معرفي 13 ابزار سئو رايگان

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

معرفي 13 ابزار سئو رايگان


خوشبختانه آپ تو ديت هاي الگوريتم گوگل براي اكران بهتر و ظريف‌‌خيس نتيجه ها در صفحه هاي نخستين ميباشد.  سئو در مشهد  پس نگراني به خويش شيوه ندهيد. در حالتي كه شما كيفيت موردنياز را در عمل خويش به فعاليت بگيريد و ابزارهايي براي نظارت سايت خويش داشته باشيد مي توانيد مجدد سكو‌ي پيشين خويش را به دست بياوريد و چه بسا مرتبه‌ي بهتري هم كسب نماييد.
ابزارهاي زيادي براي اين عمل وجود دارا هستند. بعضا مجاني مي‌باشند و برخي ديگر مبلغي و به شما ياري مي‌نمايند تا سايت خويش را براي بهتر چشم شدن در گوگل و بقيه موتورهاي كاوش با صرفه‌سازي فرماييد.
اين ابزارهاي بهينه سازي در پي معرفي مي گردند و ميتوانيد بسته به نياز خويش از آن ها استعمال فرمائيد.
در آغاز ليستي از اين ابزارهاي seo را معرفي مي كنيم.
Google’s Webmaster ToolsAhrefsHubSpot’s Website GraderCheck My LinksBuzzStreamMoz’s Pro ToolsUpCity سئو Report CardWoorankSEMrushScreaming Frog بهينه سازي SpiderFound's بهينه سازي Audit ToolRemove’emVarvy’s بهينه سازي Overview Toolالبته اين ابزارهاي seo دقيقا چكار مي‌نمايند و چه كاركردي دارا‌هستند؟ در پي هر مورد از اين ابزارها را تشريح خوا هيم كرد.

ابزار كنسول گوگل (گوگل وبمسترز تولز)هزينه: بدون‌پولغرض: چك سايتشايد شايسته ترين خط مش براي اينكه مطمئن شويم گوگل مارا مي‌بيند و رصد مي‌نمايد ابزار وبمستر گوگل است. اين ابزار به كنسول كاوش هم مشهور است و براي مثال‌ي ابزارهاي seo بسيار پر استفاده هست. Google’s Webmaster Tools منابع مختلفي را در چنگ شما قرار مي دهد و اصول كاوش در گوگل را كاملا توضيح داده ميباشد.
به صورت نمونه ابزار Fetch as Google به شما اين قابليت را مي دهد تا URL ها را همانگونه كه گوگل اخذ و اكران مي دهد ملاحظه كنيد كه براي حل اشتباهات همت ضعيف seo بسيار كاربردي هست.
از ساير تجهيزات گوگل وبمستر مي‌قدرت به PageSpeed Insights اشاره نمود. اين ابزار مي‌‌تواند سرعت تارنما شمارا در ورژن‌ي دسكتاپ و تلفن همراه به اعتنا اندازه بگيرد. اكنون با توسعه و گسترش و كليه‌گير شدن تلفن همراه‌هاي هوشمند واحد سنجش سرعت وبسايت به يكي المان‌هاي اصلي كسب‌وكارها تبديل گرديده‌است تا مخاطبان بيشتري جذب نمايند.
سازه به گفته‌هاي يكي بسط دهندگان گوگل، واحد سنجش سرعت يك سايت آرم مي دهد كه‌اين سايت چطور قانون ها عملكردي گوگل را دنبال مي‌نمايد. گوگل در اين زمينه به سايت از ۱ تا ۱۰۰ نمره مي دهد. نمره بالاي ۸۰ امتياز خوب، ۶۰-۷۹ امتياز ميانگين و ۰-۵۹ امتياز ضعيف ميباشد. براي استعمال از اين ابزار اينجا كليك فرماييد.

Ahrefsهزينه: 99 دلار در ماه براي ورژن‌ي لايتغرض: پژوهش كليدواژهAhrefs يك كدام از ابزارهاي بهينه سازي در زمينه ي بهبود كليدواژه‌ها و مطالعه و پژوهش لغت ها كليدي است تا درجه‌بندي شما در موتورهاي كاوش بهبود پيدا نمايد و بتوانيد راجع به محتواي تارنما خويش تصميمات مهمي بگيريد. سه ابزار كليدي Ahrefs عبارتند از:
جستجو‌گر وبسايت: كه تلاش صفحه ها متفاوت تارنما شما‌را آرم مي دهد.جستجو‌گر محتوا: كه به شما اذن مي دهد تا صفحه ها با همت بالا و كليدواژه‌هاي مشخص و معلوم و موضوعات آنها را گزينه تحليل قرار دهيد.جستجو‌گر كليدواژه: كه كليدواژه‌هاي متناسب با عمل شما و نرخ كليك و بازديد بالا را به طور ماهانه براي شما گزينش مي‌نمايد.بيشتر بخوانيد: نوشته‌ي‌علمي ارزش و تعرفه بهينه سازيبا استعمال از جستجو‌گر كليدواژه ميتوانيد موضوعات كليدي را متناسب با كليدواژه‌هاي پراستفاده پيدا فرماييد. همينطور مي توانيد معيار رنج كليدواژه و مواقعي از اين دست را نيز انتخاب فرمائيد. اين تجهيزات به شما اين امكان را مي دهد تا براي بلاگ و بقيه صفحه هاي سايت محتوايي موءثر ساخت فرماييد و ترافيك تارنما خويش را ارتقا دهيد.

