تست های A/B و سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تست های A/B و سئو

شاید این زمینه که در آزمایش های A/B ما یک نسخه سئو در مشهد برداری از محتوای خویش را در وبسایت ساخت و ساز می‌کنیم. شمارا نگران نموده باشد. همگی می دانیم که گوگل با محتوای نسخه برداری گردیده بشدت عکس العمل می نماید. ولی هنگام آزمایش بهینه سازی شما می توانید از محتوای تکراری به کار گیری نمائید. طبق اعلام قانونی گوگل بکارگیری آزمایش های A/B بلامانع میباشد بشرط آنکه مفاد پایین را رعایت فرمایید:
از Cloaking به کار گیری نکنید
کلوکینگ یک کدام از طریق های seo کلاه سیاه میباشد که در آن محتوایی که وبسایت به استفاده کننده نشانه می دهد با محتوایی که وبسایت به گوگل علامت می دهد تماماً گوناگون میباشد. سوای اعتنا به اینکه شما می‌خواهید یک آزمایش را جاری ساختن نمائید یا این که نه اعمال این شیوه در وب سایت از سوی گوگل پذیرفته وجود ندارد. به خیال و خاطر داشته باشید که عدم تقلید از امرها گوگل می‌تواند به حذف وبسایت از حاصل گوگل سبب گردد و در‌این‌حالت‌ آحاد آزمایش های شما بی سود خواهند بود.
استعمال از جابجایی موقت 302 بجای جابجایی دایم 301
چنانچه در آزمایش، شما یوزرها را از یک ورقه به ورقه دیگری جابجایی میدهید از 302(temporary) redirect بجای 301(permanent) redirect استعمال نمایید. اینکار به موتورهای کاوش خواهد اعلام کرد که‌این جابجایی نشانی ورقه موقتا میباشد. و صرفا در زمان مجال آزمایش این جابجایی در وبسایت شکل خواهد گرفت. براین اساس موتورهای کاوش نشانی شیت مهم را در ایندکس خویش نگاه خواهند داشت. و آن را با نشانی برگه نو جایگزین نخواهندکرد. در آزمایش های A/B میتوان برای ریداریکت کردن نشانی یک ورقه از کدهای جاوا اسکریپت نیز بهره مند شد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.