چطور از سئو درآمد زايي كنيم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چطور از سئو درآمد زايي كنيم؟

1_ ايجاد كرد بكلينك و پيوند بيلدينگ :يك كدام از طرز هاي درآمدزايي از seo ايجاد كرد بكلينك و پيوند بيلدينگ هست . در مجموع بك لينك و پيوند در معناي يك لينك و پيوند سئو در مشهد فرنگي از يك كاغذ به كاغذ ديگر است از جمله چنانچه يك تارنما لينك و پيوند تارنما آكادمي سبز را داخل تارنما خودش بگذارد يك امتياز مثبت براي وب سايت آكادمي سبز در گوگل تصويب مي گردد . 
هرچه بكلينك ها باكيفيت خيس باشند بر جايگاه ي تارنما تاثير بيشتري خواهند گذاشت . لينك و پيوند سازي به بهبود سكو تارنما ياري خواهد كرد و در غايت سبب ارتقا ورودي از گوگل مي‌شود , شما مي توانيد با فعال‌ساز‌ي اين سرويس ها براي تارنما سايرافراد لينك و پيوند بسازيد و بابت اين فعاليت از انها پولي را اخذ نماييد .
اين را هم بگم كه دعوا پيوند سازي داخلي يك مشاجره بسيار حساس مي باشد و شما مي بايست اصول لينك و پيوند سازي فرنگي يا اين كه off page سئو را بي نقص خاطر بگيريد و آنگاه اين سرويس ها را فعال‌سازي فرماييد و از بهينه سازي درآمدزايي نماييد .
 
 
2_توليد محتوا بهينه سازي گرديده و ماهر :يكي‌از ديگر از طريق هاي درآمدزايي از بهينه سازي ساخت محتواي ماهر و seo گرديده هست , محتوا نقش بسيار مهمي را در seo و سئو تارنما انجام ميكند , مجموعاَ ميتوان بيان كرد در حالتي‌كه شما يك محتواي تماما ماهر و تخصصي بنويسيد و باطن وبسايت خويش منتشر فرماييد 50 درصد seo را جاري ساختن داديد .
در اكثر اوغات شما با يك محتواي تخصصي و جامع به سكو هاي نخستين و شيت نخستين گوگل خواهيد رسيد . در حالتي كه به گفت و گو ساخت و ساز محتوا عشق و علاقه داريد با يادگيري و اصول ساخت‌و‌ساز محتوا براي وب سايت مي توانيد به درآمد هاي بالايي دست پيدا نمائيد خيلي از اشخاص اصول ساخت‌و‌ساز محتوا را نميدانند و عمل ساخت محتواي وب سايت خويش را به موسسات بهينه سازي ميسپارند كه بابت هر محتواي جامع و seo گرديده كه ممكن ميباشد نهايتا 1 تا 3 روز وقت گير باشد پولي متساوي 500/000 تومان تا 1/000/000 تومان و يا اين كه بيشتر به اين مجموعه ها پرداخت نمايند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.