آنلاين و كردار مخاطبان ارائه ميدهد. كمپاني الكس به دارندگان وب سايت خدمت هايي ارائه ميدهند كه محاسبه نمايند مانند بهينه سازي، لغت ها كليدي، آمار‌ها، حالت سايت‌ها و مقايسه با حريف هاي خويش. 
 
Siri:Siri يك پروژه از راءس هوش تصنعي در ميان‌المللي SRI ميباشد و ريشه‌اي از پروژه CALO funded DARPA داراست كه با همياري Dag Kittlaus، Adam Cheyer و Tam Gruber احداث شد.
سعي جستجوي سيري چه چيزي است؟ اين‌موتور كاوش منحصر به فرد محصول ها apple ميباشد. هنگامي كه شم گرسنگي مي كنيد و در درحال حاضر رانندگي مي‌باشيد  و توانا به تايپ نمي‌باشيد صرفا كافيست تا نشاني رستوران ايتاليايي همسايه خويش را بپرسيد، Siri گروه اي از رستوران‌هاي مجاورت را به شما‌را معرفي خواهد كرد.سيري (Siri) يك فرآورده فردي هوشمند و كاربردي ميباشد كه‌اين خصوصيت سبب ساز راحتي يوزرها گرديده است و روز‌به‌روز در هم اكنون پيشرفت و كار كشته‌خيس شدن ميباشد. دستيار صوتي منحصر اپل براي مخاطبان خويش كه از روش رابطه بر قرار كردن صوتي ميتوانند درخواست ايفا فعاليت‌هاي جالبي را بخواهند و ميتوانند از دستيار منحصر به فرد اپل بخواهند چيز‌هايي كه ميخواهند را اكران دهند. سيري به نرم‌افزار هايي كه از قبلي نصب گرديده دسترسي دارااست و سواي لمس كردن در دست گرفتن و جاري ساختن مي‌نمايد. برا عمل كردن با جستجوي سيري، اوليه بايستي درود دهيد. كه به صورت نمونه بايستي بگوييد hello siri كه پس از اين فعاليت اعلام آمادگي براي عمل كردن به چيزهايي كه شما درخواست ميكنيد مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.