چرا حتی با وجود داشتن سایت واکنشگرا، باز هم باید از AMP استفاده کنیم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چرا حتی با وجود داشتن سایت واکنشگرا، باز هم باید از AMP استفاده کنیم؟

الگوریتم سرچ گوگل طوری پیاده سازی سئو در مشهد گردیده که رایا پارس به اینترنت ahrefs سایتهایی زبده کاربری عالی ارجحیت میده. میدونید این دقیقا یعنی چی؟ یعنی سایتی که سازگار با موبایله و سریع بار گذاری میشه.
سایتهای واکنشگرا هم به خواسته ارسال محتوا و اکران مطلوب صفحه های در تک تک دستگاه ها، از کامپیوترهای میزی تا گوشیهای هوشمند، پیاده سازی گردیده. پس اینجا تمرکز روی انعطاف پذیریه. ولی پیاده سازی واکنشگرا معمولا نمیتونه خلل سرعت رو حل کنه. AMP روی سرعت تمرکز داره و کوشش میکنه محتوا رو فورا به دستگاه مخاطب گوشی ارسال کنه.
یه فرق دیگه میان AMP و طراحی وب سایت واکنشگرا اینه که AMP رو بایستی روی تارنما فراهم و تشکیل‌شده اجرا کرد، ولی برای واکنشگرا کردن وب سایت بایستی تارنما رو نوسازی کنیم و پیاده سازی واکنشگرا بایستی جایگزین پیاده سازی فعلی وبسایت بشه.
یه موضوع دیگه اینه که AMP فعلا صرفا با محتوای اثبات شغل میکنه، براین اساس برای سایتهای خبری، پستهای بلاگ و محتوای تارنما بهتره، ولی پیاده سازی واکنشگرا برای چیزهایی مثل اپلیکیشن های فردی سازی گردیده و هیبت های اینترنت مناسبتره.
پس با اینکه پیاده سازی واکنشگرا یک کدام از روشهای فعالیت گسترش دهنده هاست، محدودیت سرعت داره و با اینکه AMP سرعت رو بهبود میبخشه، برای سایتهایی که بر کارایی هیبت های اینترنت و جاوااسکریپت توکل دارا هستند مطلوب وجود ندارد. پس اگه می خواهید تجربیات عمل با گوشی رو برای کاربرهاتون عالی نمائید، بهتره که یه ورژن تلفن همراه از سایتتون صحیح فرمائید که AMP رو هم داشته باشه، زیرا AMP نسبت به چیزهای دیگه، سریعترین تجارب کاربری رو ارائه میده.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.