راهکارهای تولید خلاقیت با استفاده از ابزارهای ایجاد محتوا - قسمت اول

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

راهکارهای تولید خلاقیت با استفاده از ابزارهای ایجاد محتوا - قسمت اول

ساخت‌و‌ساز محتوا میتواند در موضع خویش یک عمل استرس زا و سئو در مشهد دلهره آور باشد، ولی این در حالی میباشد که شما در گروه خویش، شخصی ایده پرداز نباشید.
وقتی که به ساخت محتوایی چیره مانند تصاویر، بلاگ ها، اینفوگرافی ها، دکمه ها، فرستنده ها و ... می رسید، نیاز به استعدادی بصری و از پیش مندرج دارید. حقیقت این میباشد که ابزارهای ساخت محتوای ارزان و رایگانی وجود دارندکه موجب میشوند مسائلی مانند تایپ کردن و پیاده سازی محتوا بسیار سهل شوند.
اپ Canva
این برنامه یک ابزار خوب برای ساخت و ساز محتواست که به شما اذن می‌دهد هر چیزی را مثلا تبدیل وب لاگ ها و نشانی اینترنتی ها به اطلاع رسانی ها را پیاده سازی فرمائید. این اپلیکیشن با به کارگیری از رابط کاربری بسیار سهل و تهیه و تنظیم ی یک کاتالوگ بسیار بزرگ از تصاویر، ابزاری رویایی برای بازریابی محتوا و بازاریابان به حساب آورده می شود. Canva دارنده پوسته های پیش ساخته، عنصرها گرافیکی مانند انواع، قاب و پوسته های تایپوگرافی میباشد. Canva قابلیت و امکان پیاده سازی نشان، پالت های رنگی و موردها گران بها خلاقانه ی شما‌را آماده می نماید. به کار گیری و دانلود این اپ در بیشتر بخش ها مجانی میباشد، ولی بعضی از قسمت های اصلی، عکس ها و تصاویر مستلزم پرداخت هزینه میباشند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.