خب، سوالي كه فعلا پيش ميايد اين ميباشد كه تكليف سئو در مشهد تبليغات در گوگل چه است؟ تبليغات در گوگل جزو كدام يك از يك فاكتورهاي مرتبه بندي قرار ميگيرد؟ آيا پيوند هاي تبليغاتي كه در خويش تارنما گوگل اكران داده ميشوند (كه يقيناً معتبرترين تارنما نيز ميباشد) براي وب سايت مقصود تحت عنوان بك لينك و پيوند شناخته ميگردد؟ آيا تاثير تبليغات در گوگل بر seo وبسايت بدون واسطه ميباشد؟
درصورتي كه بخواهيم در يك واژه و كلمه اين سوال ها را پاسخ دهيم، جواب ما يك نه سفت و قاطع ميباشد! پيوند هاي گوگل ادز تحت عنوان بك پيوند براي وبسايت شناخته نخواهند شد و رباتهاي گوگل به هيچ وجه پيوند هاي تبليغاتي (چه در گوگل و چه در سايت هاي تبليغاتي ديگر) را تحت عنوان بك پيوند براي يك وبسايت به اكانت نخواهند آورد.
لينك و پيوندهاي تبليغاتي كه در گوگل اكران داده مي شوند پيوندهاي Nofollow ميباشند و افزون بر آن، زيرا در قابهاي تبليغاتي ميباشند، مجموعاَ از حيث رباتهاي خزنده گوگل، پنهان خواهند بود. پس، درصورتيكه تا امروز تصور ميكرديد كه با اكران تبليغات در گوگل مي توانيد مرتبه وب سايت خويش را در نتيجه ها كاوش بهبود داد، بايستي به شما بيان كنم كه تصورتان به طور كاملً خطا بوده ميباشد.
نكتۀ ديگر اينكه ما به هيچ عنوانً نميگوييم بعداز كسب رتبۀ طبيعي، تبليغ را متوقف فرمائيد. بلكه پيشنهادمان اين ميباشد كه همواره تبليغات گوگل را ادامه دهيد.
ما براي تارنماهاي كمپاني خودمان هم - هرچند كه روي لغت ها كليدي متعددي به طور طبيعي در بالاي صفحۀ اوليه گوگل قرار داراهستند - از تبليغات گوگل به كارگيري ميكنيم و بازدهي مثبت آن را هم تجربه كردهايم.
فراموش نكنيد كه 2 توشه چشم شدن خيلي بهتر از 1 توشه چشم شدن ميباشد و به طبعً شانس شمارا براي ارتقاء ورودي و مشتري بالا مي برد. بدين ترتيب، گوگل ادز خير صرفا براي كساني كه جديدا تجارت خويش را راه اندازي كردهاند مطلوب ميباشد، بلكه براي وب سايتهايي كه حتي درجههاي بالايي در بهينه سازي دارا هستند نيز بسيار اثر گذار و اثرگذار خواهد بود.
- سه شنبه ۰۴ خرداد ۰۰ ۰۹:۴۶ ۱۵ بازديد
- ۰ نظر