تكنيكهاي خطرناك سئو چه مواردي هستند

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تكنيكهاي خطرناك سئو چه مواردي هستند

در دنياي غامض و كلان بازاريابي از روش سئو در مشهد، هنگامي كه يك طرز به دليل seo تارنما گزينه به كار گيري قرار ميگيرد و از برخورد خير و خوبي برخوردار مي گردد، در زمان سال‌هاي متمادي اكثر وقت ها مديران بيزنس‌ها و يا اين كه مسئولين اينترنت‌تارنما‌ها را به طمع به كار گيري از اين شيوه سوق مي دهد، در شرايطي كه كه به كار گيري از تكنيك‌هاي سابق براي ديجيتال ماركتينگ كه سرشتي امروزي و پيشرو دارااست مي تواند بسيار مخاطره آميز كار نمايد.
مسافت دريافت كردن از عادت‌ها و شروع تجربيات تازه همواره مشقت بار ميباشد ولي در نوشته ي علمي‌ي حاضر، با تعريف 6 تكنيك ديرين seo وبسايت كه اشتباها همچنان آيتم استعمال قرار ميگيرند شما‌را متقاعد خوا هيم كرد كه چرا مي بايست از اين طرز‌ها مسافت گرفته و متد‌هاي امروزي و جديدتري را براي ارتقا رنك جايگزين كنيد. دراين مورد مي توانيد خصوصي به شيت‌ي پيشنهاد هايي براي بهينه سازي مدرنبزنيد.
 
1- اهميت به لغات كليدي بيش تر از معيار كليك
معمولا اكثر زمان ها سئوكاران عقيده دارا هستند كه به كار گيري از انبوهي از كلمه ها كليدي غرض در محتواي تارنما بسيار براي seo و ارتقا مرتبه تاثيرگذار و اساسي خواهد بود. از جمله ممكن ميباشد شما مالك يك كمپاني توليدي پيپ باشيد و سايتي نيز براي معرفي و ارائه سرويس ها و فروش آنلاين داشته باشيد. به كار گيري از همگي كلمه ها كليدي مربوط به سرويس ها شما مانند: پيپ، تنباكو، قليان، سيگار و... بدين انگيزه كه بسيار كلي ميباشد احتمالا كليه يوزرها را براي كليك جلب نخواهد كرد، البته شما عقيده داريد كه استعمال از كليه كلماتي مربوط به خدماتتان در تيتر و يا اين كه متن مي تواند براي سئو بسيار اثرگذار فعاليت نمايد. نوشته‌علمي‌ي گزينش شايسته ترين عبارات كليدي شمارا دراين مورد ياري بيشتري خواهد كرد.
تكنيك به كارگيري از لغات كليدي اساسي ميباشد البته به سيرتكامل‌اي ديگر مي بايست جاري ساختن گيرد، يعني بهتر ميباشد تا عنا وين و لغت ها كليدي مقصود را مجموعه‌بندي گرديده كرده و ساخت و ساز محتواي مجزايي براي هرمورد از آن ها اجرا گيرد. هنگامي كه شما از مجموع عبارات كليدي در يك بخش به كارگيري مي كنيد، مخاطب با مشاهده آن ممكن ميباشد تاءمل نمايد كه وبسايت يا اين كه ورقه Spam بوده و يا اين كه تقلبي ميباشد و نتيجتا از كليك خوداري كند، درصورتي كه كه كليه متخصصين seo بر اين فرمان واقفند كه يكي كارداران درجه دهي گوگل، نظارت واحد سنجش كليك‌هاي صفحه هاي يك تارنما ميباشد، براين اساس در‌صورتي‌كه در يوزرها شم شك وترديد نسبت به محتوا القا گردد، عدم كليك آنان هم اندازه با كاهش جايگاه تارنما شما خواهد بود. نوشته‌ي علمي‌ي اشخاص چه‌طور جستوجو مي‌نمايند نيز داده ها خير و خوبي به شما خواهد بخشيد.
در مقابل، تيتر طبقه بندي گرديده‌اي مانند "اشكال پيپ ها بر پايه ي سبك و ارزش" علاوه بر كلمه ها كليدي مطلوب، واژه و كلمه‌هاي "ارزش" و يا اين كه "سبك" را نيز در بر‌مي گيرد كه همواره از گرفتاري‌هاي مخاطبين ميباشد و به جذب آنها براي كليك سابت ياري مي‌نمايد. از طرف ديگر مي بايست به به كار گيري از جمله ها شعاري و تبليغاتي بيشتر از لغت ها كليدي اهميت دهيد. ثابت گرديده كه به كار گيري از جمله‌ها تحريك كننده‌اي مانند "ما داعيه نمي‌كنيم كه شايسته ترين هستيم البته شما مسلما مدام شايسته ترين‌ها را گزينش خواهيد كرد" نسب به توكل بر لغت ها كليدي كه روشي ابتدايي و ديرين ميباشد، در طول سال جاري‌ها اثرات و شيوه بسيار مثبت‌تري داشته ميباشد. در حالتي‌كه تعداد كليد كلمه هاي شاخص متعددي براي مقاله شما وجود دارااست، مي توانيد با دور از هم سازي آنها در عنوان، متن و متاي توضيحات از همگي اين واژگان مقصود استعمال نمائيد. براي فهميدن داده ها بيشتر دراين مورد، سفارش ميكنيم كه نوشته‌ي علمي‌ي سئوي لغات كليدي را نيز مطالعه بفرماييد.
 
