سئو نويسي يا Seo Copywriting

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو نويسي يا Seo Copywriting

seo نويسي يا اين كه سئو Copywritingيك كدام سئو در مشهد از خدمت هايي كه در جامعه اينترنت اهل ايران مغفول ما‌نده seo نويسي ميباشد. بهينه سازي نويسي دانشي ميباشد كه با به كارگيري از آن مطالبي را مي‌نويسيد كه هم براي يوزرها يك وب سايت جالب باشد و هم در گوگل مرتبه بگيرد. مراد از بهينه سازي نويسي اين وجود ندارد كه صرفا مطالبي در حوزه seo بنويسيد. خواسته اين ميباشد كه در هر حوزه اي بتوانيد مطالبي بنويسيد كه در گوگل جايگاه بگيرد.
تايپ كردن محتوا در آن سوي مرز يك شغل به حساب ميآيد و درآمد بسيار بالايي داراست. در جمهوري اسلامي ايران هم مي باشند كساني كه‌اين فعاليت را جاري ساختن ميدهند ولي خيلي به طور رشته‌اي و تخصصي فعاليت نمي كنند. در صورتيكه در‌اين فعاليت قهار گرديد مطمئن باشيد بازار عمل بسيار عالي و مالامال درآمدي خواهيد داشت.
ما در آكادمي بهينه سازي سفينه يك بسته فراگيري بهينه سازي نويسي به اسم حماسه ساخت محتوا در seo داريم. با به كارگيري از اين بسته آموزشي ميتوانيد به طور بدون نقص اين دانش را بياموزيد و آغاز به درآمدزايي فرمائيد.
اما براي يادگيري بدون پول هم مي توانيد از نوشته‌ي‌علمي seo محتوا به كارگيري فرمائيد و چنانچه به گويش انگليسي مسلط ميباشيد اين نوشته‌ي علمي از وبسايت backlinko.com هم بسيار مطلوب ميباشد.
يادگرفتن بدهيدبعداز تبحر در بهينه سازي نويسي ميتوانيد كارخانه يا اين كه عصر هاي آموزشي پباده سازي فرمائيد و از اين روش درآمدزايي فرمائيد.
پيشنهاد محتوا بگيريد و جاري ساختن دهيد!طريق ديگر درآمدزايي از به دست آوردن پيشنهاد ميباشد. به‌اين شكل كه سايت هاي ديگر به شما مسئله مي دهند و شما برايشان يك نوشته ي علمي جامع و بهينه سازي گرديده مينويسيد و به آن ها تحويل مي‌دهيد. پولي كه بابت اينكار اخذ مي كنيد چندين آبادي برابر تايپ كردن يك مقاله ساده براي يك وبسايت ميباشد.
مثلا براي تايپ كردن يك مقاله با ۴۰۰۰ واژه اشخاص چيزي نزديك به سي تا چهل هزار تومان پرداخت مي‌نمايند. البته در‌صورتي‌كه فعاليت شما عالي باشد احتمالا يك مقاله با اين تعداد كلمه و واژه نزديك به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان براي شما درآمد خواهد داشت. (اما مطلبي كه حقيقتا در گوگل جايگاه بگيرد.)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.