شايد براي آن تيم از كساني كه جديدا وب سئو در مشهد سايت آنلايني را فعالسازي كرده اند، پيشي تصاحب كردن از اسمهاي تجاري تعالي و پر اسم و رسم در حاصل موتورهاي كاوش و جذب مخاطب، رقابت دشوار و غيرممكني به لحاظ رسد، در حالتي كه فعالسازي يك كسبوفعاليت كوچك مزايايي داراست كه مي تواند سبب ساز به ساخت و ساز يك بهينه سازي به طور كامل متعدد گردد. دراين نوشته ي علمي بدين مورد ميپردازيم كه چه گونه وبسايتها و يا اين كه بيزنسهاي كوچك و نو احداث ميتوانند به وضعيتهايي دست يابند كه در رقابت با ماركهاي حريف و اسمهاي تجاري تبارك چيره شوند. دراين نصيب اطلاعاتي راجع به تجارت اينترنتي به شما خواهيم اعطا كرد.
5 شيوه پيشي تصاحب كردن از رقبادراين نصيب 5 طريق پيشي به چنگ آوردن از رقباي اينترنتي وبسايت را براي شما شرح دادهايم. با ياري اين مفاد مي توانيد بدين مسئله پي ببريد كه نكات اساسي در بيزنس اينترنتي چه مي باشد و چهطور بايستي آنانرا عملي سازيد.
1. از لغات كليدي ناب به كار گيري فرماييدبراي فعال سازي بيزنس اينترنتي چيره از لغات كليدي به كارگيري نمائيد كه در تارنماهاي والا و پر اسم و رسم از آنان استعمال نكردند. در دنياي تبارك بهينه سازي مي بايست از كليدكلمههايي استعمال كنيد كه رقيبان به هردليلي بهدنبال آن نبودهاند. مي توانيد با سرچ عبارات كليدي مختلف در گوگل، ملاحظه كنيد كه تارنماهاي حريف شما در كدام يك از آنها در لينك و پيوندهاي بالا قرار ندارند؟ اين تعيين مي تواند بر پايه ي خصوصيتهايي ذيل باشد:
لغت ها كليدي وقت گيرتارنما كمپاني هواپيمايي داراي اسم و رسم Expedia را در حيث بگيريد. در seo اين تارنما از عبارات كليدي مانند "راهنماي مسافرت به استامبول" مصرف شده ميباشد البته آنان درباره با كلمه و واژه كليدي "شايسته ترين فروشگاهها در بازار تبارك استامبول" غرض گذاري نكرده اند. درحالتي كه كاربري به جستجوي اين مقوله در سايتها بپردازد بسيار طاقت فرسا برنده به كسب سود گردد چون بازار بلندمرتبه استامبول، فروشگاههاي فراواني با خصوصيت هاي مختلفي دارااست كه وارد كردن اين داده ها باطن سايتها بسيار زمان بر خواهد بود. دراين لحظه هر اندازه هم شما بعنوان يك كمپاني هواپيمايي، مبتدي و ناشناخته باشيد با ساختوساز اين كليد واژه و كلمه و داده ها مربوطه خواهيد توانست يوزرها متعددي را جذب فرمائيد.
لغات كليدي مقايسهاي برندهاي تجاري معروف هيچگاه از رقبا حرف نخواهند ذكر كرد و بهدنبال مقايسه خود با آن ها نيستند. شما هيچگاه تيتر "تفاوت پروازهاي كمپاني Expedia و كمپاني Venere" را در تارنما Expedia نخواهيد رويت كرد، ولي در مقابل بعنوان يك كمپاني هواپيمايي مي توانيد كاغذ اي را در سايتتان ساخت و ساز كرده و به مقايسه همگي شركت هاي هواپيمايي مانند اين دو باهم بپردازيد.
عبارات كليدي نگارشي كمپاني Expedia به فروش بليط و رزرو هتل براي مشتريان ميپردازد، ولي درجه بندي هتل هاي يك شهر مبني بر نمره 1 تا 10 و يا اين كه 1 تا 100 جزئي از وظايف و علايق كاري اين موسسه وجود ندارد، در مقابل شما بعنوان يك كمپاني نوظهور و يا اين كه كوچك فارغ از هيچ محدوديتي مي توانيد اين داده ها را در وبسايت خويش درج فرماييد.
- دوشنبه ۲۴ خرداد ۰۰ ۱۲:۵۳ ۱۹ بازديد
- ۰ نظر