2- به كار گيري بيشتراز حد از متن لنگري در پيوند‌هاي داخلي
استعمال از متن لنگري يا اين كه anchor text براي با صرفه سازي وب سايت‌ها كار مفيدي به حساب مي آيد ولي در سال‌هاي اخير با پيشرفت الگوريتم هاي گوگل چشم گرديده كه استعمال بيش تر از اندازه از متن‌هاي لنگري موجب جريمه از سمت گوگل و كاهش جايگاه تارنما شود، چون در‌اين مواقع گوگل حس مي‌نمايد كه‌اين شيت بازنويسي گرديده و يا اين كه Spam ميباشد و بدين ترتيب آن را براي معرفي به استفاده كننده مطلوب نمي‌داند. در اين زمينه به شما سفارش ميدهم تا در مقابل به كار گيري از لنگر براي لغت ها، در انتهاي ورقه به توضيح كلمه و واژه متبوع بپردازيد. از جمله در‌حالتي كه متني داريد كه در آن از لغات سئو ،Link bulding، CPC مصرف شده ميباشد، در مقابل اين‌كه متن لنگري را براي تك‌تك آنان اجرا داده و به ورقه‌اي ارجاع دهيد كه به توضيح اين لغت ها پرداخته ميباشد، توضيح مختصري از هرمورد را در انتهاي شيت به شرايط پاورقي قرار دهيد. 
 
3- به كار گيري از دايركتوري، نام نويسي وب سايت و پيوند و ...
پيوند سازي و يا اين كه تصويب سايتهايي كه بي اندازه و بالاتر از حد معمول و در دايركتوري‌هاي بينام و نماد ايفا مي گردند جريمه‌هاي سنگين گوگل را به‌دنبال خواهند داشت. به شخصه كمپاني‌هاي مشهوري را چشم‌ام كه با اين طريق از الگوريتم هاي گوگل ضربههاي متعددي چشم‌اند، براين اساس در مواجه با افرادي كه داعيه دارا هستند با هزينه اندكي قادرند تا تارنما شما‌را در موتوهاي جستجوي داراي اعتبار جهان و يا اين كه دايركتورهايي داراي شهرت تصويب كنند صد در صد شك نماييد، چون با اين عمل به احتمال زياد در تارنما‌هاي بي كيفيت تصويب خواهيد شد و در غايت لينك و پيوند سازي نا‌قابل قبولي خواهيد داشت.دراين باره ديدني‌خيس خواهد بود كه در حالتي‌كه شيت‌ي بك پيوند را نيز مطالعه نمائيد.
 
4- ميكروسايت ها، دامنه هاي جدا از هم، حوزه هاي متفاوت و...
آيتم رايجي كه در عمليات بهينه سازي همچنان نيز ايفا مي گيرد استعمال از تعدادي دامنه بر روي دامنه‌ي مهم وب سايت ميباشد كه به "بوستان دامنه" نيز اطلاق مي شود. گهگاه قصد داريد تا محتويات متعددي را با موضوعات گوناگون و در منطقههاي متعدد ساخت و ساز كنيد و ترجيح مي‌دهيد تا دامنه‌هاي مجزايي را در ذيل دسته دامنه اصليتان قرار دهيد. اين يك خطا بلندمرتبه ميباشد! نبايد صفحه ها شما با دو نشاني اكران داده شوند. در صورتي‌كه نشاني‌هاي دوم و سوم و … زده شد، به مكان اكران ورقه، مي بايست به نشاني اساسي منتقل گردد در غير اين شكل موتور‌هاي كاوش همگي‌ي دامنه‌هاي شمارا شناسايي نخواهند كرد. بدين ترتيب دقت داشته باشيد كه نبايد نشاني تارنما و آحاد صفحه هاي با يكسري نشاني هم زمان بالا باشد. در اين‌حالت يك كدام از دامنه‌ها به تشخيص گوگل مرتبه نخواهد گرفت چون عينا يك وبسايت اسكن در حيث گرفته مي‌گردد.
 
