خصوصیت ALT تصاویر

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

خصوصیت ALT تصاویر

در صورتی‌که به خیال و خاطر داشته باشید گفتیم سئو در مشهد تصاویر نیز نوعی محتوا به شمار میایند. در بخش دیگری نیز اشاره کردیم که کلیدواژه‌ها را می بایست در محتوا به شغل ببریم. فعلا این سؤال پیش خواهد آمد که آیا بایستی روی تصاویرمان کلیدواژه‌ها را بنویسیم؟ نه! زیرا گوگل و بقیه موتورهای کاوش به هیچ وجهً قدرتمند به مشاهده و تشخیص تصاویر نیستند. به همین برهان یک خصوصیت به اسم تگ alt به وجود آمده میباشد که کلیدواژه را در‌این قسمت وارد می‌نمایند. روبات‌های گوگل با تلاوت ویژگی ALT تصاویر به محتوای آن پی برده و آن را در قسمت سرچ تصاویر اکران می دهند.
متا تگ ها (meta tags)
تگ‌های متا اطلاعاتی مانند تالیف کننده مقاله، تعداد دفعات بازنویسی ورقه و مجال آنان، عبارات کلیدی برگه، مسئله کاغذ و بخش اعظمی موردها دیگر را به موتورهای کاوش نماد می دهد، سوای اینکه اثری بر ظواهر ورقه داشته باشد (یعنی این داده ها در کاغذ ظواهر نمی شوند).
متاهای متنوعی وجود دارا هستند که مثلا مهمترین آن ها می‌قدرت به مفاد ذیل اشاره نمود:
- متای لغات کلیدی (Meta keyword): درین متا کلیدواژه‌ها نوشته و هر واژه و کلمه از واژه و کلمه دیگر با یک ویرگول غیر وابسته گردیده‌اند.
- متای توضیحات: (meta description) توضیح مختصری به اندازه یک جمله درباره محتوای کاغذ میباشد. این متا در حاصل کاوش با نوشته‌های مشکی چشم می‌گردد.
- تگ تیتر: به عبارتی تیتر ورقه میباشد و در نتیجه ها کاوش به طور لینک و پیوند آبی مشاهده می شود. طرز نوشته شدن این تگ از نگاه بهینه سازی بسیار دارای اهمیت میباشد.
- تگ‌های هدینگ: تگ‌ های H1 تا H6 میباشند که عنا وین فرعی باطن برگه را معلوم می‌نمایند. گوگل به امداد این عنا وین به قضیه اساسی کاغذ و رابطه کلی متن با واژه کلیدی آن پی می برد.
De-Index
مراحل حذف یک ورقه اینترنت از فهرست موتور کاوش منجر میشود در صفحه های فیض موتور کاوش نتواند ظواهر گردد. این شغل با تهیه مقدار متا تگ HTML در «noindex» ایفا میگردد.
Over optimization
زیاده‌روی در سئو تارنما می تواند به خسارت سایتتان به اتمام برسد. زیاده‌روی در seo یعنی در استعمال از تکنیک‌های seo زیاده‌روی فرمایید؛ به عنوان مثالً به صورت ناگهانی بک لینک و پیوند‌های متعددی برای سایتتان بگیرید، تعداد متعددی کلیدواژه در کاغذ استعمال فرمائید، صفحاتتان را از پیوند‌های داخلی مالامال فرمایید و مواقعی مانند این‌ها.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.