کاربرد ACQUISITION در گوگل آنالیتیکس

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

کاربرد ACQUISITION در گوگل آنالیتیکس

این قسمت جزئیاتی را به ما میدهد که بوسیله آن خواهیم توانست سئو در مشهد بفهمیم یک استفاده کننده چطور وبسایت را یافته میباشد، زمانی وارد تارنما می گردند چه کاری اجرا می دهند و چه عملیاتی، همچون مالامال کردن یک هیبت را ایفا میدهند.
درین نصیب مفاد تحت وجود دارا‌هستند:
All Traffic
این قسمت اطلاعاتی پیرامون وب سایت مرجعی که استفاده کننده از روش آن وارد وبسایت شد‌ه‌است را ارائه میدهد. همینطور میتوانید اطلاعاتی درباره ی عملکردهای این بازدیدکنندگان در وب سایت به دست آورید، به عنوان مثال: نرخ پریدن، تعداد صفحاتی که از آن بازدید می‌نمایند، اجرا مقصود و غیره.
داده ها این بخش به دو نصیب Channels و Source/medium تقسیم میگردند.
Google Ads
در‌حالتی که از تبلیغات گوگل به کار گیری میکنید، این داده ها امداد بزرگی می‌نماید که همت آن را شعور فرمائید.
در آغاز تبلیغات گوگل یا این که google ads را به اکانت گوگل آنالیتیکس خویش وصل می کنید و آن گاه می توانید اطلاعاتی پیرامون کمپین‌ها٬ کلیدواژه‌ها، عبارت کاوش گردیده، مجال و URLهای پایانی به دست بیاورید.
Search Console
این نصیب راس قدرتی نظارت شما میباشد و علامت می دهد که جستجوی ارگانیک وبسایت شما چه عملکردی دارااست. برای این مراد می بایست در آغاز گوگل سرچ کنسول خویش را به گوگل آنالیتیکس متصل فرمایید. بعداز اتصال به داده ها بسیار کاربردی دسترسی پیدا می کنید که از این فی مابین میتواند به صفحه های بازدید گردیده، کشورها، دستگاه‌ها و لغات کلیدی اشاره نمود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.