5-  تبليغات كليكي
بخش اعظمي از صاحبين كسب‌و‌شغل هاي آنلاين معتقدند كه (CPC (غير مجاز مي باشدt per click يا اين كه تبليغات كليكي موجب ارتقاء درجه وبسايت آن ها شود در صورتي‌كه به طور كامل در اشتباهند. تبليغات كليكي در معرفي مارك شما و تصويب آن در ذهن مخاطبين بسيار تاثيرگذار خواهد بود البته براي ارتقاء مرتبه، فعاليت هوشمندانه‌اي وجود ندارد. در واقع هر كليكي كه بروي بنر شما صورت پذيرد، در آغاز مخاطب به وبسايت تاكسي تبليغاتي ارجاع داده مي‌گردد آن‌گاه به تارنما شما ريدايركت مي شود و در واقع شما بك پيوند تارنما اكران دهنده را اخذ نمي‌كنيد. در قبال تاكسي تبليغاتي همگي بك لينك و پيوند تارنما‌هاي اكران دهنده را اخذ مي‌نمايد و اين منجر ميگردد كه درجه ماشين كرايه اي تبليغاتي همواره فراتر برود به همين عامل معمولا اكثر خدمت‌هاي تبليغات كليكي در الكسا و گوگل پيشتاز ميباشند. اما نمي‌قدرت خاطرنشان كرد اين كار به طور كامل بي‌تاثير ميباشد، ولي در‌صورتي‌كه قصد اخذ بك پيوند از وب سايت لبريز‌بازديد و مربوط به مورد فعاليت خويش را داريد، معمولا تبليغات كليكي شيوه قابل قبولي  وجود ندارد.
 
6- ايجاد كرد پيوند طعمه سواي استراتژي و تاءمل
برخي از عموم همچنان سرگرم اين نوع از تكنيك سابق بهينه سازي مي باشند. احتمالا به‌اين انگيزه كه استراتژي محتوا، بازاريابي محتوا و به صورت آحاد ساخت‌و‌ساز محتوا تبديل به يك قضيه بسيار داغ و يك نقطه اساسي از سپرده گذاري در ديجيتال ماركتينگ گرديده‌است به همين استدلال بعضي از متخصصين همچنان در ايجاد اشكال متفاوت آن سپرده گذاري مي‌نمايند كه اينجانب آن را تحت عنوان "ساخت‌و‌ساز محتواي سواي استراتژي و انديشه" ميشناسم.
ايده اين نوع از ساخت‌و‌ساز محتوا كه به "پيوند طعمه" معروف ميباشد، بوسيله مسئولين تارنما‌ها و يا اين كه دسته‌هاي ساخت و ساز محتوايي جاري ساختن ميگيرد كه عقيده دارا هستند محتوا بايستي صرفا موجب جذب اول مخاطب براي بازديد از تارنما خواهد شد و اين‌كه آيا محتواي وب سايت توانسته موجبات رضايت يوزرها را مهيا آورد يا اين كه نه؟ و آيا تيتر تماما مطابق با متن و نياز يوزرها ميباشد يا اين كه نه؟ اهميتي ندارد، در صورتيكه كه بيشترين و او‌لين آيتمي كه بر ارتقا كليك، جذب كاربر و نتجيتا ارتقاء مرتبه تاثير گذار خواهد بود، نگارش يك محتواي توانمند و خلاقانه و تماما مربوط به نيازهاي مخاطبين ميباشد.
 
 
اميدوارم با مطالعه اين نوشته‌ي‌علمي كوتاه البته جامع و بي نقص كار كشته باشيد تا از مسيرهاي ديرين براي اعمال seo مسافت گرفته و با يادگرفتن كليه روزه اين مهارت بغرنج و شگفت انگيز در سئو وبسايت تبديل به يك كارشناس رشته‌اي، حاذق و قابل پشت گرمي گرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.