تامین محتوا با تمرکز بر بهبود سرعت سایت

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تامین محتوا با تمرکز بر بهبود سرعت سایت

تفحص ای بوسیله Akamai این داده های عددی را علامت بخشید: 40 درصد سئو در مشهد از عموم یک شیت اینترنت را در‌صورتی‌که بیشتراز 3 ثانیه ارتفاع بکشد تا کاملا بار گذاری خواهد شد، رها می نمایند. همینطور یوزرها پایانی انتظار دارا هستند یک صفحه اینترنت در دو ثانیه یا این که کمتر بارگیری خواهد شد.
سرعت وب سایت از سال 2010 یک برهان مرتبه بندی بوده میباشد و برای جذب یوزرها نیز اصلی میباشد. در صورتی‌که مجال لود شما بیش تر از 2 ثانیه که مجال استاندارد لود تارنما ها میباشد، میباشد، می بایست برای بهبود آن قدم بردارید. به دلیل آن که در شرایطی‌که محتوای شما موثر و دیدنی باشد، ولی فرصت متعددی ارتفاع بکشد تا ورقه شما تماما لود گردد، بازدیدکنندگان تارنما شما‌را شکاف خواهند کرد، چون آن‌ها یک تجارب کاربری بدی را داشته اند.
آیا سرعت تارنما سبب به بهبود نرخ تبدیل می‌شود؟ آری اینطور میباشد. مطالعات نماد میدهد که به چه شکل Smashing Magazine هنگامی که مقر داده خویش را که افزونه‌های کهن تولید کرده بودند منزه کرد و بعد از آن تمامی مقر‌های داده را در یک مقر‌داده ترکیب کرد، ارتقاء چشمگیری را در نرخ تبدیل خویش تجربیات کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.