خیلی از موسسه ها B2B مطابق سئو در مشهد طاقت رایا پارس و روحیه ahrefs ایجاد اشتغال یه مؤسس یا این که مؤسسانی بوجود اومدند. به خصوص تو کشور ایران که خیلی ماجرا کارآفرینها رو مشنویم که تونستند با حوصله و پشتکار به توفیق برسند، اکنون یا این که این پشتکار رو در منش خلاقیت صرف کردند یا این که سرویس رسانی به مشتریها یا این که علم. فروغ و روشنایی رو بندازید روی مؤسسهای شرکتتون و ماجرا برندتونو ماجرا فرمایید و از اینشیوه یه رابطه عاطفی با کاربر برقرار فرمائید. تو این قصه بایستی بدین سوالهای پاسخ بدید:
پیش موضوع یا این که تخصصهاشون چی بوده؟
چه اتفاقاتی اونها رو به تأسیس کمپانی ترغیب کرد؟
چه دیدی به کمپانی داشتند؟
چطوری با مشتریها تعامل دارا هستند؟
ارزشهای رشتهای مهم این اشخاص چیه؟
معرفی مؤسسان کمپانی سبب ساز میشه پشت نامونشان کمپانی یه رخ انسانی قرار بگیره و مارک عالی با کاربر رابطه بگیره. به خصوص برای شرکت ها دیرین که دیگه مؤسسانشون دخالتی در مدیر کمپانی ندارند، خیلی میتونه ترغیب کننده باشه. این شیوه میتونه به اساس و پایه مارک B2Bتون اشاره کنه.
- سه شنبه ۰۱ شهریور ۰۱ ۰۹:۵۶ ۳ بازديد
- ۰ نظر