ابزارهاي سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ابزارهاي سئو

در پروسه seo تارنما علاوه بر علم كافي نسبت به‌اين مسئله، سئو در مشهد نياز به ابزارهاي seo نيز داريم كه بتوانيم با استعمال از آن ها مراحل چك و ارزيابي وبسايت را آسانتر گردانيم و از داده هاي نظارت گرديده جانور در آن‌ها به كار گيري كنيم.
 
داشتن داده ها كافي در رابطه لغت ها كليدي مهمي كه جستجوي آنان رو به ارتقاء ميباشد، همينطور تحليل لينك و پيوند هاي نامعتبر تارنما به عنوان مثال فرايندهاييست كه براي هر يك، ابزارهايي در وب وجود داراست.
 
همچنان كه در پروسه ساختن يك منزل نياز به ابزارهاي متفاوتي ميباشد، در ساختن يك وبسايت و بهينه سازي آن نيز نياز به ابزارهاي آنلاين مختلفي است. ابزار هاي بهينه سازي اكثر وقت ها مشتمل بر وب سايت هايي ميباشند كه با وارد كردن نشاني تارنما، سرويس ها بسيار خير و خوبي به يوزرها ارائه مي‌دهند. اين سرويس ها دربرگيرنده ارائه گزارش هايي مي‌گردد كه با استعمال از آن ها قادر است مراحل seo وب سايت را بسيار بهبود اعطا كرد و به سطح بالاتري رساند.
 
اين ابزارها را بر طبق كاركردشان مي اقتدار در گروه هاي ذيل خلاصه كرد:
 
ابزارهاي محاسبه كاوش يا اين كه اصطلاحا آناليتيك
ابزارهاي جستن لغات كليدي
ابزارهاي بهينه سازي داخلي
ابزارهاي نظارت رقابت في مابين جستجوي كلمه ها
ابزارهاي چك بك پيوند ها
ابزارهاي درجه دهي يا اين كه رنكينگ وبسايت ها
ابزارهاي سئو محتوا
ابزارهاي آزمايش سرعت وبسايت ها
پيرو به معرفي مهم ترين ابزارهاي مجاني بهينه سازي در وب مي‌پردازيم كه سئوكار هاي ماهر از آن فايده ميگيرند. قابل ذكر ميباشد كه به كارگيري بي نقص از برخي از اين ابزارها نياز به خريد اشتراك در آنهاست، البته تمامي آنان دارنده سرويس ها بدون‌پول مي‌باشند.
 
Google PageSpeed Insights
آناليز سرعت و كارامدي وبسايت در گونه هاي دستگاه ها
 
نشاني وبسايت موردنظرتان را در فريم وارد فرماييد و مجال بار گذاري وب سايت را در دستگاه هاي دسكتاپ و گوشي را اندازه بگيريد. همينطور اين ابزار گزارشاتي بر اساس ضعف هاي وب سايت به شما مي‌دهد. در نصيب گوشي نيز امتيازي با دقت تخت گاز وب سايت و باصرفه بودن وبسايت براي يوزرها تلفن همراه به آن داده مي‌شود. در‌اين بخش معيار فضاي كافي براي لمس منو ها و انداره فونت ها براي مثال ديگر پارامترهاي اثر گذار بر اين امتياز ميباشند.
 
ابزار Google PageSpeed Insights
 
GTmetrix
نظارت جامع با صرفه بودن تارنما و كدهاي آن
 
پس از وارد كردن نشاني وب سايت، گزارشي در امر سعي وب سايت را مشاهده خواهيد كرد كه مشمول مفاد اكثري از باصرفه بودن كدها، ترازو فشرده سازي و ديگر پارامترها مي گردد. به عنوان مثال مزيت هاي اين ابزار، ارائه چاره براي حل خطاها وبسايت و همينطور ورژن باصرفه گرديده عكس ها، كد هاي سي اس اس و پوشه هاي جاوا اسكريپت مي گردد. همينطور در همگي پارامترها امتيازي به وبسايت داده گرديده و مبني بر معدل كليه امتيازات نيز نمره A تا F به آن داده ميگردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.