طبقه بندی و برچسب زنی محتوای بازاریابی

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

طبقه بندی و برچسب زنی محتوای بازاریابی

بعد از حصول محتوای ایجاد گردیده در سال‌های سئو در مشهد گذشته وهله به برچسب زنی و طبقه بندی همگی آن محتواها میرسد. شما بایستی یک ساختار مطلوب برای طبقه بندی تمامی محتواهای جانور تهیه و تنظیم نمایید. این عمل در آتی برای ساخت و ساز محتوای بازاریابی مطلوب نیز به شما یاری خواهد کرد. برچسب ها معمولا موضوعات، صنعت، قضیه ی محتوا، مجموعه خاص مخاطبین و غرض محتوای بازاریابی را دربرگیرنده میشوند.
نگهداری محتوای ارزشمند و حذف محتوای بی بها
درین مرحله شما محتوا را بعداز طبقه بندی بازبینی می کنید. مقصود این بازبینی معین کردن مواقعی میباشد که می توانید در اپ بازاریابی محتوای آتی ی خویش از آن‌ها مجددا استعمال فرمائید یا این که با ساخت و ساز تغییراتی آنان را به فعالیت ببرید. همینطور می بایست آن تیم از محتواها را که قیمت نگه‌داشتن ندارند حذف کرده و دیگر به سراغ آنان نروید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.