قدرت نفوذ پاندا برای فرار از محدودیتی که Feedهای محصولات ایجاد میکنند قسمت سوم

به‌دنبال مقاله گذشته که راجع به روشهایی جهت سئو در مشهد افزایش چگونگی تارنما از نگاه یوزرها به ادامه مقاله می پردازیم
5. مبادرت به تهیه و تنظیم عکسها و اندازه گیری های خویش فرمائید.
در شرایطی که کالاها را در دسترس دارید از آنان عکس تهیه و تنظیم نمائید و آنها‌را به طور کاملً اندازه گیری کرده و در تارنما قرار دهید.
درواقع ، عکسها و اندازه گیری هایی که خویش تهیه و تنظیم میکنید را در وبسایت قرار دهید- به این ترتیب یوزرها توانمند خواهند بود از روش عکسهای شما به اندازه های ظریف قسمت های متفاوت مال دسترسی داشته باشند. در عکسی که در ذیل اکران داده گردیده‌است، شما می‌توانید ملاحظه کنید که اینجانب در هم اکنون اندازه گیری توپی سینک، فارغ از واشر لاستیکی هستم خیر شکاف آن و کوشش کردم که عکس را از نمای مجاورت بگیرم.
این را به خیال داشته باش، نباید بخش مجزایی برای این فعالیت روی CMS تارنما خویش داشته باشی. تو می‌توانی این داده ها مازاد را در یکی‌از جداول مقر داده ی خویش قرار بدهی و کلید مهم ارتباطی در میان این جدول با جدول داده ها محصول را SKU تمجید کنی.
SKU(stock keeping unit): یک کد شناسایی میباشد که به یک کالا و یا این که خدمت در یک مغازه، تخصیص داده می‌شود و اکثر اوقات به طور یک بارکد قابل قرائت روی متاع رویت می‌گردد که امداد می نماید این مثال در یک لیست، قابل پیگیری باشد.
کالاها دارنده کدهای یکتا می‌باشند که‌این کدها دو بخشی اند, یک قسمت کد کارگاه بدین ترتیب که هر سوله یک کد اختصاصی برای خویش دارااست و نصیب دیگر یک کد یکتا مختص هرکدام از محصول ها که‌این کد روی محصول چاپ میشود، در صورتی نگاهی به برگه ای که الگوی کد تولیدها مقر داده ذخیره می‌شوند بیاندازید می‌توانید "بیت مازاد" (خواسته به عبارتی کد یکتای هر مورد از محصول ها میباشد) را مشاهده کنید و از آن برای اکران کنار محتوای feed به کارگیری فرمائید. با یاری این کد عملیات به روزرسانی و تغییر‌و تحول CMS مرتبط با وبسایت خوب گردد چون کالاها ریلکس خیس و قابل بازیابی خواهند بود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.