سئو كلاه سياه در مقابل سئو كلاه سفيد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو كلاه سياه در مقابل سئو كلاه سفيد


آمارها و مطالعات مختلفي در رابطه سئو در مشهد اهميت سكو بندي در صفحه ها موتورهاي كاوش انجام يافته و حاصل آن ها در عين تفاوت هاي جزئي، الگوي مشابهي را گزارش مي دهند. آمار ذيل كه از وب سايت Searchenginewatch اقتباس گرديده آرم مي دهد كه اول آيتم‌اي كه در سود‌ي جستجوي گوگل ظواهر ميگردد ۳۳٪ ترافيك و آيتم دوم حدود ۱۷٪ ترافيك را به خويش تخصيص مي دهند. همان گونه كه مشاهده ميكنيد از مورد ۱۰ به ۱۱ افت بدون شوخي وجود دارااست. به معناي اينكه يوزرها يه خرده ورقه‌هاي دوم و سوم و … را در سود‌هاي جستجوي گوگل، محاسبه مي‌نمايند.


به همين برهان ميباشد كه بهينه سازي، براي صاحبان وب سايت‌ها و رسانه‌هاي آنلاين، اهميت متعددي پيدا نموده است.
محدوديت در دسترسي بي نقص به‌اين درسدسترسي بدون نقص به درس‌هاي seo براي اعضاي ويژه متمم در حيث گرفته گرديده است. با فعال كردن اشتراك ويژه درس‌هاي بسيار بيشتري به شرح پايين در چنگ شما قرار ميگيرند:
  فهرست درس‌هاي متمم
اما از در بين درس‌ها و مطالب مطرح گرديده، موضوعات ذيل به فضاي ديجيتال مجاورت‌خيس مي‌باشند:
  استراتژي محتوا  |  بازاريابي محتوايي
  ديجيتال ماركتينگ
  نشاني اينترنتي ماركتينگ  |  ساخت محتوا
  سواد ديجيتال  |  شبكه‌هاي‌اجتماعي
  اتوماسيون بازاريابي
  عصر MBA (پيگيري منظم دسته درس‌ها)
نام نويسي | خريد اعتبار

محتواي تشويقي در حيث گرفته گرديده براي اين درس، توضيح كوتاهي درباره ي معناي بعضي از كلمه‌هاي رايج مربوط به seo براي موتور جستجوي گوگل (مانند الگوريتم مرغ مگس‌خوار و پاندا و كبوتر و مفاد شبيه) ميباشد كه براي اشخاصي كه تمرين اين درس را حل كرده‌اند اكران داده ميشود.

 

اعدادي كه در رديف Impression مي بينيد، تعداد دفعاتي ميباشد كه مقاله شما در حاصل كاوش اكران داده گرديده و اعداد تحت رديف Click علامت ميدهند كه جستجوگران تعدادي رتبه روي لينك و پيوند مقاله شما كليك كرده‌اند.

 

درين درس و تا اين لحظه، انتظار داريم  معنا واژه و كلمه كليدي براي شما روشن‌خيس گرديده باشد و ولي هيچ انتظار بيشتري نداريم.

قاعدتاً بعد از روشن شدن اين معني،‌ پرسش‌هاي بيشتري برايتان ساخت و ساز گرديده كه بايستي در آينده به آنان بپردازيم.

مثلا پرسش‌هايي كه مي بايست جواب آن‌ها‌را بدانيم اين ميباشد كه:

از كجا بفهمم كدام عبارات كليدي براي اينجانب مطلوب ميباشند؟
استراتژي بهينه سازي چه گونه روي گزينش كلمه ها كليدي تأثير ميگذارد؟
به فرض اين‌كه ورژن‌ي نخستين‌ي نوشته ي علمي‌ام را نوشته‌ام و عبارات كليدي‌ام را مي دانم، براي بهتر شدن جايگاه‌ي نوشته ي علمي‌ام در آن عبارات چه مي بايست بكنم؟
آيا دقت به لغات كليدي، كيفيت نگارش مقاله من‌را كاهش نمي‌دهد؟ نقطه‌ي تعادل در ميان اعتنا به لغات و مراقبت كيفيت نوشته‌ي‌علمي كجاست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.