طرح ریزی برای تکثیر محتوا مثلا وظایفی میباشد که در بالا ممکن سئو در مشهد میباشد غامض به حیث رسد. ولی با رویکردی سیستماتیک قادر است نسبتاً معمولی باشد. بازاریابی محتوا صرفا به ایجاد محتوا محصور نشده و افزون بر آن به طرز تکثیر محتوا و مجال بندی تکثیر محتوا نیز مرتبط میباشد. دراین نوشتهعلمی با 3 طرز به خواسته طراحی برنامه برای نشر محتوا آشنا خواهید شد و بعد از آن میتوانید از این نحوهها برای طراحی برنامه تکثیر محتوای خویش به کارگیری نمائید. بعداز نظم دادن به ایجاد و نشر محتوای سایت خویش سراغ راز و سامان دادن به کانالهای اجتماعی میرسد.
1. روزنگار محتوا
در نوشته ی علمی پیشین توضیحاتی درباره روزنگار محتوایی خواندیم و متوجه شدیم که با یاری روزنگار محتوا قادر خواهیم بود فرصت و روز نشر محتوا را تهیه کنیم. یک کدام از مزایای روزنگار محتوا قابلیت و امکان نظارت تعداد محتواهایی میباشد که منتشر میکنیم. ابزارها و تارنما های متعددی وجود داراهستند که به ما در ساخت روزنگار محتوایی و شیوه به کارگیری از آن کمک مینمایند. همینطور تارنما های مختلفی نیز به ارائه پوسته مطلوب برای روزنگار محتوا میپردازند که حتی می توانید درین وبسایت ها پوسته دلخواه خویش را پیاده سازی نمائید. به عنوان مثال این وبسایت ها می شود به وبسایت curata اشاره نمود.
- سه شنبه ۰۴ مرداد ۰۱ ۱۰:۰۸ ۶ بازديد
- ۰ نظر