Hubspot’s Website Graderهزينه: بدون‌پولغرض: نظارت وب سايتدر سال 2007، Hubspot ابزاري به عنوان Website Grader ارائه كرد كه به كسب و امور قابليت و امكان باصرفه‌سازي تارنما در موتورهاي جستجوي گوناگون را مي‌بخشيد و به‌دنبال ورژن‌ي تازه و بهبود يافته‌ي آن ارائه شد.
Website Grader وب سايت را از 4 جنبه‌ي مهم آيتم آناليز و آناليز قرار مي دهد:
سعي: اين ابزار سايت شمارا لحاظ معيارهاي اندازه، تعداد درخواست‌ها، سرعت و بقيه معيارهاي seo چك مي‌نمايد.
پشتيباني از تلفن همراه: ريسپانسيو بودن وبسايت و قابليت و امكان پشتيباني از ورژن‌ي تلفن همراه و پيكربندي باصرفه‌سازي تارنما براي گوشي از قابليت و امكان‌هاي ديگر اين ابزار ميباشد.
seo: اين ابزار وب سايت را از حيث چشم شدن در موتورهاي كاوش هم براي ربات‌هاي ايندكس و هم اشخاص بررسي مي‌نمايد و فاكتورهايي نظير عنا وين و توضيحات متا را تماما ارزيابي مي‌نمايد.
بيشتر بخوانيد: نوشته ي علمي كاملترين آناليز ليست seoامنيت: نظارت امنيت سند SSL و امنيت يوزرها و وبسايت يكي از ديگر از تجهيزات اين ابزار ميباشد.
با نرم افزار منحصربه‌فرد بلاگ‌نويسي Hubspot ميتوانيد محتواي خويش را از ديد بهينه سازي حتي‌د‌ر حين تايپ كردن باصرفه‌سازي فرمائيد.
Check My Linksهزينه: بدون‌پولغرض: با صرفه‌سازي لينك و پيوند‌هابراي يقين از همت تارنما خويش از لحاظ پيوند‌هاي داخلي و فرنگي ميتوانيد از Check My Links به كارگيري نمائيد.
محاسبه كردن لينك و پيوند‌هاي شكسته قادر است سايت شمارا از حيث كاركرد درست پيوند‌ها مطمئن سازد. وبسايتي نظير Wikipedia را در لحاظ بگيريد كه به صورت نمونه براي اصطلاح “بازاريابي” تقريبا 711 پيوند دارااست. Check My Links در طي خيلي معدود آحاد اين پيوند‌ها را ارزيابي مي‌نمايد و در صورتي‌كه لينك و پيوند‌هايي نياز به بازبيني دارا‌هستند مشخص و معلوم ميشوند. پيوند‌هاي سلامت با رنگ سبز و لينك و پيوند‌هاي شكسته به رنگ قرمز رنگ نماد داده مي گردند.

BuzzStreamهزينه: 14 روز بدون‌پول و بعد از آن 24 دلار در ماهغرض: لينك و پيوند‌سازيBuzzStream شايد ارزان‌بها‌‌ترين رويكرد براي مدير پيوند‌هاي ورودي شما باشد. مي دانيد كه بك‌لينك و پيوند‌هاي وب سايت شما در مرتبه‌بندي خوب سايت شما در گوگل بسيار بحراني مي باشند. پيوند‌سازي فرايندي دشوار و فرسايشي مي باشد و در شرايط معمولي و فارغ از ابزارهاي كاربردي ميتواند بسيار مجال‌بر باشد. BuzzStream راهي سهل براي جستن و گسترش‌ي لينك و پيوند‌ها ميباشد و با پيام‌هاي ايميلي موءثر درخواست‌هايي را براي اشخاص گوناگون ارسال مي‌نمايد و اشخاصي كه‌اين لينك و پيوند‌ها را قبول كرده‌اند را معلوم مي‌نمايد.
BuzzStream با شناسايي كانديدهاي اخذ لينك و پيوند و شركت كردن آن ها در كانال‌هاي اجتماعي به شما ياري مي‌نمايد تا درخواست‌هاي شما با توفيق پذيرفته شوند و بتوانيد سكو‌بندي خويش را در گوگل بهبود دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.